Hakutulokset

  1. Heffu

    Ajastettu lämmitin ei käynnisty

    Tuommoinen PHEV ollut talossa nyt vajaan kuukauden ja ongelmaa. Vielä en ole saanut sitä päälle kertaakaan, mikäli auto huomattavaa ääntä pitää sen päällä ollessa. Tänään on ollut aikaa testailla eri aika asetuksia väliltä -3&+2tuntia. Koska minimi aika on +-10min niin hieman on joutunut...
  2. Heffu

    O: takavaimennin E33 Galant HB -92 2.0 8v

    Tarvetta siis tuolle viimeiselle putkiston pätkälle, jos joltain sattuisi löytymään käytettynä hyvässä kunnossa oleva vaimennin. Linkki motonetin kuvaan: http://static1.motonet.fi/img/1/143875/500/143875.jpg Tarjoukset: YV:llä/tähän ketjuun, toivonen_heikki(miukumauku)hotmail.com tai...
  3. Heffu

    Free valve system, tulevaisuuden polttomoottoritekniikkaa?

    En mielestäni ole täällä nähnyt, mutta mielenkiintoista tekniikkaa kehitteillä naapurimaassa. Linkkiä videoon: http://www.youtube.com/watch?v=Bch5B23_pu0
  4. Heffu

    Google Maps bongaukset

    Ajattelin väsätä tällaisen, kun huomasin vähän pienemmistäkin kaupungeista löytyvän jo streetview kuvia. Itse löysin itseni useasta paikasta kävelyllä tyttärieni kanssa. Sekä auton työpaikan pihalta ;D :peukku Siitä vaan jatkoa lisäilemään.
  5. Heffu

    Mitä kouluja/opintoja olet käynyt?

    Pistetään tällainenkin aihe pystyyn, vaikka noita "ammattimme" aiheita on, niin niissä ei varsinaisesti kerrota kouluista mitään. Itse olen peruskoulujen jälkeen käynyt lukion Forssan Yhteislyseossa ja nyt on menossa tietokonetekniikan opinnot Hämeen Ammattikorkeakoulussa Forssan yksikössä...
  6. Heffu

    EA Galant peruutusvalot (/parkkitutka)

    Pistämpäs tällaisen tänne, kun tuli noiden ekojen lumien mukana riesaa noista pakkivaloista ja samalla jälkiasennetusta peruutustutkasta. Koko auton omistusajan kun kiihdyttelyn jälkeen heittää vaihteen joko 3->5 tai välillä myös 4->5 niin peruutustutka vingahtaa ja peruutusvalot välähtää. Nyt...
  7. Heffu

    Hattuhyllyn verhoilua.

    Olisi siis tarkoituksena verhoilla tuota hattuhyllyä hieman uusiksi kontin puolelta, tarkoituksena saada kaiutinjohtoja piiloon. Mitenkään ylisiistiä lopputulosta en kuitenkaan tavoittele, vaan tarkoituksena oli alunperin siistiä epämääräiset roikkuvat johtohässäkät piiloon ;D Mitä keinoja...
  8. Heffu

    Puhelimen osto ulkomailta?

    Terve! Tässä on ollut jonkin aikaa ajatuksena tilata uusi kännykkä, ja ajattelin katsella jos ulkomailla olisi mitään halvalla puhelimia myyvää firmaa. Ainoa mihin törmäsin on liiankin halpa ja epäilykset nousivat pintaan, joten päätin tänne kysellä jos joku on tilaillut puhelimia ulkomailta...
  9. Heffu

    Galantin (E3x) ovet

    Mitenköhän noissa E3x korimallien ovissa, että onko niissä eroja sedanin ja HB välillä? Etuovien luulisi olevan samat, mutta miten takaovet?
  10. Heffu

    Galantin öljyt

    Eli olen Galanttia (Gli 2.0) viemässä huoltoon ja pitäis tietää minkälaiset öljyt siihen kannattais laittaa? Kyseinen huoltomies taitaa käyttää Mobilin öljyjä ja koneeseen ajattelin laittaa, joko 5w50 tai 4w50. Mutta mitäköhän öljyä tuonne vaihteistoon kannattaisi laittaa? Haulla löytyi jotain...
  11. Heffu

    Galant Gli HB sähkövikaa

    Asensin tänään "uuden" penkinlämmittäjänkatkaisijan apukuskin puolelle, koska vanha nappula oli kärsinyt/valot eivät palaneet (lämmittimet toimivat kummassakin penkissä) Tämän yksinkertaisen operaation jälkeen sähköt sekosivat  :seina Pienen tutkimisen jälkeen totesin seuraavia vikoja...
  12. Heffu

    HB Galantin takavalot

    Olisiko kellään tietoa näistä valoista ??? Kuva Vain muutaman kerran olen nähnyt suomessa Gallun perällä nuo valot :( Olis mukava tietää saako noita tilattua mistään/mitä maksaa.. EDIT: Jos jollain on tietoa kyseisten valojen varaosa numeroista niin olisin kiitollinen ;D
  13. Heffu

    Galant jaot?

    Kertokaapas minulle, koska en ole mikään haka näissä teknisissä jutuissa (peukalot keskellä kämmeniä ;D), että mikähän jako noissa minun Black Diamondin vanteissa mahtaa olla? :-\ Olis ihan mukava tietää koska olen ajatellut uusien vanteiden & renkaiden ostoa ja vääränlaisia ei olisi kiva...
  14. Heffu

    Uusi Galantisti saapuu..

    Terve kaikille Mitsubishi Club Finlandilaisille! Tuli tuossa tehtyä erittäin mielenkiintoinen löytö, kun haeskelin edullista autoa vanhan rupuskan tilalle noin kuukausi sitten. Eteeni sattuin vuonna -91 rekisteröity yhdellä omistajalla ollut Galant 2.0 GLi Hb "Black Diamond" jolla oli ajettu...
Ylös Bottom