Käytät vanhentunutta selainta. Selaimesi ei mahdollisesti näytä tätä tai muita sivustoja oikein. Sinun tulisi päivittää selaimesi tai käyttää vaihtoehtoista selainta..
Moottorin lämpötila anturilla ja lambdan vaihtoa ehdottaisin
Viallinen lämpö anturi ryypyttää kun luulee että motti on kylmä vaikka olisit tunnin runtua antanut ja lambda sitten taas ottaa itteensä raa’asta bensasta…
Mulla oli samaa vikaa gdi carismassa myös. Kaikki tuo tuli tehtyä ja vasta jarrutehostimen letkun ja takaiskuventtiilin putsauksen jälkeen asettui tyhjäkäynti.
Läppärungon ja imusarjan irroitus ensin ja sitten pääsee alakautta irottamaan egr:n ja samalla kannattaa puhdistaa iac ventiili eli tyhjäkäynti moottori sekä imusarjassa kiinni olevasta muovi pöntöstä se venttiili mihin menee ne kaks johtoliitintä ja jäähdytys letkut.
Mulla noi molemmat...
En varmaks osaa sanoa kun noita näyttäis olevan kolmella eri välitys kompinaatiolla…
https://www.proxyparts.com/wiki/gearbox-codes/make/mitsubishi/model/carisma/
Tuli äkkiseltään mieleen ei imuriin kun toi kylmänä käy hyvin ja lämpimänä rötää nii kokeile kylmäspraytä suihkia ecuun kun on noussut lkäyntilämpöön sillä vois saada osviittaa ecun juotosten lämpö laajenemaan kuten ooppeli miehetkin testaa ecu häröjä.