Hakutulokset

  1. H

    Varaosien saatavuudesta vanhempiin mitsuihin?

    Koska itse en harrasta Mitsua, mutta käyttämättömiä osia noihin vanhempiin aika paljon, lähinnä tuota kulutus osaa iskaria,jarrua,niveliä,ym. Ei tule useastikkaan käytyä, kuin tämän foorumin halutaan ostaa(vanhat mitsut) osiolla. Koitin oikein etsiä, en löytänyt sinun laittamaa ilmoitusta...
  2. H

    varaosa numeroita 1973-1976 colt-lanceriin?

    Vs: varaosa numeroita 1973-1976 colt-lanceriin? Nyt kannattaa ottaa huomioon se,että tämä ei ole mikään NCF.fi foorumi.Siellähän neuvotaan ja autetaan,täällä yksi jumala jolla tietoa olisi,mutta ei varmasti auta.Lukitut myyntiilmoitukset vain joka myyntiosiossa
  3. H

    Tredian takajarrujen sylinterit

    Vs: Tredian takajarrujen sylinterit Mitsu on aina ollut vähän vaikea varsinkin tarvike puolella.Kannattaiskohan sun laittaa mittoja sen sylinterin pituudesta halkaisian lisäksi,eikä vain kertoa joidenkin sylinterien olevan reilun sentin pitempiä
  4. H

    Sapporo GSR 2000 HT-80 osia

    Moi no etuiskarit nyt ainakin löytyy ehkä takaiskaritkin riippuu valmistus ajankohdasta vaihtuu 5/80 jotain jarruosaa,kytkinosaa ja niveliä vois olla myös t Harri P0400-401424
  5. H

    Peltiosista!!

    No kuule en tiedä mulla ainakin dokumentti lähetetystä viestistä vielläkin koneella
  6. H

    Peltiosista!!

    No noista vanhempien osista yleensä lähestyin Niko Päivistä sähköpostitse 25.11.2005 tiedustellen olisiko joku/joitain halukkaita ostamaan mun kaikki mitsu osat (käyttämättömät)könttänä ei vaivautun edes vastaamaan
  7. H

    känni topic

    Moi vähän yli puolet mäyriksestä tuhottu ja kossu pakkasessa puuttuu vaan nyrkillinen voita kattilasta se kai ainoo mikä tänään onnistuu,poltin tänään 6 kpl 63A kahva sulakkeita yhdessä asennuksessa merkkihuoltoliikkeen serverit kumoon kahdesti ja silleen kyllä kiiteltiin
  8. H

    Uusia iskunvaimentimia Mitsuihin

    Riippuu vähän kenen luettetosta katsoo KYBillä eri numero,kun taasen Gabrielilla sama
Ylös Bottom