Hakutulokset

  1. Maxx

    Advan A048 semislicksit 14"

    - Koko 185/55R14, pintaa jäljellä noin 1-2mm (yhdet ratapäivät pitää hauskaa), joissakin kummeissa sisäpinta kulunut kokonaan. - Vanteissa pulttijako 4x100, et jotain 35 luokkaa, keskireiästä ei tietoa. Olleen CA-coltissa kiinni, tarjotkaa jotain että saa pois nurkista pyörimästä. Nämä löytyy...
  2. Maxx

    EA Galantin osia, CB Lancerin osa

    Auto läks, osat jäi, siitä löytyy: Farmari EA:n takatilan rullaverho, ehjä, hinta 40€. Galantin takakaaren korjauspala, muistaakseni sopii vas. puolen, hinta 20€. V6 Galanttiin ohjaustehostimen pumppu, käytetty, mutta pitäisi olla ehjä, 20€. V6 Galanttiin hammastanko, käytetty, (kannattaa...
  3. Maxx

    Vaihdelaatikon laakeri menossa?!

    Tuossa jo hetken aikaa kuulostellut kun kuuluu sirinää ajaessa mutta kun painaa kytkimen pohjaan niin sirinä lakkaa. Kaikilla vaihteilla ajaessa sekä vapaalla seistessä kuuluu ääni. Kytkinasetelma hiluineen vaihdettu vuosi sitten joten en usko että se olisi rikki nyt jo. Onkos kellään vastaavia...
  4. Maxx

    Missä bensapumpun rele?

    Kuskin jalkatilasta löytyy muutama kappale releitä kimpassa mut onko joku niistä tuo bensapumpun rele? Jos joku viitsii kuvan kera opastaa niin thank you very much! Niin kyseessä CB-lancer 1,8-koneella.
  5. Maxx

    Nopeusmittariston heitto

    Joo elikkä tos oon huomannu ku Tampereelta lähdetään Lahteen päin, siinä on toi nopeuden mittauspiste ja oon huomannu et alkaa tuleen heittoa enemmänkin mittariston ilmoittaman ja todellisen nopeuden välille, joten onko minkälaisia kokemuksia/ehdotuksia mitenkä korjata tämmönen vika? Haulla...
  6. Maxx

    Kytkimen ilmaus

    -93 Lancer, kytkimen vaihdoin ja ei meinaa millään ruveta toimimaan.Tällä hetkellä tekee sellasta että kun painaa kytkintä hitaasti pohjaan, on ihan "pehmee", ei anna vastusta, sitten kun polkasee nopeaan niin sitten on vastusta. Kokeilin googlella ja täältäkin hauilla mutta nekään konstit ei...
  7. Maxx

    Koneen vuoto ongelmia

    Mulla toi kampiakselin stefa vuotaa jo valmiiks öljyä mutta voiko olla mahdollista että samasta vuotais noi jäähdytinnesteet pihalle kans ??? Auto on -93 lancer gti. Ku tänää ajossa veti lämmöt ihan punaselle ja parkkipaikalla on pari isoo länttiä, luutavasti jäähdytinnesteitä. Sit tos...
Ylös Bottom