Hakutulokset

  1. calle

    Lämppärin kenno evo3

    Onko kellään jäänyt hyllyyn lojumaan kolmosen sisälämppäri kennoa ja jos ei niin voko joku auttaa et minkä kenno tonne sopii??
  2. calle

    Puskurin tukirauta

    Elikkä olis hakusessa vuoden -96 EA v6 etupuskurin alla olevan raudan MR numeroa eli se mikä tulee runko palkkien väliin. En ole löytänyt vaikka millä tavalla hakis. Niin ja sitten ei käy sen face liftin rauta kun on jonkin verran paksumpi eli puhuteen noin 20-30mm paksummasta. Kiitos näin...
  3. calle

    EVO 3 täryttää

    Viime vuonna tasapainotetut renkaat ja ajettu viime kesän loppu ja syksy. Nyt kun vaihdoin kesätossut tohon niin alko täryttää. 80 vauhdissa ei mitään kummenpaa ole 100 alkaa vähän täryttää ja vispata rattia ihan vähän 110 pikkasen enemmän vispaa rattia ja koko koria jonkin verran ja sitten...
  4. calle

    Jorian Ponomareff driftausta

    http://www.youtube.com/watch?v=20XsaHpRQC8
  5. calle

    Jäähdytinnesteen väri muuttunut mustaksi

    Ongelmana on se et neste on vaihtanut värin mustaksi jossa on mukana sellasta hilettä ja haisee sellaselta vähän niinkun patterila. Ei ole öljyä seassa. Ekan kerran nesteitä vaihdettaessa olin jonkin verran mustuneen mut ei näin paljon. Edellisten nesteiden vaihdon jälkeen olen ajanut noin...
  6. calle

    EVO 3 öljyt pitäisi vaihtaa siis kaikki

    Elikkä olen vaihtanut moottori öljyn Mobil1 5W50+suodatin. Nyt sitten pitäis vaihtaa loput ja kysymys onkin et mitä öljyä suosittelette laatikkoon, periin ja mihin paikkoihin pitäis vielä vaihtaa niin kertokaahan. Titenkin määrät olis mukava tietää myös.
  7. calle

    EVO 3 tyhjäkäynnini ihmettelyä

    Kylmänä tyhjäkäynti on n. 1500 paikkeilla ja laskee normaaliin 3min päästä eli n.800. Ajettua normaalisti niin jokunen kerta tässä viikon aikana tullut sellainen ilmiö et tyhjäkäynti onkin 1500-2000 ja laskee todella hitaasti normaaliin. Missä/mikä on vikana kun tekee tollasta?
  8. calle

    EVO 3 mittarin tausta valot katos ja parkit on myös pimeänä

    Elikkä vaihdoin radion omaan ja vähän sen jälkeen huomasin et mittarin valot uupuu. Tarkastettu kaikki sulakkeet mitkä löysin oli ehjät. Mittariston otin irti ja mittasin valojen piirin on ehjä ja et tuleeko jännite tuleville nastoille ei tule jännitettä. Jotenka mistä haen vikaa tolle onko...
  9. calle

    Juhannus 2011

    Oikeen hyvää juhannusta kaikille ;D. Muistakaa pitää pelastusliivit päällä kun olette venelemässä ja muutenki vesistöjen äärellä olkaa varovaisia.
  10. calle

    Tony "viikinki" Halme poistunut keskuudestamme

    http://www.mtv3.fi/uutiset/kotimaa.shtml/arkistot/kotimaa/2010/01/1030915 Taas on yksi kuuluisuus poistunut keskuudestamme ja eikä ollut edes vanha.
  11. calle

    Xenoneitten ja halogeeni polttimoiden lämpötila

    Olen kuullut juttua siitä et xenonit pilaisi normaali h umpioiden peilit. Syynä olisi se et ne xenonit olisi paljon kuumempia kuin halogeenit. Onkos kellään sattunut tällaista tilannetta?
  12. calle

    Pajeron käynti ongelma

    Kaverilla on ongelma pajeronsa kanssa kun se lähtee kyllä käyntiin mutta kun ajaa sellaiset 5km niin sammuu ja ei lähde käyntiin kun vasta tunnin jälkeen ja pajero on V6 3l bensa ja vuosimalli on 90. On kysellyt paikalliselta korjaamolta (ei merkkikorjaamo) sano vian olevan sytytys boksissa. Nyt...
  13. calle

    Kuka on jo avannut grilli kauden

    En ainakaan löytänyt tälläistä topikkia joten aloitetaan tästä. Tänään oli grillin puhdistusta viimevuotisista rämmäleistä. No piti sitten kokeilla toimiiko grilli kun on ollut koko ns. talven ulkosalla ja ilman peitettä :-[. Lähti laakista tulille kun oli vielä kaasuakin jäljellä ;D. Piti...
  14. calle

    Olisiko mahdotonta ajatella

    Tämän päiväistä uutta TM:ä lukiessa osu tälläinen juttu silmää: Siinä on valokuva joka on otettu 14.2 Hki-Hämeenlinna moottoritieltä Riihimäen kohdalla lumettomasta tiestä. Epäilemättä talvinopeusrajoitukset on tullut jäädäkseen, mutta mitä talviajalle on tapahtumassa? Tuntuisi loogiselta, että...
  15. calle

    Hauskoille ja kummallisuuksien bongaaminen liikenteen seasta

    No aloitetaanpa tälläinen topikki. Mä olen bongannut pariinkertaa yövuorosta kotiin tultaessa moottori pyörän jo liikenteessä :o. No eka kerta oli viime kuun lopulla ja nyt perjantaina saman prätkän eikä sit ollut mikään piikki ;D.
  16. calle

    Variksen biisi

    http://www.youtube.com/watch?v=CqB_d3PAudQ ;D ;D ;D
  17. calle

    Takapään puslat 2.5 V6 -97

    Elikkäs tollaiset puslat pitäis saada vaihdettua kaikki. Mistä saa ja missä hinnoissa on ja onko kukaan vaihtanut itse? Tänään kyllä kysyin timantti tiskiltä ja sain vastaukseksi jos haluun saada vaihdettua niin pitää ostaa uudet tuki tangot koska ei niitä voi vaihtaa erikseen. Niin ja hintakin...
  18. calle

    Sähkön kulutus

    Jospa laittais tälläisen topikin pystyyn. Niin tossa jo tulikin mitä mieltänne painaa topikissa juttua sähkön kulutuksesta. Eli mikä lämmitys ja onko takka? Paljonko on vuosi kulutus? Lämmintä pinta-alaa? Mulla on suora sähkölämmitys ja lisänä varaava takka, 16500 kwh/vuosi ja 157 neliötä ;D
  19. calle

    Outo ääni moottorista Galant -97

    Kävin tänään jakohihnan ja muut sälät sinne kuuluvat vaihtamassa mitsu huollossa. Ajelessa kotiin päin sytty moottorin vikavalo ja sitten alko nykimään niin pirusti välillä vähän vähemmän tasakaasulla ajettaessa. Moottori ottaa ihan tavallisesti kierroksia ehkä vähän laiskemmin mutta kuuluu...
  20. calle

    Tuuninkia ja reaktio aikojen ottoa

    http://gprime.net/game.php/createaride Tulipa ensi kokeiltua reaktio ajaksi 0,503 ;D
Takaisin
Ylös Bottom