Hakutulokset

  1. A

    Evoa ostamassa

    Vs: Evoa ostamassa Oma Evo-historia menee seuraavasti: VIII -> IX -> X -> IX. Kympin ja ysin välillä tuli käytyä joitakin kertoja pimeällä puolella (=ripakopallinen Subaruita) mutta onhan nämä Evot kyllä aivan omassa luokassaan. Varsinkin ysi perusvireillä on aivan mahtava laite. Tarkoituksena...
  2. A

    Evo X:n päivittäneitä?

    Vs: Evo X:n päivittäneitä? Vaihdelaatikoiden eroista olen itseni antanut ymmärtää seuraavaa: X:ään on vaihdettu viisilovinen loota kestävyyden takia. IX:n laatikoissa oli antautumista havaittavissa erityisesti rapakon takana kun tuntuvat siellä virittävän kaiken ja vähän lisää. X:n laatikko...
  3. A

    Evo X:n päivittäneitä?

    Vs: Evo X:n päivittäneitä? X:n koneessa on hieno viripotentiaali. IX vastaavilla modeilla jää teholukemissa jälkeen vaikka keveys kompensoikin tilannetta kadulla. M-sarjalaiset ovat varmasti hienoja autoja kesällä mutta talveksi pitää hommata enemmän vetäviä pyöriä ettei rupea harmittamaan...
  4. A

    Evo X

    Vs: Evo X Yritin lähes 0.5 tuntia kirjoittaa koeajoraporttia kympistä. Loman myötä saadun vapauden ja nautittujen aperitiivien määrästä johtuen homma piti laittaa jäihin. Yhteenvetona voisi sanoa että ysin kone kympin kropassa olisi ihanteellinen seuralainen. Ysille plussana->kone ja ketteryys...
  5. A

    evo ix viritys

    Vs: evo ix viritys Pakko on itsekin kommentoida näitä hyvin optimistisia teho-odotuksia. Kuten aikaisemmin mainittiin RS:n ahdin spoolaa nopeammin mutta laitteen kestävyys ei ole GSR:n ahtimen tasoa. Olisikohan jopa jossain kirjoitettu että ahtojen hilaaminen ylös voi tappaa RS:n ahtimen...
  6. A

    Evo X

    Vs: Evo X Palattiin takaisin ruotuun kympin myötä. Tuntuu aika rauhalliselta menijältä. Johtunee osittain siitä että edellisessä harrasteautossa oli jokunen heppa enemmän. Eiköhän tuohonkin voisi jotain perusjuttuja miettiä (softa/putki). Onko tietoa jos joku taho Suomessa on perehtynyt kympin...
  7. A

    Evon ecu

    Vs: Evon ecu Euroopan versioissa on sama moottorinohjaus ja ajonestokoodeja muuttamalla käy autosta toiseen. Myös RS ja GSR -mallien ECUt ovat keskenään yhteensopivia. Vakioahtimen kanssa ei Motecciin siirtyminen ole tarpeellista. Vakioeculla pärjää hyvin ~400 heppaan asti. Motecin kanssa voi...
  8. A

    Evo X

    Vs: Evo X Mitä nyt olen rapakon takaisilta forumeilta(USA ja UK) niin kympissä on virityspotentiaalia ysiä enemmän. Pelkällä softalla saadaan ~samat tulokset kuin ysissä softalla ja putkella. Johtunee siitä ettei esim dp ole samanlainen käppyrä kuin ysissä ja katti virtaa paremmin. Mielestäni...
  9. A

    EVO 9 dumppi

    Vs: EVO 9 dumppi 111 eur
  10. A

    EVO 9 dumppi

    Vs: EVO 9 dumppi Metallisen saa myös Veholta. Sikäli mikäli RS:n by-pass on metallinen(?).
  11. A

    Evo X

    Vs: Evo X Jenkeissä auto maksaa perusvarusteilla ~34000 USD. Siitä laskukaava 34000/1.5 = 22666 ja siihen pari tonttua rahteja päälle 22666+2000=24666 sitten vielä tullit ja verot (24666x1.1)x1.22=33100. Tuohon vielä autovero((55000x0.3)X1.22=20130?) ja vaaditut muutokset(?) niin vot sinullahan...
  12. A

    EVO 9 dumppi

    Vs: EVO 9 dumppi Voisiko tästä päätellä että vaihteen vaihtamisen jälkeen sakannut turbo on pysähdyksissä ja tarvitsee enemmän aikaa kuin ei sakannut vastaava saadakseen ahtoja? Venttiilin kääntäminen pitää siis ahdot paremmin ylhäällä mutta aiheuttaa stressiä turbolle ja hidastaa...
  13. A

    EVO 9 dumppi

    Vs: EVO 9 dumppi Nostetaan vanhaa aihetta. Mikäli vakioventtiilin kääntää ja saa aikaan sakkauksen äänen niin eikös turbo ota hiukka kipiätä prosessissa? Olen lueskellut aiheesta ja paljon löytyy mielipiteitä puolesta ja vastaan. Mikähän on totuus? Oma auto näyttäisi toimivan hiukka napakammin...
  14. A

    Ahtoletku hukassa

    Olen onnistunut hukkaamaan yhden ahtoletkuista. Letku on ensimmäinen kun lähdetään turbolta eteenpäin. Mikäli jollakulla olisi myydä ko. punottu letku tai tietäisi mistä sellaisen saa pikaisesti olisin kiitollinen. Auto on Evo IX.
  15. A

    Evo9 "tehottomuus" vaiko mopo

    Vs: Evo9 "tehottomuus" vaiko mopo Kävin tuossa vähän hurvittelemasa kylillä kun rupesi lapsettamaan. Kyllähän siellä jos jonkinlaista tuuninki-kippoa kävi haistelemassa jos olisin valmis haasteeseen. Sitten kun sopiva sattui kohdalle niin pitihän sitä polkaista (BMW 650 Coupe). Täytyypi sanoa...
  16. A

    Evoon vanteet?

    Vs: Evoon vanteet? Vanneasiat selvitetty. Kyseisessä Sparcon 10-puolaisessa vanteessa tarvitaan 3 millin spacerit(á 5EUR) eteen että vanne käy yksiin jarrujen kanssa. www.bridgestone.no/produkt/hjulkat/bilder/felger/store/18sparco10.jpg Lisätään vielä tähän saagaan se että vanne keskittyy...
  17. A

    Evoon vanteet?

    Vs: Evoon vanteet? Naapurin rengasliikkeessä tuumailivat että pitäisi sopia. Mikäli ei käy suoraan väliin pitää kuulemma laittaa et2 spaceri ja sitten käy. Pitää kokeilla niin asia selviää.
  18. A

    Evoon vanteet?

    Vs: Evoon vanteet? Aattakkee, aattakkee. Tuossa olisi asialliset vanteet myytävänä mutta kun en ole varma käykö ne Eevan alle. Vanteiden numerot: 114.3 x 5, ET40 ja 18"x8jj. Ymmärtääkseni kaikki muut lukemat menevät autohon mutta ET:stä en osaa sanoa juuta tahi jaata. Voiko noita käyttää Evo...
  19. A

    EVO 6 > 9

    Vs: EVO 6 > 9 Vakio-osissa asia on varmaankin näin. Ajatuksena kuitenkin kutosessa olleen virisatsin sovittaminen ysiin. Eikä tietenkään omaan autoon koska takuuhan siinä häviäisi :)
  20. A

    EVO 6 > 9

    Onko arvon raadilla tietoa jos kuutosessa ollutta turbokittiä voisi hyödyntää ysiin: pakosarja, turbo, suuttimet, imusarja, välijäähdytin jne.
Takaisin
Ylös Bottom