Hakutulokset

  1. W

    Itselle ostetut joululahjat

    Vs: Itselle ostetut joululahjat Subbeen brembot ja emänälle ps3, ehkä jotain taka-ajatuksiakin kyllä :peukku
  2. W

    ELV-poistuu -keskustelu

    Vs: ELV-poistuu -keskustelu Etelänmatkan verran tuli. Mutta kun se etelänmatka tuli jo tehtyä niin meni visa laskun kuittaamiseen :)
  3. W

    JDM autojen paikkaluku

    Vs: JDM autojen paikkaluku Tänään sain peltikilvet subbeen ja otteeseen viisipaikkaiseksi. Mites muuten kun otteessa ei lue vähä päästöinen vaikka siellä katti onkin, tuleeko jossain vuosiluvussa automaattisesti vähäpäästöiseksi vai oliko mulla vain pirun hyvä tuuri ja katin saa nakata mäkeen...
  4. W

    JDM autojen paikkaluku

    Vs: JDM autojen paikkaluku Niinpä sieltä subarulta tulla tupsahti runkonumeroitu paperilappunen postilaatikkoon.
  5. W

    JDM autojen paikkaluku

    Vs: JDM autojen paikkaluku Näin määkin olen asian ymmärtänyt.
  6. W

    JDM autojen paikkaluku

    Vs: JDM autojen paikkaluku Tuli myytyä toi mun evo5:nen ja ostin vanhemman subben. Noh katsastuksessa inssi rupesi juurikin tosta penkki asiasta kosauttamaan. No soitin subarun maahan tuojalle jolta saan nytten euro todistuksen kokonais painoista joten saan auton viisi paikkaiseksi. Mutta koska...
  7. W

    Poliisi kuollut kälviällä rattijuopon toimesta

    Vs: Poliisi kuollut kälviällä rattijuopon toimesta OFT Joo onhan se poliisin työ myös vaarallista mutta, jo pelkästään rakennus työmailla KUOLEE noin 4-5 ihmistä vuodessa. Siihen kaikki muut vammautumiset tai loukkaantumiset ja näistä ei kirjoitella tai puhuta läheskään tarpeeksi, ehkä siksi...
  8. W

    Evo 6 TME rekisteröinti!?!

    Vs: Evo 6 TME rekisteröinti!?! Juu kimmon auto on...
  9. W

    Evo 6 TME rekisteröinti!?!

    Vs: Evo 6 TME rekisteröinti!?! Niin ei toi Inf:nän tommi ole se ensimmäinen tommi kilvissä vaan ensimmäinen lhd tommi. Rhd tommi on ollut jo kuukauden verran kilvissä.
  10. W

    Evo 6 TME rekisteröinti!?!

    Vs: Evo 6 TME rekisteröinti!?! Raisiossa ovat kuulema kanssa ruvenneet kiukuttelemaan näistä painoista.
  11. W

    Evojen verot

    Vs: Evojen verot Ok ei siinä mitään mutta ihan turhaan panikoitte. Yksi tommikin on jo verotettu ja sekin oli ihan ok hintaan.
  12. W

    Evojen verot

    Vs: Evojen verot Toinen noista evoista on mun ja olen se kelle jrmotors lähetti viestin. Kuten nakonzok tossa jo kirjoitti ihan turhaan houlestutte. Ei se verottaja ole muutenkaan lähtenyt noihin nettiauto hintoihin sillä mullakin oli lappu jossa oli ESIMERKKEJÄ evo kolmosista joissa oli hinta...
  13. W

    Mistä olet iloinen?

    Vs: Mistä olet iloinen? Liiga cupin turkulais finaliin!!!!
  14. W

    LHD ja RHD, oman maun mukaan

    Vs: LHD ja RHD, oman maun mukaan Meillä emäntä päätti noin kilometrin matkan jälkeen kolmosessa ettei tartte ruveta ohjausta muuttamaan vasemmalle. Ja samassa tuumaili että, tuskin meillä tulee enää ns:harraste auto olemaan vasuri kun noita oikealtapuolelta ajettavia saa niin paljon edukkaammin.
  15. W

    Evojen verot

    Vs: Evojen verot Onpa siinä munkin evon verot. Mutta tossa vitosessa oli muita kuluja paljon enemmän kuin kolmosessa.
  16. W

    Evo 6 tyyppivikoja?

    Vs: Evo 6 tyyppivikoja? Bensan kulutus ;D
  17. W

    Evon päästöt koholla, missä vika?

    Vs: Evon päästöt koholla, missä vika? Mulla oli samaa vikaa katsastuksessa, mutta kun sitä lämmitettiin siinä noin 10min 3000rmpllä niin lämmöt nousi tarpeeksi ja meni viimein läpi.
  18. W

    Kaikkien aikojen kimppatilaus: Galant / Legnum VR-4 Japanista!

    Vs: Kaikkien aikojen kimppatilaus: Galant / Legnum VR-4 Japanista! Mulla on ollut tollainen 2,2 20v s2:nen jossa oli noin 300hp, ja täytyy sanoa että kyllä nää evot ainakin on paljon parempia ajaa vaikkakin on oikealla puolella ohjaus. Audin torsen jakolaatikko pistää puskemaan niin pirusti ja...
  19. W

    EVO 4:een katsastuskelpoiset umpiot

    Vs: EVO 4:een katsastuskelpoiset umpiot Kaverin kautta sain vähän halvemmalla, mutta kyllähän noistakin sai silti maksaa vähän alle 500e mutta tuli mukana toi säätö potikka ja kirkkaat vilkut.
  20. W

    EVO 4:een katsastuskelpoiset umpiot

    Vs: EVO 4:een katsastuskelpoiset umpiot Siihen korkeus säätö potikaksi hommasin vag:n potikan, taitaa olla joku 3 golffin. Eli ei sen tarvitse olla kuin sellainen että se tiputtaa tota ohjaus jännitettä. Mulla on toteutettu toi johdotus siten että ryöstin virran valojen virtajohdosta josta...
Ylös Bottom