Hakutulokset

  1. Heppara

    subaru impreza wrx sti sedan

    Tuommoisen bongasin tänään Hämeenlinnassa, rupee Sti:kin näyttään taas autolta ;D Oli vielä "carbonize edition" Onhan tää tietysti väärä osasto mainostaa tota, mutta "rakas vihollinen" :)
  2. Heppara

    Evo 8:n jakopää

    Moro, MR984375 http://www.camskill.co.uk/products.php?show=12128 Käykö toi kiristin kasiin? Camskillin sivuilla mainitaan Mivec-kone, mutteihan kasissa sitä ole ::) Eli olen tilaamassa jakopään osia tuolta. Vesipumppua en löytänyt sieltä, mutta ei ole kait pakollista vaihtaa vielä? ( 90 tkm...
  3. Heppara

    Vikakoodi P0136

    Mistäköhän kyseinen koodi johtuu?? :seina P0136= O2 Sensor Circuit Malfunction (Bank 1 Sensor 2) Siis Auto on Evo 8, josta etummainen katti on pois. Välillä kestää kuukauden välillä taas pari päivää ennenkuin vikavalo syttyy. Evoscan näyttää kyllä voltteja lambda-anturille, joten ei...
  4. Heppara

    Nopeusmittaustapahtuma

    Jämsässä ( kuorevesi/Halli ) olis tilaisuus päästä kokeileen kiitoradalla auton huippunopeus 27.6.2009. Maksaa 10 € / 3 vetoo http://www.nopeusmittaus.com/
  5. Heppara

    evo 8 ja 9 alustan erot

    Onko kasissa erilainen alusta kuin ysissä eli onko samanlaiset tolpat kulmissa? Tuli vaan testattua kaverin ysiä ja siinä vaan tuntu toi alusta erillaisemmalta. Oli ns. vetelämpi, ei niin jämäkkä kuin omassa kasissa. Ysi pompotti "tasasella" paljon herkemmin, mutta kun tuli röykkysempää, niin...
  6. Heppara

    vikakoodia puskee

    Auto on Evo 8 jota on vähän tuunattu. Softa + vapaavirtaussuodatin + 2,5" N-ryhmän dp ilman kattia + 2,5" rosteriputki dp:ltä taakse. Nyt puskee tommosta koodia "P0125 Insufficient coolant temperature for closed loop fuel control", joten onko teillä mitään käsitystä, että mikä tuon aiheuttaa...
  7. Heppara

    evoscan

    Onko teillä kokemusta tosta ohjelmasta? Itse tilasin kyseisen ohjelman + piuhan, jotta sais vähän tietoo :D
  8. Heppara

    Racechrono puhelimeen

    Onko kukaan testanut, näyttääkö oikeita lukemia? Olen itse testanut, mutta ei ole vertailupohjaa siitä että pitääkö laskennat paikkansa. Varsinkin 0-100 ja 80-120 vedoissa. Ohjelman voi imaista netistä ilmatteeksi. Vaati tietysti s60 sarjan puhelimen ja gps-palikan.
Takaisin
Ylös Bottom