Hakutulokset

  1. progress

    vinkki jos kaipaat sumuvaloja -04 lanceriin.

    en tiedä kaipaako kukaan moista tietoa mutta: karvalakkimallin lanceriin saa sumuvalot todella helposti ihan motonetin kautta. itse tilasin pelkän valon entisen hajottua kiven seurauksena,paketissa tulee mukana itse sumuvalo,asennuskehys sekä se muovilärpytin puskuriin. eli kaikki mitä...
  2. progress

    iroitettavaa koukkuosaa lainaan(tre)

    ei kellään foorumilaisista jotka majailee tampereen lähettyvillä olisi lainata mitsun alkuperäisen vetokoukun koukkuosaa pariksi päiväksi? 04-eteenpäin lancereista ainakin passaa jos siis mitsun alkuperäinen,kenties muistakin? jos on niin yhteyttä 050-4143780,kiirekkin hieman olisi.. :peukku...
  3. progress

    05-lancerin etusumuvalo

    onko kukaan purkanut moista? kivi osui sitten juuri siihen ja se uloin lasi p#skaksi.. onkohan se pelkkä uloin lasi siis vaihdettavissa vai tarvitseeko uusia koko valo? mahtaa koko valo maksaa sen verran että vaihtamatta jää,pelkkään lasiin voi ehkä köyhällä varat riittää...
  4. progress

    2.0 lancer sport ja 90tkm huolto

    autossa pitäisi ilmeisesti mitä foorumia olen lukenut tulla mukana erillinen lappu jossa selvennetään eri huolloissa tehtävät toimenpiteet? itselläni tuota ei yllättäen tullut mukana... jos jollakulla on tuo lämiskä tallessa niin viitsisikö kertoa mitä 90tkm:n huoltoon kuuluu? mietin tässä vain...
  5. progress

    evon ratin irrotus/purku?

    itsellä siis sportfarkku jossa evon ratti joten osoitan kysymyksen tälle puolelle. kysymyksessä siis tuollainen ratti: onko tuo tööttinapin ympärillä oleva kehä jotenkin irrotettavissa? koira prkl kerkesi ennen kalterin asennusta hyppäämään kabiinin puolelle ja vissii koitti lähetä...
  6. progress

    typeriä kysymyksiä 04-eteenpäin lancereista.

    EDIT:muokattu otsikko käsittämään kaikennäköistä typerää keskustelua sisältäväksi 04- eteenpäin lancereista.. joku sen varmaan tietää,laiska olen niin en jaksaisi ottaa rengasta irti ja ihmetellä.. ::) eli siis lancer sport stw:n vakio 16" aluvanteesta kyse. ei prkl pysty enää madalluksen...
Ylös Bottom