Hakutulokset

  1. V

    Dynyn öljynpaine kannessa

    Ykspäivä tuossa paloi öljynpaineen merkkivalo n.10 km ajon jälkeen tyhjäkäynnillä, ja sen jälkeen yrittikin syttyä alle ~1200rpm. Seuraavana aamuna ja sen jälkeen ei ole ollu vastaavaa... Vaihdoin anturin ja uteliaisuuttani asensin Auto Gagen mekaanisen mittarin kanteen, turbon sokeen tulpan...
  2. V

    CPS:n mittaaminen yleismittarilla

    Että sellasta tuossa harrastelin. Tuo Lancerin 4G15 halvaantu tuossa syksyllä pikaisesti kansiremontin jälkeen, ja vähä oma vika, kun tuli ehjään jakajaan vaihdettua osia, jotka ei ollu enää kovin pitkäikäisiä, kun ei käynnistyny. No eihän se käynnisty ku oli ECU:n sulake irti, kun puristuksia...
  3. V

    Vensku_:n Lancer Intense 2.0 HRE '05 - Keskustelu

    http://www.mitsubishiclubfinland.com/keskustelu/index.php?topic=49266.0 Jeps, mölinät tänne ;) Risui, ruusuja.
  4. V

    Vensku_:n Lancer Intense 2.0 HRE '05

    (Keskustelu: http://www.mitsubishiclubfinland.com/keskustelu/index.php?topic=49267.0) Jeps, tuli tuollanen haettuu, tai oikeastaan Emännys oli äippänsä Transportterilla asioilla, kun tuo C6 Lancer on vähä pätkiny, ei arvanu sillä lähteä, ja hyvä niin, sittus myöhemmin ihan täysin...
  5. V

    Lanceriin koneremppaa. -91 1,5 4G15

    Jeps, allekirjoituksen Lancer odottais viimenään tallissa pientä remonttia. Jakopäällä menty 120t, joten se ja venttiilivarrenkumit ois listalla, nimittäin aika miehekkäät pöllyt tarjoilee Mitsu jo 420tkm jälkeen. ;D Mutta mittasimpa tuossa puristuspaineet ku lainamittaria alettiin kyselee...
  6. V

    Evon lukot. AYC:n huijaus?

    Elikkäs tutulla on tuollanen Evo4:n, mutta pikku ongelma vaan, kun ei saisi olla aktiivisia lukkoja, eli lukot pitäisi toisinsanoen saada tönköiksi, eli manuaalisesti jatkuvasti lukkoon. Jotain ne koitti ottaa jo hydraulipumpulta sähköjä pois (näin auto on laillinen ajettava kisassa..), mutta...
Ylös Bottom