Hakutulokset

  1. Kapteenivamma

    Tractor pulling

    Onkos foorumilla aktiivisia pullingin seuraajia/harrastajia, tai satunnaisia katsojia . Itse olen sotkeentunut tuohon lajiin lähinnä hangaround jäsenenä ja seurannut lähinnä tuon farmi 6000kg luokan Fiat 1300s rakentamista ja edesottamuksia. Paikan päällä on kyllä hauska käydä katsomassa, koska...
  2. Kapteenivamma

    Auton osto -ja hylkäys virosta

    Helou, Tuossa mietittiin kavereiden kanssa, että jos lähtis esim laivalla tallinnaan ja ostaisi siitä jonkun vaikkapa ladan ( pääsis paremmin baltian tunnelmaan ):) Sitten lähtis kiertelemään viroa / lähiseutuja. Reissun jälkeen myisi / hylkäisi auton johonkin. Eli onko kenelläkään tietoa onko...
  3. Kapteenivamma

    Suorakytkentä vaihteisto

    Eli ollaan tossa funtsittu kaverin ahdettuun välikoppaan tuota "pikkuaski" 4 lovista suorakytkentä lootaa. Onko kellään kokemuksia miten nuo toimii ihan normiajossa?
  4. Kapteenivamma

    Evon kytkimet 4-6

    Eli tarvis ruveta etsimään uutta kytkintä, Ilmeisesti suositus on, että aina kun vaihdetaan kytkin vaihdetaan myös vauhtipyörä, ja käsittääkseni 4-6 evoon menee 7-9 kytkin/vauhtipyörä paketit suoraan paikalleen. Ebayn ihmeellisestä maailmasta tuli vastaan pari mallia, jotka ainakin mielestäni...
  5. Kapteenivamma

    Russian Military Weapons Army

    http://www.youtube.com/watch?v=HPdPKkZS6Pk Raapaisu siitä, mitä olisi vastassa jos Venäjää vastaan puhallettaisiin "isoon pilliin"
  6. Kapteenivamma

    Henri Toivonen Tribute

    http://www.youtube.com/watch?v=CboL5n5QCr8&videos=_9ZOgdeinAI&playnext_from=TL&playnext=1 :palvo rip Henri Toivonen ja Sergio Cresto, viimeiset B-ryhmän "uhrit"
  7. Kapteenivamma

    Evo V Sytkäpuolen ongelma.

    Eli ongelma ilmaantui ensimmäisen kerran noin kuukausi sitten kun pesin auton ensimmäisen kerran. Pesun jälkeen auto käyntiin ja auto kävi noin 10sek hyvin jonkä jälkeen sammui kuin seinään. Uudestaan käyntiin ja sama ongelma, auto sammuu kuin kellon tarkasti. Siinä sitten pumppailin kaasua ja...
  8. Kapteenivamma

    2.0 Gti Celican lämmöt eivät nouse.

    Elikkäs otskon mukainen ongelma. Otin autosta termarin irti siinä toivossa, että se olisi jumittunut auki mutta ei. Kokeilein keittää termarin ja se aukesi ja meni kiinni aivan kuten pitikin, tosin lämpötilaa jossa termari aukesi en mitannut. Kun autoa käyttää tyhjäkäynnillä, lämmöt nousevat...
  9. Kapteenivamma

    Viskit

    Eli siis tarkoituksena olisi nyt hakea tuolta Viron maalta vähän baarikaapin täydennystä niin ajattelin pistää threadin pystyyn. Itse aloitin tuon viskin juomisen lähinnä viskiä sisältävillä paukuilla kuten viski+pommac, viski+ginger ale, viski+cola ;) Josta siirryin sitten ns. raakaan...
  10. Kapteenivamma

    Kosminen terästappi vähentää kulutusta

    "Iltalehti" Mikä laite: kolme senttiä pitkä jaloteräspatukka joka polttoaineletkuun tai polttoainetankin pohjalle. Itävaltainen keksintö, maahantuoja porvoolainen TTH-Import. Ilmoitettu säästö: pitäisi pudottaa kulutusta 8 - 36 prosenttia. Vanhoissa dieselautoissa parhaimmillaan. Miten toimii...
  11. Kapteenivamma

    Evo3 flekti ja vesikierto.

    Eli lähiaikoina on tuo elmeri ruvennut huudattamaan tuota flektia todella usein. Monesti vaikka ajaa pakkasella isoa tietä niin huomaa kun valot välähtää ja flekti lähtee päälle vaikka lämpömittari on alle puolenvälin. Lisäksi jos autoa seisottaa käynnissä paikallaan pitemmän ajan, tulee...
  12. Kapteenivamma

    Evo 3 moottorin erot Galant vr 4:seen

    Terve terve. Eli mitä "käytännön" eroja noista moottoreista löytyy lähinnä kiinnostaa tuo teho puoli. Itse olin käsittänyt, että imusarjoissa olisi eroa, Evo 3 olisi hiukan pitemmät kiertokanget ( korkeampi puristeinen ) ja galanttihan on 6 bolt kampuralla.
  13. Kapteenivamma

    Evo 3 ohivirtausventtiili ( bleed )

    Eli tarkotuksena olis saada tässä pikaisesti ahdot nostettua tuonne 1bar paikkeille ja tallissa pyörii yks ylimääränen ohivirtausventtiili. Tossahan tuo solenoidi ohjailee tuota ahtopainetta ni ei taida olla mitään vaikutusta jos tuon venttiilin laittaa suoraan kellolle menevälle johdolle? Eli...
  14. Kapteenivamma

    Evo 3 voimansiirron jumiutuminen?

    Eli eilen kävi niin että vähän railakkaamman ajon jälkeen alkoi autossa pihalla haista öljy sisällä. Tänään kun olin lähdössä ajamaan pääsin eteenpäin noin 15 metriä kunnes meno tökkäsi kuin seinään. Nyt auto ei liiku enää eteen eikä taakse. Olisiko vinkkejä mitä on hajonnut? Esimerkiksi...
Ylös Bottom