Hakutulokset

  1. simppu

    Mitkä oikasti hyviä mittareita? Kannattako OBDII mittari?

    Kun melkein kaikista mittareista kuullu/lukenu jotain pahaa niin mitä mittareita kannatta ruveta keräämään? Tarkoitus olis hommata yhdeltä merkiltä kaikki mittarit. Perinteisiä viisarimittareita vai -> Sitten oon törmänny näihin obd2 mittareihin. Ilmeisesti ovat aika helppo käyttöisiä? Osaako...
  2. simppu

    GTO Sähkö ongelma! Mittaristo ei toimi(kaikki valot ok paitti vilkut) eikä lasit

    Eli Tämä ongelma iski kesken ajon. Mittaristo tipahti nollille, mutta valot palaa myös mittaristossa.. Suuntavilkut eivät toimi Hvilkut ok. Ja myös ikkunat lopettivat toimintansa (jäi viä auki prkl) >:( Oon yrittäny tutkia virtalukon lähellä olevat johta niput.. Vaikka en niistä mitään...
  3. simppu

    Onko minkään vuosimallin tonnarissa AYC:tä? Vai aina visko?

    Eli kysymys kuuluu niinkuin otsikkokin. Kun viim. valmistus vuosi -99 oli kuitenkin jo AYC olemassa? Nii ja sitten minkälainen toi perä on noissa niinku prosenteiltaan?
  4. simppu

    VeilSide EVO VI DTM korisarja

    http://www.veilside.com/index.php?act=products&id=26 Jos joskus hommaan EVO 5 tai 6 ni tollanen on saatava... :nykii Muutenkin mun mielestä EVO 5-6 parhaan näköisiä evoista mut tolla korisarjalla tappavan hyvän näköinen... Tietysti ei toi voi kaikkia miellyttää... Entie sitten minkä näkonen...
  5. simppu

    Pajero -99 2,8td nykii

    Eli kyseessä on otsikon mukainen pajero jolla on ajettu n. 670tkm Oire on siis että tasa kaasulla ajettaessa alkaa joskus nykii ja meinaa sammua jollei anna kaasua ja nykii vielä hetken ja sitten palaa normaaliksi.. Itse kun en dieseleistä juurikaan tiedä niin ajattelin teiltä kysyä, mutta...
  6. simppu

    Minkälainen kytkin GTO/3000GT:hen?

    Eli olis tarkotus jossain vaiheessa uusia tohon kytkin kun ottaa niin lopussa kiinni ja olis tarkotus myös tehoja lisäillä ens vuoden puolella johonkin 400hp kieppeille.. Niin minkälaista kytkytintä kannattaa ruveta katteleen, olis tarkotus ainakin kytkin vaihtaa talven aikana.. Tollasen...
  7. simppu

    Ruotsissa 3000gt Spyder -99 look

    http://www.bytbil.com/bilar/begagnade/mitsubishi/3000-gt/8vnbiebg/?criterias=A2ABEAY1xe0wAoA_! Ja on se hieno...!!! :nykii Hemmetti... Mikähän korisarja tossa on? Nam Nam... Kyllä niin on alkanu viime aikoina mieli alkaa tekeen tollasta Spyderii et entie meneekö ens kesänä jo auto vaihtoon...
  8. simppu

    Cruise temppuilee, ei anna nostaa 115km/h ylemmäs (GTO:ssa)

    Eli Cruise toimi aluksi aivan normaalisti ja sitten meni jotenkin sellaseen tilaan että ei pysty asettaan mittarin mukaan 115km/h korkeammalle, ei sillä että sen kovempaa tällei talven korvilla tarvis ajaakkaan ;) mutta tossa vielä kun oli kesä rajotukset niin motarilla v*tutti kun ei voin...
  9. simppu

    Paljonko maksaa auton tuonti amerikasta halvimmillaan?

    Eli paljonko olis halvin mahdollinen rahti jenkeistä suomeen, onko kellään edes sellasta puoli varmaa tietoo et kantsiiko ees miettiä? Sijainti ei vielä tiedossa mutta olis ehkä tulossa varaosa auto sieltä itelle kun sais vähä yli tonnilla -94< 3000gt... Niin mietin että mitä tulis sitten...
  10. simppu

    Minkälaisia kokemuksia Peugeot 306 1,9td

    Vähän huono täälä mitsu ihmisiltä kysyy mut ajattelin kumminki.. ??? Eli minkälaisia kokemuksiä on pösön 306 td:stä? Tuo kulutus n 5,5l sadalta varmaan pitää aikalailla kutinsa.. :) Mutta lähinnä kiinnostais tietää että kuinka pitkään tuollanen pösön diisseli kestää.. Isällä on -03 boxeri jo...
  11. simppu

    Vanteen ET:n kasvattaminen. Onko mahdollista?

    Mulla on siis vanteet joiden ET on 40 ja ne pitäis saada lähemmäs 50 joten onko mahdollista kasvattaa vanteen ET:tä jollain keinolla.. Esim. voiko vanteen kiinnistys kohdasta jyrsiä/koneistaa jollain noin 10mm pois.. Jos ei voi noin paljoa niin voiko edes ollenkaan ja kuinka paljon?
  12. simppu

    Erikois mittaristoa 3000gt/GTO ja kevyitä 18" ja 19" vanteita etsitään LÖYTYNYT!

    Nyt kun täälä kerran muutkin kyselee niin onkohan tohon GTO:hon saatavilla mitään erikois mittaristoa? Luulisin että menee ihan päikseen 3000gt:n mittariston kanssa... Suurin ero varmaan tuo km/h joka GTO:ssa loppuu 180km/h.. Niin erityisen kiva olis tuollanen plasma mittaristo.. En ainakaan...
  13. simppu

    Foorumin GTO/3000gt/Stealth tilanne!

    Niin elikkäs kiinnostais tietää tilanne... Joku voi si korjata jos oon tehny ton väärin ta ainakin huomauttaa.... ;D ;D ;D Elikkä tästä oli tossa alla puhetta 1G 2G 2,5G 3G Noi on kyllä osa eri värisiä joten eroja ei välttämättä kunnolla nää ja onhan noissa pieniä ero perseeski..
  14. simppu

    Mitä bensapumppuja käytätte 3000gt/GTO/Stealth?

    Elikkä kiinnostais tietää mitä ruokkimia jengi käyttää/käyttänyt omissa vehkeissään.. ??? Olen kuullut että Walbro 255 olis hyvä vaihtoehto? :) Onko kukaan käyttänyt kahden pumpun yhdistelmää?
  15. simppu

    Tampereen seudulta katsastus asemia jotka katsastaneet JDM autoja?

    Onko kellään tietoa hyvistä katsastus asemista tampereen seudulta joilla olis kokemusta japanista tuoduista autoista?
  16. simppu

    Mistä ajovalot -94 GTO:hon?

    -Elikkä siis eikös nuo japsimalliset umpiot pidä vaihtaa kun katsastetaan suomen kaduille? -Joten jos näin on niin tarvitsen uudet ajovalot, nettiä tutkiskelleena ei ainakaan minun silmiin osunut mitään mistä olis saanu noita ajovaloja. Jotain jenkki sivustoja löytyi mutta niissä ei puhuttu...
  17. simppu

    Autojenne tehot

    Eli jos autojenne tehoja laittaisitte ja sitten lyhyesti mitä muutoksia tekniikassa on tehty ja lopuksi tietysti että mitä lysti kaiken kaikkiaan on kustantanut.. Selvitetään kellä on tehokkain mitsu.... ;D
  18. simppu

    Automaatti laatikon vaihto manuaaliin? Mahdollista?

    Eli onko ylipäätään mahdollista vaihtaa automaatti laatikko manuaaliin ja onkohan edes mahdollista saada katsastettua. Kysymys mielenkiinnosta jos tulis tarvetta vaihtaa tomaati manuaaliin... ???
  19. simppu

    Mitkä kaiuttimet ovat vakiona Galantissa tai Legnumissa?

    Eli siis minkä kokoiset kajarit sopii orkkis paikoille? Soittaako alkuperäinen soitin poltettuja jos cd tai kuuluuko edes FM radio?
  20. simppu

    Galant VR4 INFOA?

    Eli itelle tulossa syksyllä Gallu nelikko turboilla. Joten kaikki mikä tieto teistä irtoo niin hyvät herrat antaa tulla!!! :nykii :seina
Takaisin
Ylös Bottom