Hakutulokset

  1. cubeqtio

    O: Mitsubishi Starion

    Myykää nyt mulle wb. En sen enempää pohdi tässä mist sais. Jenkkilästä tekis mieli kans.
  2. cubeqtio

    O: Mitsubishi Starion

    Kyl niitä on.. mut omistajat ei niistä luovu.. katos jenkkilästä mulle widebody. Siel tosin ei oo turbomoottorilla.
  3. cubeqtio

    O: Mitsubishi Starion

    Hei, löytyykö joltain starion tallista ja haluaa luopua? Kesäautoa kaipailen. widebodyt etusijalla.
  4. cubeqtio

    Evo IV öljyt

    Ayc ilmaus toimii muistaakseni versiolla 2.7 vanhemmissa ja uudemmissa 2.9. Siis evoscan.
  5. cubeqtio

    Evo9 Evoscan ongelma

    Kai sulla on se toinen liitin kans kiinni autossa...?
  6. cubeqtio

    Evo 8-9 etulukko sopimaan Evo 4-6 kuoriin

    Kysymys kuuluu - onko eroa jos on jo OEM torsen paikallaan?
  7. cubeqtio

    Evo 9 öljysuositukset / kokemukset

    Itse nyt siirtynyt kokonaan castrollin tuotteisiin. RedLineä joskus oli lootassa, mutta talvipakkasilla ei mene vaihteet kylmänä oikein päälle. Eron huomaa selkeästi kun vaihtaa Castrollin öljyyn lootassa. Voimansiirrossa Redline ja Castrol toiminut hyvin. AYC -perässä ollut AYC-puolella...
  8. cubeqtio

    laajakaista

    Vs: laajakaista Saa. Pitää johdottaa sitten eculle tieto ja katsoo et menee oikein.
  9. cubeqtio

    Jarrupalat ratakäytössä

    Vs: Jarrupalat ratakäytössä Carbotechille ääni täältä. Ei sovi sit lainkaan kadulle, mut radalle kylläkin. Itse ajelen XP20 edessä ja takana XP10. Toimii komeesti ilman abseja. PF:n palat kadulla ja maltillisessa rata-ajelussa on mun kokemusten mukaan paras kompromissi. EBCn tuotteista Blue...
  10. cubeqtio

    TimeAttack -kausi 2018

    Säännöt julkaistu: https://www.facebook.com/timeattack.fi/posts/1700168073336018 Ja eikun rakentamaan! Club -luokkaa pääsee suht pienellä panostuksella ajamaan voitosta. Esim pikkuluokassa olis etuveto coltti aika omiaan taikka takapotku galantti. Miksei jopa nelikkovaparina. IsoClubiin...
  11. cubeqtio

    TimeAttack -kausi 2017

    Vs: TimeAttack -kausi 2017 Kausi taputeltu jo tovi sitten. Itse pääsin vain kahteen kisaan ajamaan. Dramatiikkaakin oli, mutta ne ovat nyt taputeltu! Kausi 2018 mielessä jo.. https://www.facebook.com/timeattack.fi/posts/1700168073336018
  12. cubeqtio

    EVO IV käy rikkaalla 10.3 arvo

    Vs: EVO IV käy rikkaalla 10.3 arvo Ei ois pahitteeksi jos joku loggais sitä evoscannilla.
  13. cubeqtio

    EVO IV käy rikkaalla 10.3 arvo

    Vs: EVO IV käy rikkaalla 10.3 arvo Siis hetkonen - sulla on kierrättävän bypassin tilalla ulospuhaltava dumppi vakiosoftalla ja MAFlla? Onneksi olkoon olet juuri selvittänyt ongelmasi. Vaihda bypass takaisin niin elämä helpottuu. Jos haluut tuhinaa ulos niin osta osaksi ulospuhaltava bypass...
  14. cubeqtio

    Uutisia

    Vs: Uutisia hiukan aihetta sivuten - niin itselle kelpaisi esim kilpuriin sähkömoottori. Huomattavasti huolettomampi ajella.
  15. cubeqtio

    Uutisia

    Vs: Uutisia Tuo dieselillä toimiva v6 2,7L sekasikiö on ihana omistaa. <3
  16. cubeqtio

    Evo 4 sammuu kuumana eikä enää käynnisty

    Vs: Evo 4 sammuu kuumana eikä enää käynnisty Helppo todeta kumpi on. Kun autos sammuu niin startatessa katso nouseeko kiekkamittari. Jos ei niin kampura död. edit: ja jos kampuratunnistin rinkki ja evo 4 ni mittaisin crankvalkin.
  17. cubeqtio

    Evo 6 korkea kulutus

    Vs: Evo 6 korkea kulutus Niin siis näkee suuntaa-antavasti toimiiko se edes. Tuo 17L/100Km kulutus ei ole mahdoton jos ajat motarilla sitä 130kmh. Evossa on niin lyhyet välitykset, tolla vauhdilla taitaa olla 4000rpm paremmalla puolella jo. Oma "ennätys" vakioputkiviri evo 6 on 8,7l/100km...
  18. cubeqtio

    O: Nelivetodyno

    Ostetaan nelivetodyno (4wd). Ei väliä onko rullilla vaiko napadyno. Tarjoa rohkeasti. Yhteys 0503511677 tai cubeqtio@gmail.com
Ylös Bottom