Hakutulokset

  1. maurichia

    Off-road Klaperjaht 2.-4.8.2024 Viro

    no tänhän vois kyllä ottaa ihan vakavaan harkintaan
  2. maurichia

    Niko Päivisen Muistoajo ja kokoontuminen 4.8-22

    Joo mäki ainaki yritän saada vapaaks ton päivän niin pääsisin osallistumaan. Voi olla vaan se kariston nesteen parkkipaikka melko täys tuohon aikaan niin riippuen paljo on porukkaa tulossa niin nestettä vastapäisen shellin kylmäasema truckstationin pihassa vois olla väljempää kokoontumiselle
  3. maurichia

    Olitko se sinä?

    Vs: Nyt jäi pikkusen häiritsee et olitkos joku klubilainen joka sunnuntai iltapäivänä vantaan ikean kassalla totesit mulle et eihän noi tavarat mitsubishiin mahdu en meinaa ite tunnistanu tutuks naamaks eikä ollu ees klubin paitaa itellä päällä ni miten ihmeessä...? :)
  4. maurichia

    Olitko se sinä?

    Vs: Ja lähit siit pois samaa aikaa mun kans. Meinaa peruuttelin siit sun eestä pois sillä mustalla letukalla ja morjestin :)
  5. maurichia

    Olitko se sinä?

    Vs: Valkonen lanceri orimattilan ässän eessä köubitarralla varustettuna. Just nyt ☺
  6. maurichia

    minkälaisia kokemuksia?? EB-AUTO OY

    eli kattelin tämmöstä monteroa tuolta http://www.nettiauto.com/mitsubishi/pajero/6701494 ni aattelin et onko jollain kokemusta minkälainen autoliike tuo on ja kannattaako sieltä mitään ylipäänsä ostaa, liian varovainen ei kai voi olla niin kysytään täällä ensin :)
  7. maurichia

    Kuvapeli: Ei-Mitsu, jonka haluaisit joskus omistaa? (LUE SÄÄNNÖT!!!)

    Vs: Kuvapeli: Ei-Mitsu, jonka haluaisit joskus omistaa? (LUE SÄÄNNÖT!!!) kyllähän tämmönen 2 koppanen rami on poltellu jo pari vuotta mutta ei oo vielä kuitenkaan tullu ostettua tommosta mutta varmasti vielä joku päivä, ja tarkennuksena vielä että pitää olla 4x4 ja moottorina 5.9L Cummins :P
  8. maurichia

    Olitko se sinä?

    Vs: Olitko se sinä? ei taida pyöriä tää sälli foorumilla, se asuu siinä mun naapuritalossa ja säki vissiin siinä jossain meikäläisen lähellä asut ku oot tullu järvenpäänkadulla vissiinki vastaan pariin kertaan ja oon yrittäny morotellaki sellasesta vihreestä E88 galantista :)
  9. maurichia

    PK-Seudun kahvittelut (Parittomat viikot Ma.Klo 19.00 Teboil Koivuhaka)

    Vs: PK-Seudun kahvittelut (Parittomat viikot Ma.Klo 19.00 Teboil Koivuhaka) No ei kaikkee voi muistaa ;D ja eilinen päivä venähti niin paljo ettei sit vaan kerenny tulee.
  10. maurichia

    PK-Seudun kahvittelut (Parittomat viikot Ma.Klo 19.00 Teboil Koivuhaka)

    Vs: PK-Seudun kahvittelut (Parittomat viikot Ma.Klo 19.00 Teboil Koivuhaka) tulossa ollaan, yritetään tälläkertaa olla ajoissa :) EDIT: maurichia, mähän sanoin että et muista kirjautua ulos foorumilta mun tabletilla, tässä lopputulos! :D -Hemppis
  11. maurichia

    Mikä mieltänne painaa ?

    Vs: Mikä mieltänne painaa ? virheistä oppii :peukku
  12. maurichia

    Mikä mieltänne painaa ?

    Vs: Mikä mieltänne painaa ? niin, tämä olkoon esimerkkinä muille :peukku mutta tätä tää motorsportti on, ei maha minkään :)
  13. maurichia

    Mikä mieltänne painaa ?

    Vs: Mikä mieltänne painaa ? pistän tästä projektipäiväkirjan pystyyn kun päästään purkamaan jne ja kuviakin laitetaan sitten, tarkotushan ois nyt sitte ruveta rakentamaan takokamoilla vähän tehokkaampaa galanttia :)
  14. maurichia

    Mikä mieltänne painaa ?

    Vs: Mikä mieltänne painaa ? :peukku :peukku :driverjdm
  15. maurichia

    Mikä mieltänne painaa ?

    Vs: Mikä mieltänne painaa ? tekstiä muokattu! mutta enemmän selvii sitte ku koneen purkaa, tämä on nyt vaan tiensivussa tehty analyysi mutta todennäköisesti pitää melko lähelle paikkansa :)
  16. maurichia

    Mikä mieltänne painaa ?

    Vs: Mikä mieltänne painaa ? tämmöstä tänään, kävin eilen ostamassa H8 piirillä olevan ecun jonka jälkeen suuntasin mystisen laurin luokse ja ajoimme espooseen RE85 pistoolille, no lauri laittoi softan koneeseen ja tankki täyteen jonka jälkeen vetoja saatiin ihan kivasti mutta tässä nyt...
  17. maurichia

    Olitko se sinä?

    Vs: Olitko se sinä? Lipputanko tais tulla toissapäivänä vastaan 15 - 17 aikavälillä noin ja paikkana oli taas holman kymijärven maantie :) olin galantilla peräkärryn kanssa liikenteessä.
  18. maurichia

    Mitä olet tänään rassaillut?

    Vs: Mitä olet tänään rassaillut? purettiin tuossa hemppiksen ja webtrapin kanssa yksi varaosagalantti palasiks :)
  19. maurichia

    Mitä tänään juotaisiin / mitä lasissasi nyt on?

    Vs: Mitä tänään juotaisiin / mitä lasissasi nyt on? kaaarhuaa tietysti ;) 5/5 ebin
Ylös Bottom