Käytät vanhentunutta selainta. Selaimesi ei mahdollisesti näytä tätä tai muita sivustoja oikein. Sinun tulisi päivittää selaimesi tai käyttää vaihtoehtoista selainta..
Tälläinen ongelma on nyt päällä...
Motonetin halpoja paloja poltettu useampi sarja...
Yleensä yksi kunnon jarrutus ja palat on entiset...
ne murenevat ja pintojen pikkupalat rikkovat satulan kumit...
Nyt siis on tulossa uudet levyt ja kaikki satulat, mutta palat on vielä hakusessa
Ebc green...
-Hb mallin takaspoileri, on niin orpo tyhjä kontin päällystä
-Musta kuskin penkki (sport malli)
-Ratti
-alu vanteet 4x114,3 16-18 (50/40/30 sarjan renkaalla eli perus mallia matalampi)
Ostaja löytyy Joensuun seudulta, joten kuljetuksia pitää miettiä jos edempää löytyy
tässä tullut seurattua mitsubishin kehitystä, kohtuu huolestuttavaa ainakin tuolla
ilmalämpöpumppujen puolella,
ei ole tainnut tulla mitään energia tehokasta uutuutta tässä viimeiseen 3vuoteen ?
vieläkin FH25 FH35 taitaa olla ainoat toimivat?
Sain sähköpostilla viestiä kun foorumille kirjautuminen ei onnistunut.
"-Vuosi sitten tämä ongelma alkoi , se alkoi esiintyä syksyllä ja minulle sanottiin että vaihda akku ja vaihdettinn , muistaakseni se pysyi poissa seuraavaan kevääseen , ja ajettelin että onko jotain merkitystä ilman...
Tyyppivikana kun näissä 1Gen vehkeissä tuo rungon vääntyminen ja siten oikea camber menee ketuille, liikaa camberia.
Ideoita miten tuota säätövaraa saisi lisää?
Shimmit kun on jo poissa ja pitäs saada etupäätä ylös niin menee pahasti camberi plussalle oikealta, vasen taas olisi hyvä...
Ongelmana on jarrujen tehottomuus ,
Alkuperäiset jarrut tuntuvat tehottomalta,
Sen verran on muutosta että laturin perässä ei ole mekaanista pumppua vaan mulla on ollut Hellan sähköinen pumppu jota ohjataan painekytkimellä, järjestelmä on kohtuu tiivis pitää jopa 15min taukoja käynnistä...
Eli ongelmia tuli tehojen karkaamisen muodossa, vetää 700-3000rpm hyvin
Ja sit hyytyy.
Vähän muistelee kesän ajamisia niin satunnaisesti on tehnyt sitä, oma olettamus oli ettei ahdot pysy hks säätimellä koska se on bensakoneeseen suunniteltu mutta ahdot pysyy hyvin kunnes kierrokset menee...
Carisman pa-pumppu leipo kiinni ja tarvetta olis "uudelle"
Eli 1.6 karvalakki carisma (1gen) 96-99 mihin liekään löytyy sama pumppu.
Ostaja polvijärvellä ja yhteyttä yv
Eli mulla on jonkun pajeron super select laatikko, ongelmia oli kytkimen kanssa, työsylinteri vuoti.
Motonettin tarvike tiivisteet ja ollut kovin pitkäikäinen korjaus,
Nyt sitten ostin uuden tarvikesylinterin 55e
Ja näytti oikealle mutta kiinnitykset liian leveät... Muuta vaihtoehtoa ei tunne...
Eli jos on nurkkiin jäänyt 2litrasen mitsun bensakoneen kiertokankia niin voisin ottaa vastaan postikulujen hinnalla tai jopa maksaa jotain..
Ei väliä onko 6 vai 7 bolt eikä väliä onko mäntiä kiinni, kunhan olis silmät suurinpiirtein muodoissa
Ostaja pohjois-Karjalassa polvijärvellä
Yhteyttä...
Mulla olisi ongelma...
Tarvisin mitta tietoa 7bolt eclin vauhtipyöristä ja siitä mitä eroa on fwd vs 4wd ?
Help?
Hammaskehien ulkomitta?
Kytkin? 225? 215? Joku muu ?
Joudun kirjoittelemaan tänne evo puolelle koska meitin lancerin ilmastointi on sähköiltään (kuten fyysisestikin) lähempänä evo8-9 sekoitusta...
Eli mihin kytketään ilmastoinnin(lämmityksen) päälle laitto tuossa automaatti ilmastoinnissa?
Joku asentanut ?
Mulla on eberspächer B4CS...
Eli perus pommi carisma sano yhteistyö sopimuksen irti...
Hetki tutkiessa työmaan pihalla kävi ilmi että pa-pumppu ei pyöri ei edes syöttämällä virtaa suoraan tulipellin liittimeen... Toinen johto on sytkän säästöön ja toinen pa pumpun virta? Eiks juu?
Nyt pitäs kokeilla käykö galantin pa...
Ideoita miten selvittää millä taajuudella toimii kake?
Meidän jdm lanceriin pitäisi uusia kake kun on tökkii toiminta niin paljon.
Kun löytyy monelle eri taajuudelle kakeja saatavana