Hakutulokset

  1. E

    Mitä olet tänään rassaillut?

    Vs: Mitä olet tänään rassaillut? +1 hiilarille 8)
  2. E

    Mitä olet tänään rassaillut?

    Vs: Mitä olet tänään rassaillut? Eilen nypättiin kaverin kanssa kiinni tollanen http://www.autostudio.fi/product_info.php?cPath=21_44_129&products_id=2701 olipas todella positiivinen yllätys mitenkä tollanenkin soi ja hyvin :) eikä menny kun pari tuntia asennuksessa.
  3. E

    JDM autojen paikkaluku

    Vs: JDM autojen paikkaluku Mä maadoitin sen anturin mittariston takaa, se on siellä ihan reunassa se ruuvi niinkun bensamittarin puolella. Laitoin vaan johdonpätkän siihen sellasella liittimellä missä on reikä ja sit toisen pään laittaa vaan johonkin metalliin silleen että pysyy varmasti ja...
  4. E

    Mitsujen musiikki vermeet

    Vs: Mitsujen musiikki vermeet Joo no pitää ehkä tollanen sitten tilata, tosiaan ei mitään maanjäristystä ole tarkoitus saada mutta pientä korostusta kun sais tohon bassoon :)
  5. E

    Mitsujen musiikki vermeet

    Vs: Mitsujen musiikki vermeet Morjesta pöytään olisin sellasta kyselly että oisko hyvä ostos esim tämmönen ? tarkoitus ei ole mennä mihinkään hifikisoihin eikä tiputtaa ikkunoita autosta ;D vaan saada pientä korostusta bassoon ja tollahan ei painoakaan tulis niin paljoo kun jollain...
  6. E

    Mitsubishi Lancer Evo IV - mittaristo

    Vs: Mitsubishi Lancer Evo IV - mittaristo Ei sittenkään ollu tollanen perun sanani, katoin tarkemmin tuolta sivulta kuvaa niin ei se ollu mulla tollanen vaan se oli tollanen mikä löytyy ebayn linkistä ja sieltä se ensimmäinen elikkä tollanen virtapiirin "pala" mikä oli kutistesukan sisässä.
  7. E

    Mitsubishi Lancer Evo IV - mittaristo

    Vs: Mitsubishi Lancer Evo IV - mittaristo Ja se on ihan älyttömän pieni ehä joku 2cm*2,5cm*3mm.
  8. E

    Mitsubishi Lancer Evo IV - mittaristo

    Vs: Mitsubishi Lancer Evo IV - mittaristo Joo elikkäs mulla oli juurikin tollanen mikä on tuossa cartekin linkissä siellä sivulla se ensimmäinen vaihtoehto.
  9. E

    Evo3 laski öljyt alleen.

    Vs: Evo3 laski öljyt alleen. Tätä mäkin veikkaan äkkiseltään
  10. E

    Mitsubishi Lancer Evo IV - mittaristo

    Vs: Mitsubishi Lancer Evo IV - mittaristo Voin huomenna laitta kuvan kun piti se jo ajat sitten laittaa tuonne toiseen topicciin mutta en ole saanu aikaseks ;D mut huomenna voin laittaa tänne tuolla toisessa topicissa olikin harrin kuva jossa oli erilainen se palikka kun mulla.
  11. E

    JDM autojen paikkaluku

    Vs: JDM autojen paikkaluku No siis kun mulla ei ollu sitä japanin export certificatee ja ne ei hyväksyny tuosta manuaalista kun kokonaismassan sitten punnitsivat omamassan ja siitä sitten laskivat paikkaluvun. Kevensin autoa vähän niin jäi 25 kilosta kiinni ettei tullu nelipaikkanen. Laitan...
  12. E

    Mitsubishi Lancer Evo IV - mittaristo

    Vs: Mitsubishi Lancer Evo IV - mittaristo Se on sit vissiin siellä vaihdelaatikon luona missä on nopeus anturi manuaalista löytyy toi kohta.
  13. E

    Mitsubishi Lancer Evo IV - mittaristo

    Vs: Mitsubishi Lancer Evo IV - mittaristo Tästäpä lukemaan eli itselläni toi muuntopalikka oli asennettu nopeus anturin ihan viereen joka siis on ainakin vitosissa vaihdelaatikossa http://www.mitsubishiclubfinland.com/keskustelu/index.php?topic=22229.msg232782#msg232782
  14. E

    Mitä olet tänään rassaillut?

    Vs: Mitä olet tänään rassaillut? Lähen kohta laittamaan punnitusta varten puretut kamat takas autoon ;D
  15. E

    JDM autojen paikkaluku

    Vs: JDM autojen paikkaluku Niin ja tosiaan trafille kelpaa manuaalista kokonaismassa jos ei ole muuta todistusta saatavilla ainakin vitosen tapauksessa kävi mutta luulis että kaikissa muissakin ainakin evoissa. Tässäpä vielä linkki manuaaliin http://www.spanpodyv.pwp.blueyonder.co.uk/manuals.htm
  16. E

    JDM autojen paikkaluku

    Vs: JDM autojen paikkaluku Nyt on sitten toi oma vitonen kolme paikkanen inssi sano että pitää poistaa kahdet vyöt takaa mutta ei tarvii käydä näyttää enää konttorilla :) ja minä vakuutin että kyllä mä ne poistan ;D mutta onnistuuhan toi myöhemmin muutoskatsastaa jos haluaa enemmän keventää...
  17. E

    JDM autojen paikkaluku

    Vs: JDM autojen paikkaluku Tuossa manuaalissa kun on omamassa 1360 kg ja kokonaismassa 1635 kg niin tuollahan tulis kolmepaikkanen kuulema tästä manuaalin lapusta kelpaa kokonaismassa niin eikös sillon pitäs kelvata toi omamassakin? viimeks kun auto punnittiin niin omamassa oli 1552 kg tähän...
  18. E

    JDM autojen paikkaluku

    Vs: JDM autojen paikkaluku Ai hitto että repesin tuolle trafi saivartelu on eri asia kuin tosielämä ;D mutta niinhän se kyllä on :)
  19. E

    JDM autojen paikkaluku

    Vs: JDM autojen paikkaluku No en mä usko että ne poijjat noita paikkoja kovinkaan kyttäilee, ja jos on yhtään viisaampi poliisi niin ei se mitään sano jos on 3 paikkanen auto ja onkin neljä kyydissä kun selvittää niille että mikä on ollu meininki näiden japsiautojen kanssa.
  20. E

    JDM autojen paikkaluku

    Vs: JDM autojen paikkaluku No niin eli tuolla technical manuaalin tiedoilla tosta tulis 3,66 paikkanen ja vähän kevennettynä nelipaikkanen kun kokonaismassa on 1585 kg ja omamassa 1310 tämä näiden erotus jaettuna 75=3,66 Ai niin mutta kun otteessa lukee omamassa 1552 kg mutta manuaalissa 1310kg
Ylös Bottom