Hakutulokset

  1. ZAP^

    carisma 1.8 gdi päästö ongelma

    Tästähän päästään juuri siihen jos on vuotoa pakoputkessa jolloin lambda näytttää sitten laihaa seosta ja auton ecu koittaa korjata sitä rikkaammalle. Siksi se haisee bensalle ja on oikeasti rikkaalla seoksella mutta jos putki vuotaa ennen lambdaa nii tulos on tämä. Edelleen korjaa se...
  2. ZAP^

    Mitsubishi outlander 2.2 HDI eolys neste pussin vaihto.

    Kun pussi on vaihdettu se täytyy ilmoittaa vaihdetuksi testerillä ja mielellään "ilmata".
  3. ZAP^

    Pajero 3,5 24V 1995 ABS valo palaa

    Itse olen muutamasta abs-ohjainlaitteesta, jotka tässä mallissa taitaa sijaita peräkontissa verhouksen takana niin joutunut hieman liittimien pinnejä kiristämään kontakti häiriöiden takia.
  4. ZAP^

    Vetokoukun sähköt

    Akun luona, ajovalon lähistöllä pitäisi olla 2kpl sulakkeita.
  5. ZAP^

    Outlander takaisinkutsu R30409?

    Keulassa maskin takana on ACC, eli adaptiivisen vakkarin tutka.
  6. ZAP^

    Outlander 2.2DI-D

    Koko kotelo. Siinä tulee kaikki tarvittava mukana.
  7. ZAP^

    Outlander 2.2 DI-D 2015 huolto kysymyksiä

    Itse en ole käyttänyt missään diesel tai bensa koneessa mitään lisäaineita. Jotkut käyttää ja vannoo niiden nimiin. Jokainen päättäköön että haluaako käyttää vai ei.
  8. ZAP^

    Outlander takaisinkutsu R30409?

    Sen piipityksen ja tekstin jälkeen jos kuljettaja ei reagoi niin auto alkaa itse jarruttamaan. Mutta jos itse höllää kaasun tai painaa jarrua niin järjestelmä ei tee mitään, koska silloin on oletus että kuljettaja on havainnut varoituksen ja esteen itsekki. Jos haluaa kokeilla niin laita vaikka...
  9. ZAP^

    Outlander takaisinkutsu R30409?

    Onkohan autoon vaihdettu tarvike tuulilasi? Pari tullut vastaan joissa tarvike tuulilasin aukko on hieman väärässä kohdassa ja täten järjestelmä ei toimi.
  10. ZAP^

    Outlander 2.2DI-D

    Tyypillinen vika nuissa citikan koneissa, vaihda kaasuläppäkotelo ja sopeuta se.
  11. ZAP^

    Outlander 2.2 DI-D 2015 huolto kysymyksiä

    Ei ole tankissa erillistä siirtopumppua. Eli uusi suodatin täyteen.
  12. ZAP^

    carisma 1.8 gdi päästö ongelma

    Korjaat tuon älyttömästi vuotavan pakoputken ihan ensin. Lambda arvon mukaan käy ihan pirun laihalla. Lambda anturin vikaahan et voi putken päästä todeta millään koska putken päästä tulevan lambda arvo on vain ilma/polttoaineen suhde. Ja vanhempien mitsujen vikakoodeja on ihan turha katsella...
  13. ZAP^

    Pajero sammuu valoihin

    Katkojankärkien väli pielessä? Dx corolla sammuili aikoinaan samalla tavalla.
  14. ZAP^

    Phev my14 jako hyppäsi?

    Onkohan kaikki tehdaskampanjat suoritettu? Voisi viitata ilmamäärämittarin toimintaan.
  15. ZAP^

    Grandis takajarrulevyistä kysymys.

    Joskus tuli samanlainen grandis homma vastaan ja edes alkuperäiset levyt eivät käyneet. Aikani ihmettelin ja metsästin niin NF Partsin levyt olivat käypäiset, koska niissä ei ollut sellaista ulkonevaa huullosta.
  16. ZAP^

    Lancer -08 jakohihna

    Menee.
  17. ZAP^

    Lancer 2004 2.0 sport muutama pieni ongelma

    Virtalukonpohjan kun vaihtaa niin taas starttailee nätisti.
  18. ZAP^

    Karkea käyntiääni Mitsubishi Outlander 2013 2.2DI-D intense

    Häviääkö karkea käyntiääni kun kierrokset nostaa n.1300rpm kohdalle? Jos näin on niin tasapainoakselin ketju on mikä pitää sitä ääntä. Vaikea on kuulematta sanoa.
  19. ZAP^

    Outlander PHEV sähköjen totaalinen häviäminen

    Kuulostaa hämärästi Etacs, eli korinohjainlaite probleemalta. Ylhäällä listatut toiminnot mitkä temppuilee niin ovat Etacsin ohjaamia.. voi olla softa päivitys tiedossa tai ohjainlaite viallinen.
  20. ZAP^

    Pajeron ajovalojen automaattinen tasonsäätö

    Muutaman taka-akselin asennon tunnistimen olen vaihtanut, päässyt kosteus sisään ja hapettunut rikki. Niissä kun on ottanut liittimen irti niin pinnit olleet vihreäksi hapettuneet itse anturista.
Ylös Bottom