Hakutulokset

  1. P

    Miksi tako-kiertokankia ei saa puristettavalle männäntapille?

    Vs: Miksi tako-kiertokankia ei saa puristettavalle männäntapille? Mulla oli yhdessä autossa sorvattu jostain teflonista mistä lie "tutit" männäntapin päihin, niin tappi sai uida vapaasti eikä mäntiin tarvinnut koneistaa mitään uria sokille.
  2. P

    hukkaportin kello

    Vs: hukkaportin kello Huoltaa voit, että otat sen irti ja tarkistat että kalvo on ehjä. Siitä akselin juuresta sinne sisään on voinut mennä hiekkaa, kiviä sun muuta paskaa, tai ihan vaan vettä mikä jäätyy sinne talvella. Jos se fuelcuttiin vetää, niin menon pitäisi pysähtyä kuin seinään ja...
  3. P

    Pakosarjan hitsaus

    Vs: Pakosarjan hitsaus No riippuu varmaan perseestä, toisethan ei huomaan vaikka yksi rengas puuttuisi autosta. Itse ainakin huomasin eron ja osittain varmasti siksi kun sarjan vaihdon jälkeen nosti asteen verran enemmän ahtojakin. Putkiston rakennuksen jälkeen taas huomaisi lisää eroa.
  4. P

    Evo 4-6 pakoputkistoista kokemuksia

    Vs: Evo 4-6 pakoputkistoista kokemuksia Tuo ilmoitus siitä virheellinen, että 4-6 ei tarvitse tuollaista ring gaskettia, vaan sellaisen 2-pulttisen laippatiivisteen elbow/downpipen väliin. Itse hain tuon laippatiivisteen varaosaliikkeen hyllystä ja suurensin viilalla pultin reikiä hieman(en nyt...
  5. P

    AYC öljyjen vaihto?

    Vs: AYC öljyjen vaihto? Noinhan tuolla oli ohjeistettu.
  6. P

    Ecun sähkökaavio?

    Löytyiskös joltain sähkökaaviota Evo vitoseen, pitäisi saada tietää tuon ecun liittimistä mikä pinni on kierrosluvun tieto, esim. mittarille lähtö. Eli tarviis ns. puolan miinuksen tuosta jostain, niin sais dataloggeriin kierrostiedon. Kiitos :) Edit: jos joku muukin kaipaa tietoja, niin...
  7. P

    Vastauksia kysymykseen: Evon alustan kolinat

    Vs: Vastauksia kysymykseen: Evon alustan kolinat Taitaa tuossa omassakin kolista apparin yläpää, tai ainakin siihen olin äänen kohdistavinaan. Kaipa noi pitäis joskus uusia, ainakin jos ääni alkaa kovenemaan.
  8. P

    Evo 5 Kampiakselin hihnapyörä.

    Vs: Evo 5 Kampiakselin hihnapyörä. Omasta vitosesta myös hajosi vulkanointi. Uuden alumiinisen ostin ebayn kautta ja myyjänä oli englantilainen pulju joka itse tekee noi pyörät, kiinan tekeleet kun on mitä on niin jätin ne hyllyyn. Heiltä sai vakio kokoista tai hieman pienempää pyörää, aika...
  9. P

    Evo 4-6 pakoputkistoista kokemuksia

    Vs: Evo 4-6 pakoputkistoista kokemuksia edit: offtopic siirretty Itse topikkiin sen verran, että tuli tehtyä itse koko putkisto. Motonetista yksi 90asteen 3" mutka, 4kpl 45asteen, 2kpl 90asteen ja sitten 2metriä suoraa putkea. Lisäksi kaksi suoraa vaimenninta, joustopala ja laipat/tiivisteet...
  10. P

    evo iv ( ayc )cuscon lukko

    Vs: evo iv ( ayc )cuscon lukko Ai, kaikki levyt mitä minulla on ollut, niin eivät ole pitäneet mitään ääntä. Noh, kaikkea uutta sitä oppii lukemalla.
  11. P

    evo iv ( ayc )cuscon lukko

    Vs: evo iv ( ayc )cuscon lukko Aika mielenkiintoisia ääniä päästelee :P Itsellä oli entisessä kotterossa OBX torsen ja kyllä sekin paikallaan/hiljaisessa vauhdissa käännellessä rusahteli, mutta aika miedosti verrattuna tuohon. Kaipa se monessa on lähes ominaisuus.
  12. P

    lohkolämmitin ja sisätilan pistoke evo 4

    Vs: lohkolämmitin ja sisätilan pistoke evo 4 Kyllä tuo on mielestäni ainoa edes helposti ajateltava roppu, vielä vähemmän sinne toiselle puolelle pääsee käsiksi ;D
  13. P

    lohkolämmitin ja sisätilan pistoke evo 4

    Vs: lohkolämmitin ja sisätilan pistoke evo 4 Itse purin syylärin ja pakosarjan pois edestä, kun samalla vaihdoin pakosarjan toiseen. Helpottaa hommaa muutenkin. Sitten porasin pienen reijän roppuun ja tuollainen 30euron massaulosvetäjä ruuvikärjellä siihen reikään, jonka jälkeen naputteli ropun...
  14. P

    lohkolämmitin ja sisätilan pistoke evo 4

    Vs: lohkolämmitin ja sisätilan pistoke evo 4 Sama lohkohan noissa on, eli käy.
  15. P

    Evo 4 vaihteistoöljyt

    Vs: Evo 4 vaihteistoöljyt Itse ostin tuon Syncromeshin pelkästään talviöljyksi, kylmäominaisuuksia kun oli kehuttu ja talvella kun ei tule mitään rankempaa ajoa niin uskoisin sen kelpaavan. Keväällä sitten eri öljyt lootaan joka tapauksessa.
  16. P

    Lancer Evojen huollot ja hinnat

    Vs: Lancer Evojen huollot ja hinnat Joo tuon yläropun paikan huomasin, aika veemäinen paikka tosiaan. Katsoo milloin sen kanssa jaksaa menettää hermot :D
  17. P

    Lancer Evojen huollot ja hinnat

    Vs: Lancer Evojen huollot ja hinnat Tarrat on tainnu ajan saatossa kadota. Täytyypä tutkia tarkemmin jos siellä lukisi jossain muualla. Edit: löytyihän sieltä ihan tekstit kun raaputteli vähän teräsharjalla paskoja pois. Eli lähimpänä kardaania on peräöljyn roppu. Jos noi AYC puolen litkut...
  18. P

    Lancer Evojen huollot ja hinnat

    Vs: Lancer Evojen huollot ja hinnat Olin tuossa vaihtamassa perään öljyjä, mutta huomasin että perässä on kaksi samanlaista roppua. Kummastahan ne tiputetaan ulos, lähimpänä kardaania olevasta, vai siitä AYC mikä lie lähempänä olevasta? Järki sanoisi että tuosta kardaanin läheltä, mikä on...
  19. P

    Evo 4 vaihteistoöljyt

    Vs: Evo 4 vaihteistoöljyt No en minäkään ymmärrä miksei purkilla sitten ole GL luokitusta, vaikka öljyn valmistaja voisi sen kylkeen laittaa. Kyllä minä tiedän mitä eri GL luokitus meinaa, siitä tässä ei ollut kyse, vaan siitä miksei luokitusta ole vaikka väitetään sen olevan vastaava. Eikä...
  20. P

    Evo 4 vaihteistoöljyt

    Vs: Evo 4 vaihteistoöljyt Eli valmistaja itse voi määritellä luokituksen ja sitä ei kenenkään tarvitse mitenkään valvoa tai tarkistaa? Miksi valmistaja sitten sanoo, että vastaa GL mutta virallinen luokitus puuttuu? olisi vain lyönyt leiman purkin kylkeen ja thats it. Eikä se ollut mitään...
Takaisin
Ylös Bottom