Hakutulokset

  1. Dani84

    Evo 5 levitetyt lokasuojat.

    Jossain muistelisin noita nähneeni mutta nyt lyö vaan tyhjää. googlella yritin löytää kuvaa mutta ei löytynyt.
  2. Dani84

    Evo 5 jakohihnan vaihto.

    ellikkäs onko mahdollisuutta vaihtaa tuo hihna itse? Ja pitääkö autosta purkaa paljon pois että pääsee kunnolla käsiksi tuohon?
  3. Dani84

    Evo 5 ohajustehostimen letku.

    Tuollaine minulta hajosi. tietääkö joku noiden osanumeroa. ja onko miljoonissa noiden hinnat.
  4. Dani84

    Vitoseen vaihdekepin nuppi.

    Meneekö esim evo 8-9 vaihdekepin nuppi suoraan vitoseen? omassa jälki asennettu nuppi mikä löystyy koko ajan vaikka kiristää. Ei ollut nuppia ku ostin auton. rupee käymään hermoille ku koko ajan on löysällä.
  5. Dani84

    Evo 5 päästöt.

    Mulla pomppas auto päästöistä. oli lamda arvot liian korkeat? ekaa kertaa sitten auton hankinnan. voiko tuo olla että vaan putki vuotaa vai mikä. kun oli lamda arvo 1.11
  6. Dani84

    Dp evo 5?

    onko kellään 3" downpipe omassa vitosessa? kun itelle luultavasti kohta pitää hankkia uusi, niin mistä olette hankkineet noita?
  7. Dani84

    Mikä rele E8T101 8305?

    eli kyseinen rele mikä se on?? Ja kuuluuko sen naksahdella?? ja autona evo 5 :nykii
  8. Dani84

    osaako joku photoshopata?

    elikkäs tuota samaa kyselisin. en tiedä meneekä okeaan paikkaan mutta.
  9. Dani84

    evo 5 suuttimien virran saanti.

    eli paljonko noi pitäs saada virtaa startatessa, mittasin liitännästä ja liittimiin tulee 5,9-6 volttia virtaa.
  10. Dani84

    evo 5 bensan suodatin.

    saatte pistää sinne minne kuulluu jos on väärässä paikassa. Mutta mistä noita suodattimia voisi hankkia onko ainoastaan timantti tiskiltä kun ne voi saada?
  11. Dani84

    Evo 5 ei tahdo startata.

    elikkäs evo saa virtaa ja bensaa mutta kun avaimesta kääntaa niin ei. eii lupaile eikä mitään. onko se tuo käynnistyksen esto mikä hälyttimessä on vai, voisiko se olla joku muu syy.
  12. Dani84

    Clifford hälyttimen käynistyksen esto

    mulla kyseinen ongelma. eli cliffordin hälytin ja käynistyksen esto luultavimmin päällä. Eli onko mitään hajuu kenelläkään miten sen saa kytkettyä pois?? Olen suht varma että johtuu tuosta kun avaina kääntää niin virrat tulee päälle mutta ei muuta. Moottori ei edes pyöritä. :seina
  13. Dani84

    Evo 5 Kampiakselin hihnapyörä.

    Omasta viitosesta hajosi tuo kyseinen hihnapyörä ja nyt haluisin kuulla muilta että onko tuollainen http://www.japspeed.co.uk/Mitsubishi-EVO/Engine-Tuning/Mitsubishi-Evo-Lightweight-Crank-Pulley/p-17-73-229/ hyvä vai huona? että pitääkö sinne hankkia alkuperäinen? Kysyn teiltä kenellä on enemmän...
  14. Dani84

    Virtapiuha kontiin vitosessa

    lueskelin tuossa se aihe samasta aiheesta mutta kutoseen niin kyselisin että onko 5 samassa paikassa sellainen läpivienti? oli tuo aihe mistä luin niin vanha että päätin aloittaa uuden.
Ylös Bottom