Hakutulokset

  1. K

    3 evon ahdot

    Vs: 3 evon ahdot Osaisko joku neuvoa nyt tuon mun ongelman kans.. Pitäis saada nopeesti ratkasu tohon ku ei viitti hirveesti ajella tuolla ennenkuin saa ahdot kuriin.. ::)
  2. K

    3 evon ahdot

    Vs: 3 evon ahdot Nostellaan vähä... Elikkä ongelma on nyt seuraavanlainen. Laitoin ton kuulajousiventtiiliin kiinni ja nyt ahdot nousee yli 1.5bar.. Ruuvi niin löysällä kuin saa ja koitin myös vaihtaa letkujen paikkaa säätimessä kun luulin että ne oli väärinpäin mutta ei mitään vaikutusta...
  3. K

    Evo1-3 Kytkinremontti ja kytkimen hinta

    Vs: Evo1-3 Kytkinremontti ja kytkimen hinta Tilaa tuolta uus kytkinlevy! ---> http://www.ape-import.com/Kytkinlevyt.htm Itelle laitoin tollasen keväällä ja erittäin tyytyväinen oon ollu! 4-lapanen jousittamaton sintterilevy.. Hyvin on kestänyt ja helppo ajettava myös :) Ja hintakaan ei päätä...
  4. K

    Ja lisää ongelmia, ohjaustehostimen pultti..

    Vs: Ja lisää ongelmia, ohjaustehostimen pultti.. Kauan on aikaa taas mennyt.. Mutta nyt tarkemmin tutkittuani paremmalla ajalla paikallistin vihdoinkin vian ja vuotokohdan!!! Putki joka tuulee kiinni pumppuun, vuotaa.. Eli putken liitoskohta holkissa! Vaikea selittää, mutta laitan kuvan kun...
  5. K

    Ja lisää ongelmia, ohjaustehostimen pultti..

    Vs: Ja lisää ongelmia, ohjaustehostimen pultti.. Ei toimi ei.. :-\ Edelleen vuotaa samasta paikasta.. Rupee keinot loppumaan, että mitähän ton kans nyt tekis?!
  6. K

    Ja lisää ongelmia, ohjaustehostimen pultti..

    Vs: Ja lisää ongelmia, ohjaustehostimen pultti.. On mitattu ja samanpituisia ja samanlaisia ovat! Eileen kun tarkemmin rupesin tutkimaan niin huomasin, että yksi o-rengas jonka olen vaihtanut, oli n.1mm liian suuri halkaisijaltaan (Juuri tämän o-renkaan kohdalta vuotaa). Kiire tulee, mutta...
  7. K

    Ja lisää ongelmia, ohjaustehostimen pultti..

    Vs: Ja lisää ongelmia, ohjaustehostimen pultti.. Mitä tarkoitat rungolla? Itse pumppua, johon tämä "pultti" kierretään, vai putkea joka tulee tämän "pultin" ympärille ja joka kiristetään siihen mutterilla?! Huomenna kun meen töiden jälkeen tallille niin voin ottaa vielä kuvan ja laittaa tänne...
  8. K

    Ja lisää ongelmia, ohjaustehostimen pultti..

    Vs: Ja lisää ongelmia, ohjaustehostimen pultti.. NYT APUJA! Noniin! Nyt iskee epätoivo ja loppuu huumori täysin! Oon vaihtanut ton uuden pultin, mutta ohjaustehostin vuotaa edelleen nestettä! Oon miljoona kertaa avannu ja koittanu kaikkee mut mikään ei auta.. Uudet o-renkaat on vaihdettu siihen...
  9. K

    mistä evo 3 peltipakosarja ja downpipe?

    Vs: mistä evo 3 peltipakosarja ja downpipe? Samaa kyselisin! Oon nyt koittanut googlettaa ja etsiä mut mistään ei tunnu löytyvän evo3:seen 3" downpipeä.. Jos joku tietää mistä saattais saada niin saa kertoa ;D Vai onko niin, että joutuu itse tekemään..?!
  10. K

    Tontitettuja evoja

    Vs: Tontitettu evo Mun mielestä ihan törkeen hieno!!! ;D
  11. K

    Ja lisää ongelmia, ohjaustehostimen pultti..

    Vs: Ja lisää ongelmia, ohjaustehostimen pultti.. Aika kallis on pelkästään tuo "pultti".. Mitä nyt oon yrittäny googlettaa ja käyttää kuvahakua niin näyttäis siltä, että esim. colteissa, galanteissa, eclipseissä ja normi lancereissa vois olla samanlainen toi "pultti"! Löytyiskö keneltäkään...
  12. K

    Ja lisää ongelmia, ohjaustehostimen pultti..

    Noniin! Nyt tarttetaan sit toden teolla apua teiltä mitsumiehiltä! Onnistuin rikkomaan kuvassa olevan pultin, joka tulee evo3:ssa ohjaustehostimeen.. Kävin kysymässä paikallisesta mitsuvaraosaputiikista kyseistä "pulttia/holkkia" ja ei oikein tahtonut löytyä.. Pitkän pohdiskelun jälkeen...
  13. K

    Evo 3 sähköihin ja sulakkeisiin liittyvää...

    Vs: Evo 3 sähköihin ja sulakkeisiin liittyvää... Eikä kukaan osaa auttaa tässä asiassa..? ::)
  14. K

    Evo 3 sähköihin ja sulakkeisiin liittyvää...

    Moi! Sellaista kyselisin, että mihin mahtaa vaikuttaa kuviin merkityt sulakkeet? Kun tuohon ekaan kuvaan on tehty joku ihme hyppylankaviritys.. Ja toisessa kuvassa ei sulaketta ole ollenkaan.. Näihin kun joku viitsisi vastata niin olisin kiitollinen :) Niin ja konehuoneessa siis sijaitsevat...
  15. K

    Evo 3 moottorin momentit

    Vs: Evo 3 moottorin momentit http://forums.evolutionm.net/evo-engine-turbo-drivetrain/222551-evolution-torque-specs-thread.html Tollasen linkin löysin! Ja nyt sitä tietoa tarvitaan, soveltuuko noi momentti arvot nyt Evo3:seen!?? ::) Pakko saada auto kasaan ja ajoon as soon as possible...
  16. K

    Evo 3 moottorin momentit

    Vs: Evo 3 moottorin momentit Ei tullu ei.. :-\ Ja olis tosiaan tarvetta muillekkin moottorin momenteille, ei pelkästään kk-pulteille.. ::)
  17. K

    Evo 3 moottorin momentit

    Vs: Evo 3 moottorin momentit Kai nyt joku on tehny konerempan omaan evo3:seen, että osais neuvoo noiden momenttien suhteen?! Ja jos ei oo, nii onko ehdotuksia mistä noita kannattais sit kysellä?
  18. K

    Evo 3 moottorin momentit

    Vs: Evo 3 moottorin momentit Hyvä tietää siis, että ei ole samoja.. Olisiko jollain nyt sitten heittää jotain arvoja, kun oon täs kohta menos tallille tota konetta kasaamaan! Ei viittiis venyttää/rikkoa enempää pultteja.. ::)
  19. K

    Evo 3 moottorin momentit

    Moi! Elikkä tällaista kyselisin, että soveltuuko netistä bongatut 4G63 moottorin momentit myös evoon vai onko jotain eroja? Pitäis kone saada kasaan ja rupes askarruttamaan hieman kun esim. kiertokangen pultteja kiristelin momenttiin (nettitiedon mukaan 52Nm) ja pultit venyi, joten jouduin...
  20. K

    Evo 3 sintterikytkin

    Vs: Evo 3 sintterikytkin Jepjep.. Oon nyt päätyny siihen ratkaisuun, että evoon tulee toi ape-import:in 4-lapainen sintteri! Oli millainen oli mut näillä mennään ja kerron toki käyttökokemuksista heti kun sellaisia tulee ja evo on taas liikenteessä! :) Kiitoksia kommenteista ja avusta joita...
Ylös Bottom