Vs: 2010 Outlander
Outlanderia ei saa missään Pajeron dieselillä. Eikä tuossa 3 litraisessa V6:ssa niin paljoa enempää kehumista ole. Se on vain iso bensakone ja siinä se, ei ne täällä menesty jotsen siksi ei tuoda.
Mutta Mitsulta on tulossa aivan omat 1,8 ja 2,2 dieselit kohta. 2,2:n teho/vääntö lukemat pitäis olla 200hv/400Nm nurkilla.
Veikkaan että tämä tulee tuplakytkin laatikon ja Evon nelikon kanssa tänne tuohon uuteen Outlanderiin . . . Joten ei se millään paskoilla tekniikoilla silloin ole.
Ja L200:en 2,5 DI-D:stä; Sekin päivitettiin jokin aika sitten ja muilla markkinoilla L200:essa 2,5 korvaa sitä mukaa 3,2:n. Nykyään sen tehot on 180hv ja 400Nm eli enempi mitä siinä vanhassa 3,2:essa jota L200:essa käytettiin maailmalla. Tämä facelift L200 tosin ei ole vielä Suomessa vaan vasta tuloillaan tänne. Pajeron 3,2:n päivitettiin myös, ja sen lukemathan ovat nykyään 200hv/445Nm.
Nyt kun nämä saadaan Suomeen, niin sitten Mitsulla on aika hyällä mallilla tuo moottorivalikoima ainakin dieseleiden osalta.
Veikkaan että sen Turbo Outlanderin myynti oli niin vähäistä että päättivät jättää sen ainakin aluksi pois. Voihan toki olla että kohta keksivät taas uudelleen sen Turbomallin, tai "Ralliartin" kuten Lancer puolella sanotaan.