4g63 8v kansi ja 16 v männät

Greenthumb91

New Member
Liittynyt
22 Helmikuu 2017
Törö, tässä ettiny tietoa ja mittaillut, että mahtuuko venttiilit aukeamaan 16 v mäntien kanssa. Omat mittaukset antad tuloksen että 0.5 mm pääsis hipaisemaan, mutta onko jollakin varmaa tietoa tarviiko koneistaa männistä vähän pois. Keraaminen pinnoite niin ei viitsisi turhaan pilata mäntiä
 

Basbarduu

V GSR & A163
Club Member
Moderaattori
Liittynyt
31 Maaliskuu 2009
Vs: 4g63 8v kansi ja 16 v männät

Kannattaa varmaan kokeilla varovasti muovailuvahan kanssa jos et saa suoraan vastausta.
 

SappGsrTbo

Member
Liittynyt
7 Tammikuu 2003
Vs: 4g63 8v kansi ja 16 v männät

Muistaakseni sinne joutui vähän tekemään tilaa. Helsinki/Vihti akselilla olisi saatavana pilkottu 8v kansi jos tarttet hahmotteluun
 

Greenthumb91

New Member
Liittynyt
22 Helmikuu 2017
Vs: 4g63 8v kansi ja 16 v männät

Ongelmanahan on, että mulla on tuliterät männät enkä viittis tuppaa tota lämpösovite tappia paikalleen, koska irroituksessa on vaarana leikkautua kiinni. Ja toisekseen en viitti sorvata kankien kanssa kun tuppaa kolisemaan vaikka miten yrittäs suojata karaputkeen. Kolmas ongelma on, että työmaan uusi paja ei ole valmis, niin jyrsinkonekin on väliaikais varastossa sekä poraistukka tapille on penkkiporasta jossakin varastossa kanssa. Vähän nihkeä testailla, ja mittaukset on aina vaan suuntaa antavia, kun mauserilla mittaa. Mielummin tosiaan sorvaisin tässä vaiheessa... Mulla on kaks kantta tossa pöydällä ja kaksi konetta, joista oon kasaamassa turbo sohcia, mulla on vakio turbo pakosarja ja garret t25 sekä 540cc suuttimet ja joudun ilmeisesti vastukset myös näille juottamaan, koska matalaohmiset? Tulossa myös map anturi, by the way onkos täällä ecun kolvaajia? Pitäs socketti kanssa juottaa kiinni, että pääsisi ecmlinkin elämään tutustumaan :)
Harrastanut ennen vain toy*taa ,ja hommasin tossa veronpalautuksista tommosen 4x4 galantin ja olihan se sitten lähettävä hulluna perehtymään tähän virittäjä ystävälliseen merkkiin!
Ja kiitosta heti mukavasta vastaanotosta! Kai täällä joku on, joka on tämmösen kokoonpanon tehnyt, kunhan vaan pääsee rasvamontusta ruudun taakse

Edit, tosiaan kun etsiskelin tietoa, niin tuli paljon tota kolmella käymistä ja välillä toimii vastaan, jonka kanssa itekin painin ja kaikki paikat kanssa läpi kävin ja vaihdoin sytkäkamoja kävin maadotuksia låpi etc. Mutta lopulta meni hermo ja levitin koko motin ja sieltähän oli öljyt tullu venttiilien puolelle, joten välillä kävi ja välillä ei syttynyt, koska täynnä karstaa öljyä ja mitä lie.

Edit2 :ecun sainkin ite kolvailtua.

Männistäkin nyt varuiksi raapastu milli vege
 
Ylös Bottom