-76 (1.6) Celesten vesipumppu?

krisu__

New Member
Liittynyt
3 Helmikuu 2011
ostin juuri celesten(colt celeste coupe 1600 ST-A) jossa vesipumppu rikki. mistä löytäisin uuden ku ei tunnu löytyvän? vuosmalli on -76 eli L-kirjaimen muotoiset takavalot ja kone on mallia työntötanko! moottorin tyyppi koodi on vissiin A73MJR6?
 
Vs: -76 (1.6) Celesten vesipumppu?

Vai olisko kuitenkin ketjujakopäällä? Ja kyllä niihin pumppuja vielä saa, ei ehkä suoraan osaputkasta, mutta kyllä niitä näkee myynnissä aika usein, mm. e-bay,
 
Vs: -76 (1.6) Celesten vesipumppu?

Olisko tälläisestä apuja??
 

Liitetiedostot

  • ScreenShot006.jpg
    ScreenShot006.jpg
    28.3 KB · Lukukerrat 352
Vs: -76 (1.6) Celesten vesipumppu?

Janttura sanoi
Olisko tälläisestä apuja??


tommosen pumpun ostin ja oli väärä. mun pumpussa ei ole paikkaa vesiletkulle tossa on.. tuntuu vähän että on kone vaihdettu?

mutta eikös ketjukoneessa sais moottorin lohkosta kopan auki? ei mulla koppaa oo niinkuin yleensä autoissa joissa on jakopää. ulkoa päin se vaikuttaa tikkukoneelta:)
 
Vs: -76 (1.6) Celesten vesipumppu?

krisu__ sanoi
tommosen pumpun ostin ja oli väärä. mun pumpussa ei ole paikkaa vesiletkulle tossa on.. tuntuu vähän että on kone vaihdettu?

mutta eikös ketjukoneessa sais moottorin lohkosta kopan auki? ei mulla koppaa oo niinkuin yleensä autoissa joissa on jakopää. ulkoa päin se vaikuttaa tikkukoneelta:)

Onko sulla kuvaa siitä moottorista näyttää? Voin sanoa sitten moottorin ja vesipumpun numeron jos nään mikä kone siellä on :)
 
Vs: -76 (1.6) Celesten vesipumppu?

miikka sanoi
Onko sulla kuvaa siitä moottorista näyttää? Voin sanoa sitten moottorin ja vesipumpun numeron jos nään mikä kone siellä on :)


joo pitää napsii kuva siitä ja laittaa tänne..
 
Vs: -76 (1.6) Celesten vesipumppu?

siinä ois kuva celesten koneesta. eli tohon pitäis löytää se vesipumppu..
 

Liitetiedostot

  • IMG_5844.JPG
    IMG_5844.JPG
    238.3 KB · Lukukerrat 353
Vs: -76 (1.6) Celesten vesipumppu?

alkuperänen 32 tuo näyttäis olevan.
ihan on yläpuolisella nokalla vaikka onkin ketjujakopäällä ;)
vinkkinä, jos auttaa löytymään niin 1200 ja 1400 lancerien ketjukoneissa sama pumppu. mullakin olis tuossa irtomoottorissa vastaava paikoillaan mutta nykykunnosta ei tietoa( pyörinyt viimeksi joskus 1987-89 välisenä aikana...) :p
 
Vs: -76 (1.6) Celesten vesipumppu?

kiitoksia tiedosta, pitää jatkaa etsintöjä.. meinasin kyl kokeilla eka vaihtaa laakerit tohon mun pumppuu ku sai niin helposti purettuu ;D
 
Vs: -76 (1.6) Celesten vesipumppu?

Villi veikkaus, että jos letkulähtöä EI saanut olla, niin tämä voisi olla aika liki:

http://cgi.ebay.com/WATER-PUMP-MTSUBISHI-SIGMA-GALANT-LANCER-4G32-4G33-/120626293331?pt=AU_Car_Parts_Accessories&hash=item1c15e32a53
 
Vs: -76 (1.6) Celesten vesipumppu?

Kannattaa näköjään siivoilla joskus. Ylläolevan linkin näköinen, uusi vesipumppu löytyi hyllystä. Tarjouksia kuunnellaan.
 
Takaisin
Ylös Bottom