abs

epestrand

evoVIII
Liittynyt
21 Syyskuu 2007
Olisko abs häikkää kun keskikonsolista kuulu välillä jarua painaessa sellanen outo sirinä? Vikavaloa ei ole mut jollain tapaa se ääni liittyy jarruhin! Onko kellään ollut samanlaista?
 

-JP-

Active Member
Liittynyt
31 Heinäkuu 2007
Sijainti
Tampere
Vs: abs

Voimakas jarrutus vai aina kun painaa jarrua , paikallaankin auto pysähtyneenä ?
 

cantoona

EVO-1**
Liittynyt
7 Marraskuu 2009
Sijainti
Askola
Vs: abs

Ilmeneekö myös moottorijarrutuksessa? Mulla joskus esiintynyt luultavasti vastaavaa,mutten koskaan saanut asiaan selvyyttä. Tosiaan tuon äänen havaitsin juurikin vauhdin hiljentyessä/hidastuessa about 10km/h ja alle.
 

epestrand

evoVIII
Liittynyt
21 Syyskuu 2007
Vs: abs

Sirinä tulee joskus jarrutuksessa mut ei tarvii painaa pedalia lujaa, myös olen huomannut tuon sirinän paikallaan rattia alkaessa kääntämään!Ääni tulee mun mielestä jostain keskeltä konsolia!
 

-JP-

Active Member
Liittynyt
31 Heinäkuu 2007
Sijainti
Tampere
Vs: abs

epestrand sanoi
Sirinä tulee joskus jarrutuksessa mut ei tarvii painaa pedalia lujaa, myös olen huomannut tuon sirinän paikallaan rattia alkaessa kääntämään!Ääni tulee mun mielestä jostain keskeltä konsolia!

Tarkennusta : Ala konsoli missä vaihdekeppi sijaitsee ? Vai jostain radion takaa koetaulun alta ?

Koskaan muulloin ei ääntä siis tule kuin edellä mainituissa tilanteissa ? Esim. Ajonaikana maantiellä tasaisessa vauhdissa ?
 

epestrand

evoVIII
Liittynyt
21 Syyskuu 2007
Vs: abs

Radion takaa kuuluu se sirinä ? Jarrupolkimessa tuntuu painaessa myös sellasta pientä tärinää silloin tällöin!
 
Ylös Bottom