MitsuMan25
New Member
- Liittynyt
- 13 Toukokuu 2025
Hei,
Tuli ostettua ASX kun "halvalla" sain
Ensimmäinen ihmettelyn aihe tuli nyt kun ilmastointia käyttelin. Toimii kyllä ok, mutta ilmeisesti kompuran magneettikytkin päästää kohtuu äänekkään kolahduksen kytkeytyessään/vapautuessaan. Onko ns ominaisuus tässä autossa vai onko kenties hajoamassa?
Ajossa ääntä en huomaa tai kuule, ehkä johtuen huumaavasta rengasmelusta, mutta tyhjäkäynnillä meinaa häiritä.
Linkki videoon
Tuli ostettua ASX kun "halvalla" sain
Ensimmäinen ihmettelyn aihe tuli nyt kun ilmastointia käyttelin. Toimii kyllä ok, mutta ilmeisesti kompuran magneettikytkin päästää kohtuu äänekkään kolahduksen kytkeytyessään/vapautuessaan. Onko ns ominaisuus tässä autossa vai onko kenties hajoamassa?
Ajossa ääntä en huomaa tai kuule, ehkä johtuen huumaavasta rengasmelusta, mutta tyhjäkäynnillä meinaa häiritä.
Linkki videoon
Viimeksi muokattu