ASX 2010 ilmastointi kolahdus

MitsuMan25

New Member
Liittynyt
13 Toukokuu 2025
Hei,
Tuli ostettua ASX kun "halvalla" sain :)
Ensimmäinen ihmettelyn aihe tuli nyt kun ilmastointia käyttelin. Toimii kyllä ok, mutta ilmeisesti kompuran magneettikytkin päästää kohtuu äänekkään kolahduksen kytkeytyessään/vapautuessaan. Onko ns ominaisuus tässä autossa vai onko kenties hajoamassa?
Ajossa ääntä en huomaa tai kuule, ehkä johtuen huumaavasta rengasmelusta, mutta tyhjäkäynnillä meinaa häiritä.

Linkki videoon
 
Viimeksi muokattu
Ominaisuus. 1.6 moottori ei meinaa muutenkaan tyhjäkäynnillä pysyä ilmastoinnin mukana, kun kierrokset saattaa tipahtaa tyhjäkäynnillä melko radikaalisti, kun ilmastointi "naksahtaa" päälle.
 
Sama ominaisuus täällä, ajattelin käyttää kuitenkin ilmastointihuollossa kun se oli tehty viimeksi 6 vuotta sitten.
 
Takaisin
Ylös Bottom