E3x Galantin koelaudan helinä.

Mitsui

Member
Liittynyt
13 Tammikuu 2018
Jostain hankalokeron takaa tulee semmoinen ikävä helinä. Hanskalokeron, kaiuttimen ja kellon otin irti. Itse ajon aikana ollut vänkärin paikalla ja yrittänyt käsillä paikallistaa helinää huonolla menestyksellä. Olisko jollakin täällä kokemusta, että onko niiden lämppäriboksien sisällä helposti heliseviä osia? Lämppärin asentoja vaihtamalla ei ole helinään ollut vaikutusta.
 

Jugga

Member
Liittynyt
8 Elokuu 2011
Kyseessä voi olla lämmityslaitteen vipujen väljyys, pääsevät liikkumaan. Mulla on ihan sama helinä.
 

Mitsui

Member
Liittynyt
13 Tammikuu 2018
Kun minulla oli kuski ja hanskalokero pois, niin yritin käsillä ottaa kiinni kaikista vivuista ja hakea helinän alkulähdettä, mutta ei kädet ainakaan sattuneet semmoiseen vipuun, joka olisi helissyt. Siksi ajattelin, että pitääkö syytä hakea noiden lämppärikanavien sisältä? Tuli vain mieleen, että missä tuossa Galantissa on nuo lasinpyyhkimen vivustot? Voisiko niissä vivustoissa olla välyksiä, jotka helisee?
 

outonaapuri

Active Member
Liittynyt
13 Kesäkuu 2011
Lasinpyyhkimet on konehuoneen puolella.

Toki siellä on ecun kiinnitystä ja n+1 johtoa yms jotka vois helistä ja lämppärin tangot jne. Veikkaukseni olis lämppärin tangot tai kiinnikkeet tahi ihan hanskalokero
 
Ylös Bottom