Euro-Parts.co, huijari verkkosivusto?

hanski-58

Pajero 3.2D-ID Intense -07
Club Member
Liittynyt
10 Marraskuu 2005
Tais mennä vaha vipuun, 25.11 tilasin Pajeron taka oveen kaasupumpun ko.firmasta ja maksoin samantein sen pankkisiirtona Englantilaisen tilinumerolle joka voidaan antaa tosiasiassa AUTODOC.UK:n tilille.
En pöhkö kirjoitnyt asiakkaaksi niin ei jäänyt mitää dokumenttia todisteeksi kaupasta, eli tilausvahvistusta.
Autodoc ei tunnista tai tunnusta omistavansa tälläistä tiliä tai firmaa.
Ei vasta soittamaan tai s-posteihin, osoitetietojen mukaan, missä tahansa olemassaolevalla liike ..
Eli jotain taas opittiin, oliko muilla tietoo tästä puljusta tai tuolla suunnalla tuttuja, tuossa osoite
19 Primrose Lane, Winnersh, RG41 5UR, Yhdistynyt kuningaskunta


Info@Euro-Parts.Net
 

Basbarduu

V GSR & A163
Club Member
Moderaattori
Liittynyt
31 Maaliskuu 2009
Ei kyllä hyvältä näytä ja tuo kun on EU:n ulkopuolella niin en usko että tulet koskaan saamaan mitään takaisin. Kuluttajariitalautakunta käsitteli minun hyväkseni 1001renkaat.com verkkokaupan kanssa syntyneen riidan mutta eipä ne Andorralaiset siitä mitään välittäneet.
 

hanski-58

Pajero 3.2D-ID Intense -07
Club Member
Liittynyt
10 Marraskuu 2005
No niimpä.
Olen yrittänyt pyyhkiä asian pois mielestäni mutta aina vaan tulee mieleen jotta tähänkö tämä maailma on menossa eli pitää pysyä tutuissa toimijoissa ja mieluummin kivijalkaliikkeissä.
On toisaalta tuo minun teksti muokkautunut kummalliseksi, liekkö kyseessä omat nakkisormet vai joku hiton ennakoiva tekstinkäsittely.
 
Ylös Bottom