evo 3 alustaa.

tbo-galant-86

New Member
Liittynyt
7 Tammikuu 2003
Sijainti
turku
Eli olisi pikainen tarve evo3 etu iskareille. ei ole väliä mallilla. saa tarjota koko settiäkin mutta edullisuus on tässä plussaa. käytetty mutta ehjä käy myös.
 

TuplaNokka

PunkkaRacingTeam
Liittynyt
1 Helmikuu 2015
Vs: evo 3 alustaa.

käykö cb lancerin, saat hakee ilmasiks parin etee,ei parhaat mut toimivat kiinnitys 2:lla pultilla riihimäellä
 

JKI69

New Member
Liittynyt
7 Helmikuu 2008
Sijainti
Lappeenranta
Vs: evo 3 alustaa.

Eli olisi pikainen tarve evo3 etu iskareille. ei ole väliä mallilla. saa tarjota koko settiäkin mutta edullisuus on tässä plussaa. käytetty mutta ehjä käy myös.



Hankala tapaus Evo3:n etuiskarit.. Itse metsästin vuosi sitten samaa tavaraa monta kuukautta sieltä täältä ja loppujen lopuksi tilasin Mamasanilta BCracingin sarjan joka on ihan ookoo..

T.JiiKoo
 

tbo-galant-86

New Member
Liittynyt
7 Tammikuu 2003
Sijainti
turku
Vs: evo 3 alustaa.

Ei käy perus lancerin.... kiitos tarjouksesta kuitenkin. Hankalaa juu on kun yrittää pienellä budjetilla mennä.
 

TuplaNokka

PunkkaRacingTeam
Liittynyt
1 Helmikuu 2015
Vs: evo 3 alustaa.

j.jokinen sanoi
Ei käy perus lancerin.... kiitos tarjouksesta kuitenkin. Hankalaa juu on kun yrittää pienellä budjetilla mennä.

tuo tunnetussti tunnetaan :D itellä ois kans paremmalle alustalle tarvetta "kolmoseen" eli cb lankkuu
 

tbo-galant-86

New Member
Liittynyt
7 Tammikuu 2003
Sijainti
turku
Vs: evo 3 alustaa.

Kuulin huhun että evo3 kävis e39 galantin etu tolpat jos yläpään vaihtaa... Onko kellään kokemusta asiasta? ja minkä e39 4wd, Vr4, vai ihan perus etuvedon?
 

Arkke

Member
Liittynyt
20 Marraskuu 2011
Sijainti
Oulu
Vs: evo 3 alustaa.

j.jokinen sanoi
Kuulin huhun että evo3 kävis e39 galantin etu tolpat jos yläpään vaihtaa... Onko kellään kokemusta asiasta? ja minkä e39 4wd, Vr4, vai ihan perus etuvedon?
Dyn4 etuiskarit käy, on pitemmät ku lancerissa eli keula nousee koska lancerin jouset ei käy galantin lautasiin... Jotenki näin se meni ku edelliseen evo3 testailin..

Ite olen suunnitellu eri alustaa (EHKÄ) ni mulla ois TEIN alusta jäämässä, ei kyllä ole edullisimmastapäästä mut voi tarjota jos kiinnostaa..
Just katsastettu tolla alustalla ja joka iskari +90% kunnossa
 
Ylös Bottom