- Liittynyt
- 9 Huhtikuu 2019
Moro.
Eli tuli tossa kesällä evoon tehtyä kansiremppa jossa vaihdettiin samalla kk-laakerit, männän renkaat sekä sylinterit hoonilla läpitte ilmeisesti viinasta johtuneen kulumisen vuoksi. Samalla cometic metallipahvi vaihtui evo 9 vakio pahviin vuodon takia. Arp pultit tietenkin joka kolossa. Termari vaihtui kylmempään. Koekäytöllä muuten pelasi mutta noin 3km ajon jälkeen, rupesi lämmöt nousemaan normaalista hitaasti ylöspäin eivätkä laske vaikka jättää tyhjäkäynnille. Flektit pyörii ja seokset on ainakin mittarin mukaan kohdallaan. Sammutin, annoin jäähtyä ja uudestaan käyntiin. Tyhjäkäynnillä ei nouse lämmöt mutta ajossa kyllä. Mahtaako johtua tuosta ysin pahvista, onko ysin ja seiskan pahvissa eroa? Äkkiseltään en huomannut suurta eroavaisuutta. Paksuus molemmissa 1,3mm.
Eli tuli tossa kesällä evoon tehtyä kansiremppa jossa vaihdettiin samalla kk-laakerit, männän renkaat sekä sylinterit hoonilla läpitte ilmeisesti viinasta johtuneen kulumisen vuoksi. Samalla cometic metallipahvi vaihtui evo 9 vakio pahviin vuodon takia. Arp pultit tietenkin joka kolossa. Termari vaihtui kylmempään. Koekäytöllä muuten pelasi mutta noin 3km ajon jälkeen, rupesi lämmöt nousemaan normaalista hitaasti ylöspäin eivätkä laske vaikka jättää tyhjäkäynnille. Flektit pyörii ja seokset on ainakin mittarin mukaan kohdallaan. Sammutin, annoin jäähtyä ja uudestaan käyntiin. Tyhjäkäynnillä ei nouse lämmöt mutta ajossa kyllä. Mahtaako johtua tuosta ysin pahvista, onko ysin ja seiskan pahvissa eroa? Äkkiseltään en huomannut suurta eroavaisuutta. Paksuus molemmissa 1,3mm.