Evo III vaihteisto ongelma

Infl44tio

Member
Liittynyt
23 Helmikuu 2012
Sijainti
vantaa
Evosta on ilmeisesti menossa 2&3 vaihteen syncrot rikki koska kyseiset vaihteet rusahtavat aina välillä riippuen kiereoksista. Elikkäs mitäs kannattais tehdä yrittää korjauttaa pelkät syncrot vai ostaa uusi laatikko? ?
 
Vs: Evo III vaihteisto ongelma

Synkrot vaihtoon. UUSI laatikko maksaa pirusti ja "uusi" (=käytetty) voi mennä kohta shaisseksi ihan yhtä hyvin.
 
Vs: Evo III vaihteisto ongelma

Synkrorenkaat makso tiskillä muutamia vuosia sitten jotai 70-80e kpl. En tiedä miten nykyään, ja saako OEM osana jenkeistä kuinka paljon halvemmalla.

Tais olla juuri samat vaihteet mihin "yllättäen" tuli gti galantissakin vaihdatettua synkrot.
 
Vs: Evo III vaihteisto ongelma

Jackstransmissions. Itse tilannu 1000usd sieltä ja osat tuli nopeasti.

Tai timanttitiski.

Itse vaihoin juuri kaikki evo3 synkat ja 3-4 hubin ja 5-r hunin ja keskitasauspyörästö uusiks.
 
Vs: Evo III vaihteisto ongelma

Mulla on sama ongelma omassa evo 3 mut vaihteet 3 4 5 rutisee vaihtaessa. onko minkälainen homma jos purkais ja vaihtais synkrot? js mistä sais renkulat uudet ja onko sielt sit voinu laakerit saanu kipeetä? tosin ei mitää ylimääräsiä ääniä kuulu muuten.
 
Vs: Evo III vaihteisto ongelma

Delta auto tai jackstransmissions.com

No ootko koskaan avannut laatikkoa? Ei oo paha homma, jos tietää mitä tekee. Tarvii ratas/laakeri ulos vetimen. Ebaysta 30e. Kyllä sinne laatikkoon helposti tonni ja ylikin uppoo riippuen mitä sieltä löytyy.
 
Vs: Evo III vaihteisto ongelma

Itellä loppu äänet kun vaihdoin castrollit sisään.. mut kyl silti pitäis varmaa laatikko rempata? Tai siis rempauttaa.. ku ei oo paikkaa missä tehä
 
Takaisin
Ylös Bottom