Evoa ostamassa

Vs: Evoa ostamassa

|auri sanoi
Joo, ei sillon kova alusta, tai karmea sisämelu itteäni haitannut. Ainoa mikä sillon v*tutti oli huono kääntösäde, Helsingin keskustassakin joutuu välillä ajelemaan ja ahtaisiin paikkoihin autoa sovittelemaan. Ainoa mikä nyt vaan mietityttää on toi luotettavuus.
Mielenkiinnosta: Miksi päätit ettei enää timanttia pihaan?
 
Vs: Evoa ostamassa

Urran sanoi
Mielenkiinnosta: Miksi päätit ettei enää timanttia pihaan?
Siis tuon kääntösäteen lisäksi alkoi ihan suorastaan vituttamaan auton epäluotettavuus. Joo myönnetään, mulla on pelkkiä Bemareita ollut tuon Evon lisäksi, mutta yksikään Bemari ei ole tielle jättänyt, Evo kerkesi kumminkin 10tkm aikana jättämään kolme kertaa. Se on vähän liikaa ainakin mulle ;D. Se vaan on niin, että mun budjetilla ei yhtä räväkkää Bemaria osteta mitä Evo on, siksi on katseet käännetty taas Evoon.
 
Vs: Evoa ostamassa

|auri sanoi
Siis tuon kääntösäteen lisäksi alkoi ihan suorastaan vituttamaan auton epäluotettavuus. Joo myönnetään, mulla on pelkkiä Bemareita ollut tuon Evon lisäksi, mutta yksikään Bemari ei ole tielle jättänyt, Evo kerkesi kumminkin 10tkm aikana jättämään kolme kertaa. Se on vähän liikaa ainakin mulle ;D. Se vaan on niin, että mun budjetilla ei yhtä räväkkää Bemaria osteta mitä Evo on, siksi on katseet käännetty taas Evoon.
Kohta 4 vuotta ja 80tkm evo 9:llä sekalaista työajoa. ja vikoina ei mitään vakavampaa paitsi tuo ayc joka toimii ja ei toimi riippuu ihan sen fiiliksistä.
Tielle ei auto ole jättänyt kertaakaan toki talvea auto ei ole minun aikanani nähnyt kuin muutaman päivän.
En sanois että toi nyt on yhtään varmempi auto on kun mikään muukaan kaikki ne samanlaisia on.. 8)
Se on aika lailla itsestä/edellisistä (jos ostaa käytettyä) kiinni kyllähän ton saa varmaan 10tkm aikana porsimaan vaikka ja mistä jos ei huolla ja pidä kunnosta ylseisesti huolta.. ajotyyli ja viritys aste ratkasee viellä tuon lisäksi aika paljon.
Mun mielipide sit vaan.. :peukku
 
Vs: Evoa ostamassa

toistan tässä saman minkä oon muuteki sanonu :
AYC/ACD pumppu kestää normiajossa hienosti kunhan sen ruostesuojaa kunnolla (ei pääse hapettumaan suolapaskan yms ansiosta se alumiini jne).
Mielestäni ruostesuojauksen ei pitäs myöskään ns. pienessä ratakäytössä olla ongelma, ei se pumppu koko ajan meinaan jauha siellä ja kuumene niin paljoa.
 
Vs: Evoa ostamassa

No miten se että Evo ei kestänyt liittyy timantteihin yleensä :D

Vai onko autotarve aina ja ikuisesti mallia M3/M5/Evo suorituskykyinen? Meinaan jos käyttöautoa miettii joskus niin täytyy Hondamiehenä sanoa että mun valinta ei mennyt ainakaan pieleen. CS-korinen Lancerhan valittiin vm. 2012 maailman luotettavimmaksi autoksi (oma toinen käyttöauto ollut kohta 3,5v tämmöinen). Sillä on nyt rullattu 100tkm ilman että se on kertaakaan jättänyt tielle, tai ilman että siihen on ilmennyt ensimmäistäkään vikaa mikä johtuisi mistään muusta normaalista kulumisesta. Esim. kun eka pusla meni niin vaihdoin koko akseliston kaikki puslat kerralla -> puhutaan reilusti yli 200tkm ajetusta autosta.

Samahan se on noissa bemmeissä. Esim. E39 syö kerran kahteen vuoteen reilummin ajavalla puslat ja marmorilla ne maksaa sen 2000e. Jos haluaa että se on ajaa semmoinen kun se on ajaa niin ne kannattaa vaihtaa KAIKKI kun eka menee (koska jos et vaihda niin ns. vaihto -> pyöräkulmien suuntaus -> vaihto -> pyöräkulmien suuntaus rumba alkaa)

Toki motorsporttimallit on motorsporttimalleja ja mun käsityksen mukaan nuo s-koneiset bemaritkin vaatii aika reilusti huomiota että niillä voi ajaa joka päivä (lue: euroja).

Mitä mä nyt oon täällä foorumilla Hondamiehenä pyörinyt niin ei mulle ainakaan oo jääny semmonen fiilis et "hyi hitto, ei tommosta, hirveitä rytokasoja". AYC ongelmat kuulostaa vakavilta mutta muutenkin uskon et oma valinta osuis RS malliseen missä olisi ns. "tavallinen perä". Talvellakin hauskempaa :D
 
Vs: Evoa ostamassa

Nyt on tilanne kuumentunut pisteeseen että evo 7 tulee pihaan, perjantaina menen rahat taskussa katsomaan tätä:
http://www.nettiauto.com/mitsubishi/lancer/5877171

Tarvitsen siis pieniä vinkkejä tarkastettavista paikoista joiden puutteiden yms. takia pitäisi neuvotella hinnasta tai jättää auto kokonaan nykyiselle omistajalle.

-ayc valo? miten sen kuuluu toimia? virrat päälle niin syttyy samalla kun muutkin ja sammuu kuten airbag valot jne?
-mistä tiedän ettei vikakoodeja ole nollattu? tyhjäkäynti seilaa?
-kuljettajan penkki on kulunut sivutuen terävimmästä kohtaa puhki, kokemuksia korjauttamisesta?
-ilmansuodattimena HKS "sieni", en huomannut kysyä löytyykö vakiota. kai niitä jostain saa ostaa käytettynäkin? jotenkin kuulostaa nämä suolaloskakelit ja tuommonen suodatin huonolta yhdistelmältä?

kiinnostaa siis kalliinpien vikojen ensioireet jotka eivät varmasti autoon kuuluisi.
 
Vs: Evoa ostamassa

TimoI sanoi
Nyt on tilanne kuumentunut pisteeseen että evo 7 tulee pihaan, perjantaina menen rahat taskussa katsomaan tätä:
http://www.nettiauto.com/mitsubishi/lancer/5877171

Tarvitsen siis pieniä vinkkejä tarkastettavista paikoista joiden puutteiden yms. takia pitäisi neuvotella hinnasta tai jättää auto kokonaan nykyiselle omistajalle.

-ayc valo? miten sen kuuluu toimia? virrat päälle niin syttyy samalla kun muutkin ja sammuu kuten airbag valot jne?
-mistä tiedän ettei vikakoodeja ole nollattu? tyhjäkäynti seilaa?
-kuljettajan penkki on kulunut sivutuen terävimmästä kohtaa puhki, kokemuksia korjauttamisesta?
-ilmansuodattimena HKS "sieni", en huomannut kysyä löytyykö vakiota. kai niitä jostain saa ostaa käytettynäkin? jotenkin kuulostaa nämä suolaloskakelit ja tuommonen suodatin huonolta yhdistelmältä?

kiinnostaa siis kalliinpien vikojen ensioireet jotka eivät varmasti autoon kuuluisi.

-ayc valo? miten sen kuuluu toimia? virrat päälle niin syttyy samalla kun muutkin ja sammuu kuten airbag valot jne?
AYC valoa ei ole uudemmissa, sen sijaan löytyy Tarmac Gravel Snow siitä alekkain ja näille ACD katkasija. Testaa noiden toiminta. Kaikki valot kuuluu syttyä käynnistyksessä ja 2 näistä sammuu, valittu moodi jää palamaan.

-mistä tiedän ettei vikakoodeja ole nollattu? tyhjäkäynti seilaa
Eikai mistään? ECU velhot voi tästä kertoa enemmän. Tyhjäkäynti on mulla seilannut aina esim akun pois ottamisen yhteydessä myös kun ollut tarpeeksi kauan, tasoittunut ~15min aikana ja pienellä ajolla mikäli näin on ollut.

-kuljettajan penkki on kulunut sivutuen terävimmästä kohtaa puhki, kokemuksia korjauttamisesta?
Penkkiä saa purettua osiin mutta en tiedä kuinka järkevää ja minkä hintaiseksi tulee. Kyseenalastaisin auton kilometrit mikäli on oikeasti kulunut puhki noinkin uudesta noilla kilsoilla, mulla ei ole yhdessäkään uuskorisessa (VII, 2x VIII) ollut kulumaa ja kilometrit on ollu ~80-130tkm välillä. Toki tuohon reunaan ottaa persus helposti kiinni mutta aika lujaa on saanut hinkata että puhki menee.

-ilmansuodattimena HKS "sieni", en huomannut kysyä löytyykö vakiota. kai niitä jostain saa ostaa käytettynäkin? jotenkin kuulostaa nämä suolaloskakelit ja tuommonen suodatin huonolta yhdistelmältä?
HKS sienisuotimeen saa patruunat vaihdettua, mamasan.fi näitä kauppaa esimerkiksi täälläpäin varmaan suoraan varastosta jopa. Eihän tuo suodatin missään alhaalla ole joten ei sen suhteen ole ongelmaa. Olettaen toki että sisälokasuoja löytyy suodattimen puolelta ja mielellää myös koneen alla oleva pohjamuovi.
 
Vs: Evoa ostamassa

janza sanoi
Kyseenalastaisin auton kilometrit mikäli on oikeasti kulunut puhki noinkin uudesta noilla kilsoilla, mulla ei ole yhdessäkään uuskorisessa (VII, 2x VIII) ollut kulumaa ja kilometrit on ollu ~80-130tkm välillä. Toki tuohon reunaan ottaa persus helposti kiinni mutta aika lujaa on saanut hinkata että puhki menee.
sama tuli mieleen... ei kulumaa itsellänikään vaikka tupla km määrä.
 
Vs: Evoa ostamassa

Urran sanoi
No miten se että Evo ei kestänyt liittyy timantteihin yleensä :D

Vai onko autotarve aina ja ikuisesti mallia M3/M5/Evo suorituskykyinen? Meinaan jos käyttöautoa miettii joskus niin täytyy Hondamiehenä sanoa että mun valinta ei mennyt ainakaan pieleen. CS-korinen Lancerhan valittiin vm. 2012 maailman luotettavimmaksi autoksi (oma toinen käyttöauto ollut kohta 3,5v tämmöinen). Sillä on nyt rullattu 100tkm ilman että se on kertaakaan jättänyt tielle, tai ilman että siihen on ilmennyt ensimmäistäkään vikaa mikä johtuisi mistään muusta normaalista kulumisesta. Esim. kun eka pusla meni niin vaihdoin koko akseliston kaikki puslat kerralla -> puhutaan reilusti yli 200tkm ajetusta autosta.

Samahan se on noissa bemmeissä. Esim. E39 syö kerran kahteen vuoteen reilummin ajavalla puslat ja marmorilla ne maksaa sen 2000e. Jos haluaa että se on ajaa semmoinen kun se on ajaa niin ne kannattaa vaihtaa KAIKKI kun eka menee (koska jos et vaihda niin ns. vaihto -> pyöräkulmien suuntaus -> vaihto -> pyöräkulmien suuntaus rumba alkaa)

Toki motorsporttimallit on motorsporttimalleja ja mun käsityksen mukaan nuo s-koneiset bemaritkin vaatii aika reilusti huomiota että niillä voi ajaa joka päivä (lue: euroja).

Mitä mä nyt oon täällä foorumilla Hondamiehenä pyörinyt niin ei mulle ainakaan oo jääny semmonen fiilis et "hyi hitto, ei tommosta, hirveitä rytokasoja". AYC ongelmat kuulostaa vakavilta mutta muutenkin uskon et oma valinta osuis RS malliseen missä olisi ns. "tavallinen perä". Talvellakin hauskempaa :D
No, Evo on ainut Mitsubishi minkä mä olen valmis ostamaan, perus Lanceri ei vaan aiheuta minkään näköistä omistamisen halua. Ei ole mitään pakottavaa tarvetta omistaa mitään todella nopeaa autoa, mutta ajellaan nyt rivakammilla autoilla kun vielä nuorena pystyy. Diisselifarmarin voi sitten ostaa kun sille on oikeasti tarvetta. E39 puslaongelmaa en kyllä ihan allekirjoita, tai ainakaan oma edellinen ei noin rivakasti niitä syönyt, toki ei voi kiistääkkään Bemarin pusla ja tukivarsi ongelmia. Jatketaan Evoista.
 
Vs: Evoa ostamassa

OT: Just tilasin e39 530d -02:n yli 400e:llä puslia alustaan =)
|auri sanoi
No, Evo on ainut Mitsubishi minkä mä olen valmis ostamaan, perus Lanceri ei vaan aiheuta minkään näköistä omistamisen halua. Ei ole mitään pakottavaa tarvetta omistaa mitään todella nopeaa autoa, mutta ajellaan nyt rivakammilla autoilla kun vielä nuorena pystyy. Diisselifarmarin voi sitten ostaa kun sille on oikeasti tarvetta. E39 puslaongelmaa en kyllä ihan allekirjoita, tai ainakaan oma edellinen ei noin rivakasti niitä syönyt, toki ei voi kiistääkkään Bemarin pusla ja tukivarsi ongelmia. Jatketaan Evoista.
 
Vs: Evoa ostamassa

Harri K sanoi
sama tuli mieleen... ei kulumaa itsellänikään vaikka tupla km määrä.
kuvassa se näytti enemmänkin revenneeltä kuin kuluneelta, hieman samalle kuin tuo volvon apukuskin penkki kun kaveri lähti vauhdikkaasti siitä ja joku työkalu olis halunnut jäädä istumaan. Sen näkee sitten paikanpäällä onko se hankautunut vai saanut muuten osumaa. Ajokilometreistä saattais saada osviittaa kokeilemalla turbon välyksiä? Olettaen sen olevan alkuperäinen vielä, jos myyjä antaa koettaa.
 
Vs: Evoa ostamassa

TimoI sanoi
Nyt on tilanne kuumentunut pisteeseen että evo 7 tulee pihaan, perjantaina menen rahat taskussa katsomaan tätä:
http://www.nettiauto.com/mitsubishi/lancer/5877171

Kuumotus tuntuu kivalta paikassa kuin paikassa, mutta mitä olis katsastus ennen kauppaa? Ei tarvi sitten tippa linssis korjailla bugeja ..
 
Vs: Evoa ostamassa

Työ ootte vaan liian laihoja =) Omassa 160tkm ja oikeanpuolen sivutuki on kulunut minun ~15tkm aikana hyväkuntoisesta-->paskaksi. Japsikinnerit eivät ole tehty tällaiselle 196cm/130kg suomipojalle.

Harri K sanoi
sama tuli mieleen... ei kulumaa itsellänikään vaikka tupla km määrä.
 
Vs: Evoa ostamassa

Nelosen penkit on herkemmät kulumaan mitä uudemmissa. Niissä tuo kuskin penkki on melkeen aina huonon näkönen. Uudemmissa kestää paremmin, mutta tottahan tollanen isosti muotoiltu aina vähän kuluu.
 
Vs: Evoa ostamassa

Omalla evo 8 ajettu alle 70tkm ja kuskin penkissä on jo kauhea reikä.
Tosin penkkien keskiosan kangas on alcantaraa
 
Vs: Evoa ostamassa

LegnumVR4 sanoi
Kuumotus tuntuu kivalta paikassa kuin paikassa, mutta mitä olis katsastus ennen kauppaa? Ei tarvi sitten tippa linssis korjailla bugeja ..

enpä oo muuten huomannut kysyä milloin on katsastettu, eikä sitä näytä tosiaan ilmoituksessa olevankaan.
 
Vs: Evoa ostamassa

TimoI sanoi
enpä oo muuten huomannut kysyä milloin on katsastettu, eikä sitä näytä tosiaan ilmoituksessa olevankaan.

Reiludiili vaikka että yhdessä leimalle koeajon yhteydessä mikäli on leimakelpoinen tai ei ole hiljattain katsastettu. Jos menee läpi niin ostaja maksaa leiman ja jos ei niin saa myyjä maksaa ;)
Katso myös etuvalot että kuvio on oikein ja löytyy E-merkit noista.

Mikäli ei ole E-hyväksyttyjä valoja ja auto on muuten passeli ja sen meinaat ostaa, niin </mainos> multa saa suhteellisen edullisesti parin Evo 8 EU-valoja, eli LHD kuvio ja ja E-merkit löytyy. <\mainos>
Mukavampi sitten käydä leimalla että ei tarvitse jännittää meneekö ei merkityt / RHD kuvioiset valot läpi.
 
Vs: Evoa ostamassa

janza sanoi
Reiludiili vaikka että yhdessä leimalle koeajon yhteydessä mikäli on leimakelpoinen tai ei ole hiljattain katsastettu. Jos menee läpi niin ostaja maksaa leiman ja jos ei niin saa myyjä maksaa ;)
Katso myös etuvalot että kuvio on oikein ja löytyy E-merkit noista.

Mikäli ei ole E-hyväksyttyjä valoja ja auto on muuten passeli ja sen meinaat ostaa,
niin </mainos> multa saa suhteellisen edullisesti parin Evo 8 EU-valoja, eli LHD kuvio ja ja E-merkit löytyy. <\mainos>
Mukavampi sitten käydä leimalla että ei tarvitse jännittää meneekö ei merkityt / RHD kuvioiset valot läpi.

Ongelma tulee siitä että pääsen turusta liikkeelle vasta klo 14.30, sitten pankin kautta Vantaalle. En tiedä kuinka pitkään katsastusasemat on siellä auki?
 
Vs: Evoa ostamassa

Ehdottaisin myyjälle myös tämän ottamista;

Myyjä voi vakuuttaa tämän auton vikojen varalta.
If Auton Kuntoturva korvaa kaupan jälkeen ilmenneet viat
jopa 6 kuukauden ajan. Nyt vain 79€.
 
Vs: Evoa ostamassa

TimoI sanoi
Ongelma tulee siitä että pääsen turusta liikkeelle vasta klo 14.30, sitten pankin kautta Vantaalle. En tiedä kuinka pitkään katsastusasemat on siellä auki?

Tohon paha sanoa mitään kun en Vantaalla asu :) Mutta valothan voi itsekin katsoa ainakin siltä osin jos leimalle ei kerkeä, muu auto on sitten hieman hankalempi tarkastaa kuten leimalla. Tinkaat hinnasta pois sitten muutaman satkun jos tosiaan valoissa väärä kuvio eikä E-merkkejä.

En itse tarkkaan muista missä merkit oli noissa valoissa, olisko ollut valojen päällä peräti kun konepeltiä avasi(?)

Tokihan aina voi pyytää että myyjä käyttää leimalla kun itse liikut sinne suuntaan, saahan sieltä konttorilta laput menikö läpi / tuliko huomautuksia tai muuta.
 
Vs: Evoa ostamassa

TimoI sanoi
Ongelma tulee siitä että pääsen turusta liikkeelle vasta klo 14.30, sitten pankin kautta Vantaalle. En tiedä kuinka pitkään katsastusasemat on siellä auki?

Kyllä pääkalloseudulta löytyy katsastusasemia, jotka ovat auki riittävän pitkään.
 
Vs: Evoa ostamassa

:eek:fftopic

harrim sanoi
Joo nuo nelosen penkit on kyllä maailman rumimmat ja ovipahvitkin pitäny sillä samalla kalsarikankaalla päällystää

Aijai mitä muistoja noista tuleekaan ;D
Oli crankwalkkii ja kalsarikangasta mutta helvetin hauskaakin siinä ohessa :peukku
 
Vs: Evoa ostamassa

On muuten oikeesti toi Speed penkki malliltaa hienoin mitä evoissa on nähty. Edelleen muistelen haikeana kolmosen tiukkaa otetta aamuisin kun istahti Recaron syliin. :-*

Onnea TimoI:lle uudesta hankinnasta. :peukku Kytkimeen kannattaa kokeilla että jos säätäminen auttaisi yhtään. Varsinkin jos ei luista yhtään.
 
Vs: Evoa ostamassa

lancer evo-r sanoi
On muuten oikeesti toi Speed penkki malliltaa hienoin mitä evoissa on nähty. Edelleen muistelen haikeana kolmosen tiukkaa otetta aamuisin kun istahti Recaron syliin. :-*

Onnea TimoI:lle uudesta hankinnasta. :peukku Kytkimeen kannattaa kokeilla että jos säätäminen auttaisi yhtään. Varsinkin jos ei luista yhtään.

Kiitti, mitä meinaat kytkimen säädöllä? haulla en löytänyt mitään?
 
Vs: Evoa ostamassa

TimoI sanoi
Kiitti, mitä meinaat kytkimen säädöllä? haulla en löytänyt mitään?

Polkimen ja pääsylinterin välissä on säätötanko. Löydät kun katsot kytkinpoljinta. Sitä ruuvaat hieman lyhyemmäksi niin polkimeen pitäis tulla muutaman sentin "tyhjä". Nyt sulla on varmaan poljin heti kova kun alat painamaan sitä?

Tosin jos kytkin on loppu ni se on loppu eikä säätö paljon auta. Itsellä on sama homma enkä säätämällä saanut poljintuntumaa paljoa paremaksi mutta kesti ainakin tämän kesän ajot ilman luistamista.
 
Vs: Evoa ostamassa

lancer evo-r sanoi
Polkimen ja pääsylinterin välissä on säätötanko. Löydät kun katsot kytkinpoljinta. Sitä ruuvaat hieman lyhyemmäksi niin polkimeen pitäis tulla muutaman sentin "tyhjä". Nyt sulla on varmaan poljin heti kova kun alat painamaan sitä?

Tosin jos kytkin on loppu ni se on loppu eikä säätö paljon auta. Itsellä on sama homma enkä säätämällä saanut poljintuntumaa paljoa rparemaksi mutta kesti ainakin tämän kesän ajot ilman luistamista.

Siis aivan juu, ajattelin jo että tarkoitat tuota kytkinlevyn ja vauhtipyörän etäisyyden shimmausta. Avaimia täytynee. Hommata lisää. Jälkiasennusvarashälytin joutanee myös helvetin kuuseen.
 
Vs: Evoa ostamassa

Evon ensimmäisen tankin keskikulutus 13.8, höpöhöpöjuttuja ne että se syö paljon.
 
Vs: Evoa ostamassa

Olen aikeissa ostaa kyseisen evon http://m.nettiauto.com/mitsubishi/lancer/6068119?vifAdCount=15&vifNav=Y

Mitäs kaikkea pitäs osata kysyä/ katsoa
 
Vs: Evoa ostamassa

http://www.mitsubishiclubfinland.com/keskustelu/index.php?topic=45114.0

Lisäksi:
- virrat päälle (ei käyntiin auto) ja tarkista että srs +check engine yms sammuvat hetken kuluttua. Eli vain lataus +ovivalo ja turvavyö valo jäävät palaan mavdollisesti. Katso myös että ayc valo sammuu käynnistyksen jälkeen.

Tärkeintä: jos auto käy huonosti tms, USKO itseäsi että autossa on mahdollisesti vikaa, älä usko myyjän selityksiä.
 
Vs: Evoa ostamassa

Infl44tio sanoi
Olen aikeissa ostaa kyseisen evon http://m.nettiauto.com/mitsubishi/lancer/6068119?vifAdCount=15&vifNav=Y

Mitäs kaikkea pitäs osata kysyä/ katsoa

http://www.mitsubishiclubfinland.com/keskustelu/index.php?topic=44833.0
 
Vs: Evoa ostamassa

Harri K sanoi
http://www.mitsubishiclubfinland.com/keskustelu/index.php?topic=45114.0

Lisäksi:
- virrat päälle (ei käyntiin auto) ja tarkista että srs +check engine yms sammuvat hetken kuluttua. Eli vain lataus +ovivalo ja turvavyö valo jäävät palaan mavdollisesti. Katso myös että ayc valo sammuu käynnistyksen jälkeen.

Tärkeintä: jos auto käy huonosti tms, USKO itseäsi että autossa on mahdollisesti vikaa, älä usko myyjän selityksiä.

AYC:stä yks juttu. AJA autoa vähintään minuutin ainakin. Jos käynnistät paikallaan niin AYC-vikavalo ei syty välttämättä. Eli jos pumppu just ja just jaksaa parkissa laittaa peruspaineen ja paineakku pitää sen niin valo ei syty - KUNNES lähet ajamaan ja järjestelmä tarkistaa itsensä 20 sek sen jälkeen kun auto on ylittänyt about 20kmh.


Vinkkinä vaa..
 
Vs: Evoa ostamassa

cubeqtio sanoi
AYC:stä yks juttu. AJA autoa vähintään minuutin ainakin. Jos käynnistät paikallaan niin AYC-vikavalo ei syty välttämättä. Eli jos pumppu just ja just jaksaa parkissa laittaa peruspaineen ja paineakku pitää sen niin valo ei syty - KUNNES lähet ajamaan ja järjestelmä tarkistaa itsensä 20 sek sen jälkeen kun auto on ylittänyt about 20kmh.


Vinkkinä vaa..
tai paineanturi antaa fail- 20sek jälkeen. Siis painetta on mut anturi ei näe. Enivei, ayc vika sekin on toki.
Ja koeajo kestää kyl 10minuuttia vähintään :D ei autoa ajeta parkkipaikan toisee päähä ostaessa (ellei osteta rikkinäistä joka ajetaa trailerii suoraan tms :D )
 
Vs: Evoa ostamassa

Infl44tio sanoi
Nyt tuli uusi ongelma eteen kyseisen auton ostossa siinä meni ne koe kilvet vsnhaksi??
maksaa verot ni saa ajella... sitä ennen aika mahdotonta kun kerran on veropäätös haettu vissiin jo?
Ihan vinkkinä: halvinta ei kannata ostaa, tuossa vissii kohtuu paljon ollu vikoja...
 
Vs: Evoa ostamassa

Infl44tio sanoi
Nyt tuli uusi ongelma eteen kyseisen auton ostossa siinä meni ne koe kilvet vsnhaksi??

Miksei siitä ole maksettu veroja? ostanut pommin ja päättänyt minimoida tappion?
 
Vs: Evoa ostamassa

TimoI sanoi
Miksei siitä ole maksettu veroja? ostanut pommin ja päättänyt minimoida tappion?
eiköhä tällä ole jo vissii 2-3 omistajaa ollu jo ja vieläki myydään taxfreenä. Jos oikein oon ymmärtäny. Tos ylempänä erään foorumilaisen omistuksessa ollut (linkki)
 
Vs: Evoa ostamassa

Harri K sanoi
eiköhä tällä ole jo vissii 2-3 omistajaa ollu jo ja vieläki myydään taxfreenä. Jos oikein oon ymmärtäny. Tos ylempänä erään foorumilaisen omistuksessa ollut (linkki)

No eikö se vaikuta vielä huonommalta? koekilvet kestää 3kk vai? kai siihen ainakin joku syy on et miksi vaihtaa omistajaa kuukauden välein? :nykii
 
Vs: Evoa ostamassa

Infl44tio sanoi
Taidanpa jättää väliin koko oston.. Kaippa sitä pitää vaa jatkaa 3 parissa. Kiitos vastanneille :)

Eikö tämä olisi mielenkiintoinen? http://www.nettiauto.com/mitsubishi/lancer/6134524
 
Vs: Evoa ostamassa

Infl44tio sanoi
Taidanpa jättää väliin koko oston.. Kaippa sitä pitää vaa jatkaa 3 parissa. Kiitos vastanneille :)

Joo tuo kannattaa ehdottomasti jättää väliin, itsekin sormet siihen aikoinaan sotkenut (suomen ensimmäisellä omistajalla ollessa). Enempi rahamiehen valinta tuo evo :)
 
Vs: Evoa ostamassa

Moro,

Täälläkin ilmottautuu yksi Evo kuumeen puraisema. Budjetti max. 15k€. Kiire ei ole ainakaan vielä. ;D

Seiska kiinnostaa, vanhemmat ei omaa silmää miellytä ja uudemmat ei taida budjettiin sopia.

Tästä kellään tietoa? Ilmoituksen perusteella ns. kaukaa kierrettävä omasta mielestä, mutta nettihautomon ainut seiska mikä mahtuu hintaluokkaan.. :-\
Huomaatteko tuossa jotain, mikä ehdottamasti pistää hälytyskellot soimaan?

http://www.nettiauto.com/mitsubishi/lancer/6152281
 
Vs: Evoa ostamassa

Jos ois moottorista kuva niin vois sanoa enemmän. Nyt tossa ei näyttäs olevan päällepäin mitään ihmeitä. Ota joku evoista perillä oleva mukaan ja käy paikanpäällä.
 
Vs: Evoa ostamassa

Riksteri sanoi
Moro,

Täälläkin ilmottautuu yksi Evo kuumeen puraisema. Budjetti max. 15k€. Kiire ei ole ainakaan vielä. ;D

Seiska kiinnostaa, vanhemmat ei omaa silmää miellytä ja uudemmat ei taida budjettiin sopia.

Tästä kellään tietoa? Ilmoituksen perusteella ns. kaukaa kierrettävä omasta mielestä, mutta nettihautomon ainut seiska mikä mahtuu hintaluokkaan.. :-\
Huomaatteko tuossa jotain, mikä ehdottamasti pistää hälytyskellot soimaan?

http://www.nettiauto.com/mitsubishi/lancer/6152281

Ei tuossa vissiin mitään ihmeellistä , kone rempattu ja kytkin vaihdettu , luultavasti huollettukin ihan säännöllisesti ?

Ainoa mitä en diggaa on "Karalan lastu" , ei mitään henkilökohtaista ,mutta kun on pari muutakin säätöpaikkaa on olemassa (missä auto oikeasti säädetään.) Joten oston jälkeen visiitti joko Helmuntielle tai Vihtolantielle.
 
Vs: Evoa ostamassa

Riksteri sanoi
mutta nettihautomon ainut seiska mikä mahtuu hintaluokkaan.. :-\
Huomaatteko tuossa jotain, mikä ehdottamasti pistää hälytyskellot soimaan?

No just tuo, että ainut mikä menee budjettiin :)

Halpa hinta ja ei ole mennyt heti kaupaksi. En helmeä odottaisi.

15ke budjetilla ostasin vanhempikoppasen tai säästäsin lisää. Toki jos on joku tonni budjetin päälle korjausrahaa, niin eihän siinä sitten.
 
Takaisin
Ylös Bottom