Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huom. This feature may not be available in some browsers.
+1Peke sanoiNäyttäs fiksulta ratkaisulta, toisin kuin monet muut vaparit, mitkä imee lämmintä ilmaa konehuoneesta. Mistäs meinasit ton hommata? Kimppatilausta?![]()
Juischi sanoi+1Peke sanoiNäyttäs fiksulta ratkaisulta, toisin kuin monet muut vaparit, mitkä imee lämmintä ilmaa konehuoneesta. Mistäs meinasit ton hommata? Kimppatilausta?![]()
edit.. http://www.lancershop.com/customer/product.php?productid=440&cat=0&page=5
"Fits: Mitsubishi Lancer Evolution VIII 03-04 (will not fit MR version and will not fit the EVO 9)"
nokonzok sanoiMitä tulee noihin "cold air" putsareihin, niin kannattaa selvittää miten pärjäävät Suomen loskakeleissä. Kentältä nimittäin kuuluu, että osa noista menee liian lähelle maanpintaa sillä seurauksella, että loska yms. suolamössö tukkii koko putsarin.
;D voi olla näinkin, kalja vois tietysti maistua ens syksynä,tosin asennus-kaljaa tuli maisteltua ihan kiitettävästi tuota kokasteltaessa.ST sanoi"Aaki"
Ihan hyvännäköinen,mutta lyön kaljasta vetoo ettei toimi tuo läppä-systeemi enään ensi syksynä.
Varsinkin jos ajat paljon kuratiellä,pahentaa vielä,kun tulee "soramylly" tuonne..
Juischi sanoi
Juischi sanoiVihdoin sain aikaiseksi tuon ilmanoton asentaa. Äänet muuttui "hiukan"... Turbon vinkuminen kuuluu ja veikeä suhahdus kuuluu kaasua nostettaessa ;D Tehoihin ei perstuntumalta osaa vaikutusta sanoa. Kaasuun vastaavuus ehkä hieman parani. Putkisto ja ohjelmointi sit viel..
Juischi sanoiKyllä voi kesäkuumalla tosiaan tulla tarpeeseen.. Jonkunlaisen haitariputken keulasta tuohon kartion alle taidan vetää nyt kumminkin seuraavaksi.
Tuossa kuvassa kun näkyy myös tuo akun "suoja",niin onkos se lämmitettävä.?Juischi sanoi
Juischi sanoiSamanmoisia juttuja minäkin lukenut ja Printsportilla Räikkönen sanoi samanmoista, mutta oli tullut tuo jo aiemmin tilattua, niin pitihän se kiinni ruuvata. Boxia tuohon ympärille eilen hieman suunnittelin ja haitariputkea keulasta siihen alle, niin ei ainakaan jää viileän ilman puutteesta tehot kiinni.
malinen sanoiSuurimmat ongelmat noissa ovat 1. MAF:n skaalaus
Tässä skaalauksesta asiaa:
http://www.ecutek.co.uk/tuning/induction/
Tuossa ilmamassamittarissahan itsessään taisi ennen sitä anturia jonkinmoinen ritilä olla. Helixin systeemissä ei ole mitään erillistä ritilää. (oisiko hyvä olla?) Vain adapteri suodattimen ja maffin välille.malinen sanoiSuurimmat ongelmat noissa ovat 1. MAF:n skaalaus 2. Lämpimän imuilman kauhominen 3. Ilman mahdollinen pyörteily MAF:lle (Onko Helix mallissa jonkinlaista ritilää ennen MAF:ia?)
Tässä skaalauksesta asiaa:
http://www.ecutek.co.uk/tuning/induction/
Juischi sanoiTuossa ilmamassamittarissahan itsessään taisi ennen sitä anturia jonkinmoinen ritilä olla. Helixin systeemissä ei ole mitään erillistä ritilää. (oisiko hyvä olla?) Vain adapteri suodattimen ja maffin välille.
nokonzok sanoiEi ainakaan kutosessa ollut mitään ongelmia Apexin suodattimen ja MAFfin kanssa.
nokonzok sanoiEi ainakaan kutosessa ollut mitään ongelmia Apexin suodattimen ja MAFfin kanssa.
MaxFlower sanoiApexin suodatin on niin pieni ettei ecu huomaa eroa vakioon![]()
nokonzok sanoiNyt ei ymmärrä, selvennätkö hieman.