Ex autojen bongailua

axe90

Fuck the shallow water nigga, we was in tha deep.
Liittynyt
16 Heinäkuu 2008
Sijainti
Helzinki
Vs: Ex autojen bongailua

"rahapula" oli syynä :-\ Ois tarvinnu ostaa uudet talvirenkaat lopputalveks, uudet kesärenkaatki ois tarvinnu hommata, vesipumppu kaipasi kans uusimista, tollasta pientä, niimpä toi sit meni vaihdossa ja tilalle tuli violetti 2 koppanen diisseli golffi ;D haikeana muistellen.. ja ps, terve pohja oli, oli pappalla ennen minua reilu 9v että oli ainakin hyvin pidetty :)
 

Jani T

ASX Instyle, Citroën C2, Porsche Boxster S
Liittynyt
6 Tammikuu 2003
Sijainti
Tammisaari
Vs: Ex autojen bongailua

Pitipä se katsoa mitä mun vanhalle Coltille kuuluu, elikkäs tälle:

3581790042_large.jpg


Viimeksi on näköjään katsastus tehty 08/03 Eli ei oo kukaan sitä katsastanu sen jälkeen ku minä sen viimeisen kerran katsastin :'(
 

J. Puhakka

Active Member
Club Member
Moderaattori
Liittynyt
7 Tammikuu 2003
Vs: Ex autojen bongailua

Jani T sanoi
Pitipä se katsoa mitä mun vanhalle Coltille kuuluu, elikkäs tälle:

3581790042_large.jpg


Viimeksi on näköjään katsastus tehty 08/03 Eli ei oo kukaan sitä katsastanu sen jälkeen ku minä sen viimeisen kerran katsastin :'(

Eli siinähän on sitten kaksi vaihtoehtoa, 1) Kolaroitu/Hajonnut ja kuutioksi 2) Kolaroitu ja korjattu ja uusilla kilvillä liikenteeseen, ja se bonusvaihtoehto 3) jäänyt oikeasti katsastamatta 8)
 
M

mikada

Guest
Vs: Ex autojen bongailua

Olisko vielä 4) vaihtoehto, että joku EU hihhuli halunnu siihen välttämättä EU kilvet halvimmalla mahdollisella hinnalla eli uudet random kilvet tullu siihen ja niillä mennään nyt sitten.
 

J. Puhakka

Active Member
Club Member
Moderaattori
Liittynyt
7 Tammikuu 2003
Vs: Ex autojen bongailua

MitsuMi sanoi
Olisko vielä 4) vaihtoehto, että joku EU hihhuli halunnu siihen välttämättä EU kilvet halvimmalla mahdollisella hinnalla eli uudet random kilvet tullu siihen ja niillä mennään nyt sitten.

Saa ne EU-kilvet vanhoillakin tunnuksilla. ::) (Ja saa takasikkin tietääkseni)
 

Jani T

ASX Instyle, Citroën C2, Porsche Boxster S
Liittynyt
6 Tammikuu 2003
Sijainti
Tammisaari
Vs: Ex autojen bongailua

No, omistaja sille kyllä löytyi noilla kilvillä, vai oisko se sitten vanhan omistajan tiedot? Vaan eipä sekään kyllä voi olla, koska jos kilvet vaihtuu niin noista vanhoista tulis sitte vaan tieto että ei ole rekisterissä tms...
 

J. Puhakka

Active Member
Club Member
Moderaattori
Liittynyt
7 Tammikuu 2003
Vs: Ex autojen bongailua

Jani T sanoi
No, omistaja sille kyllä löytyi noilla kilvillä, vai oisko se sitten vanhan omistajan tiedot? Vaan eipä sekään kyllä voi olla, koska jos kilvet vaihtuu niin noista vanhoista tulis sitte vaan tieto että ei ole rekisterissä tms...

Mitä itse oon nuita kilpejä katsellut, niin vanhalla kilvellä se loppuu juurikin nuin, ei tuu tietoa että onko sen tunnusmuuttunut tjsm. Mutta uudella kilvellä tulee tieto siitä hetkestä kun kilpi on vaihtunut etiäpäin.. Oli se akella joku webbipalvelu jossa nuo näki. (3,50e laukaus)
 

Jani T

ASX Instyle, Citroën C2, Porsche Boxster S
Liittynyt
6 Tammikuu 2003
Sijainti
Tammisaari
Vs: Ex autojen bongailua

Harri K sanoi
Älä ny! Just viikko takaperin sijotin summan ja sain koko dynamic:n historiatiedot käsiini :)
Joo, se oliski eri asia jos olisin tota ostamas ;D
 

Harri K

monenlaista kippoo....
Liittynyt
5 Tammikuu 2003
Sijainti
Tampere
Vs: Ex autojen bongailua

Ny se mun alunperin rakentama "evolookkeri" on lopettanu olemisensa :
http://www.nettivaraosa.com/varaosa-ja-kolariautot/1591984
 

Skydiver

Active Member
Liittynyt
20 Tammikuu 2005
Sijainti
Kerava
Vs: Ex autojen bongailua

Vaikka myynnistä olisi kulunut aikaa kuinka paljon ja uhrattu aika ja raha on kauan sitten menneitä, niin noita kuvia ei ole koskaan kiva katsella... :(
 

Harri K

monenlaista kippoo....
Liittynyt
5 Tammikuu 2003
Sijainti
Tampere
Vs: Ex autojen bongailua

Skydiver sanoi
Vaikka myynnistä olisi kulunut aikaa kuinka paljon ja uhrattu aika ja raha on kauan sitten menneitä, niin noita kuvia ei ole koskaan kiva katsella... :(

Nojaa ei tuo mua harmita. Sattui vaan silmiin. Onhan auto muuttunut paljo siittä mitä multa lähtiessään oli. Silloin oli vielä ns. siisti ::)
 
A

adastra

Guest
Vs: Ex autojen bongailua

Vuosi sitten näin oman ensimmäisen autoni Seinäjoella Minimanin pihassa. Citroen Xantia 1.8 -96 .Ihan hyvä autohan se oli .
Vajaan vuoden oli ehtinyt minulla sillon olla jo Galant.

Joku aika sitten sain tietää, että Oli Xantian tie mennyt paalaimeen. Olihan siinä jo kunnioitettavat 300k mittarissa. Tuskinpa noilla Citroeneilla paljoa enemmän ajetaankaan. :)
 

Harri K

monenlaista kippoo....
Liittynyt
5 Tammikuu 2003
Sijainti
Tampere
Vs: Ex autojen bongailua

adastra sanoi
Vuosi sitten näin oman ensimmäisen autoni Seinäjoella Minimanin pihassa. Citroen Xantia 1.8 -96 .Ihan hyvä autohan se oli .
Vajaan vuoden oli ehtinyt minulla sillon olla jo Galant.

Joku aika sitten sain tietää, että Oli Xantian tie mennyt paalaimeen. Olihan siinä jo kunnioitettavat 300k mittarissa. Tuskinpa noilla Citroeneilla paljoa enemmän ajetaankaan. :)

kysyisit mun työkaverilta niin 500tkm pitää diisseli sitikal päästä...ja toki se 2000e/vuosi remontteihin :D ON kantta yms vaihdettu ;D ::)
ei voi ymmärtää...
 
A

adastra

Guest
Vs: Ex autojen bongailua

Itse omistin sen sitikan vuoden verran ja kyllä sitä tonnilla korjattiin.
Hyvä sillä oli ajaa kyllä! Mutta ei oikein vakuuttanut se tekniikka.

Yhden kerran muistan ku -30c pakkasilla ajelin töistä kotiin. 80km/h lasissa ja Punaiset liikkennevalot lähestyy. Nostan jalan kaasulta ja mitään ei tapahdu, poljin ei nouse ;D
meinasi tulla _PANIIKKI_ . Polkasin kaasua niin kovaa, että meinas jalka mennä pohjasta läpi ja sillä helpotti. sain lukkojarruteltua itseni melkein ojaan. No ainakin se pysähtyi sitten ennen valoja.

Sen verran pitää nyt vielä mainita , että jokunen vuosi takaperin näin nettiautossa myynnissä C5:n jolla oli ajettu 700tkm. Vanha taksi :D
 

Urran

Active Member
Liittynyt
25 Huhtikuu 2010
Sijainti
Kerava
Vs: Ex autojen bongailua

adastra sanoi
Itse omistin sen sitikan vuoden verran ja kyllä sitä tonnilla korjattiin.
Hyvä sillä oli ajaa kyllä! Mutta ei oikein vakuuttanut se tekniikka.

Yhden kerran muistan ku -30c pakkasilla ajelin töistä kotiin. 80km/h lasissa ja Punaiset liikkennevalot lähestyy. Nostan jalan kaasulta ja mitään ei tapahdu, poljin ei nouse ;D
meinasi tulla _PANIIKKI_ . Polkasin kaasua niin kovaa, että meinas jalka mennä pohjasta läpi ja sillä helpotti. sain lukkojarruteltua itseni melkein ojaan. No ainakin se pysähtyi sitten ennen valoja.

Sen verran pitää nyt vielä mainita , että jokunen vuosi takaperin näin nettiautossa myynnissä C5:n jolla oli ajettu 700tkm. Vanha taksi :D
Nyt ymmärrän nää sun mersuintoilut. Itselläkin ollut Citroen Xantia 2.0-16V muinoin ja on kyllä paskin ja paskin ajaa autoista mitä tiedän. Jos vaan voin sen väistää niin ei tule Citroenia meidän talouteen ikinä. Tosin Adastra tiedän yhden helmen BX GTi:n myynnissä, huomattavasti parempi ajaa kun Xantia ja melko hauskakin, laita viestiä jos kiinnostaa niin välitän omistajan tiedot.
 
A

adastra

Guest
Vs: Ex autojen bongailua

Urran sanoi
Nyt ymmärrän nää sun mersuintoilut. Itselläkin ollut Citroen Xantia 2.0-16V muinoin ja on kyllä paskin ja paskin ajaa autoista mitä tiedän. Jos vaan voin sen väistää niin ei tule Citroenia meidän talouteen ikinä. Tosin Adastra tiedän yhden helmen BX GTi:n myynnissä, huomattavasti parempi ajaa kun Xantia ja melko hauskakin, laita viestiä jos kiinnostaa niin välitän omistajan tiedot.

Kiitos, mutta ei kiitos :D Kyllä mä en enää noihin ranskalaisiin koske.
 

Haanpää

New Member
Liittynyt
7 Tammikuu 2011
Sijainti
Valkeakoski
Vs: Ex autojen bongailua

Harri K sanoi
Nojaa ei tuo mua harmita. Sattui vaan silmiin. Onhan auto muuttunut paljo siittä mitä multa lähtiessään oli. Silloin oli vielä ns. siisti ::)

Tää pyöri vielä viime kesänä Valkeakoskella amispoikien pieksemänä. Ei ollu enää ihan parhaassa iskussaan sillonkaan ;D
 

Akio

impact green
Club Member
Moderaattori
Liittynyt
16 Huhtikuu 2010
Sijainti
Lohja
Vs: Ex autojen bongailua

välillä on kyllä hauskaa kun vanha auto tulee vastaan tavalla tai toisella.
ensimmäistä sierraani joku koitti myydä kaverin liikkeeseen mistä itsekin sen hain ja myyjä totesi "ei saatana taas toi. vie pois ja äkkiä" ;D
meni pari vuotta ja auto tuli tammisaaren yössä vastaan ja pistin rekkarin kyselyyn niin pari v ilman leimaa ja veroja :p
toinen sierra makaa jossain pellolla varmaan, fiat unoni näin myynnin jälkeen tammisaaressa, hangossa, helsingissä ja perkele poliisit ohjelman taustalla ;D ;D
äskettäin tuli lahdessa bongattua vanha xantia (miten sekin on vielä ajossa...)
Mondeota tulee noin kerran vuodessa nähtyä tai ainakin kuultua että joku nähnyt sen.
 

lipputanko

Member
Liittynyt
23 Marraskuu 2010
Vs: Ex autojen bongailua

AneemineN sanoi
evo myyty tälläkertaa lahteen. ei pysyny "uudella" omistajalla kauaa, pari kk vissiin ja taas myynnissä
Näin Lahessa ainakin yhden sinisen joka oli siirtokilvissä ???
 
Ylös Bottom