Flektin ohjainyksikkö Outlanderiin

Modi

New Member
Liittynyt
14 Elokuu 2015
Morot vaan kaikille,

Oli pakko liittyä clubiin kun mieltä askarruttaa tuo ohjainyksikkö. Olen googletellut jo jonkin aikaa asian tiimoilta ja täällä eräässä keskustelussa joku mainitsi ostaneensa Outlanderiinsa Delta-Auton suositteleman ohjainyksikön 1355A124. Minun 2004 2.4 aut-malliseen Outlanderiin ilmoitettiin numero 1355A408 tai sen vanha numero 1355A126. Ketä tässä nyt uskoo, kun kansainvälisiltä sivustoilta myös tuo 1355A124 näyttäisi käyvän ???. No, kysehän on puhtaasti hinnasta. Tuota 1355A408:a myydään Suomessa hintaan 270 € ja tuo 1355A124 irtoaa halvimmillaan kiinalaisilta tai jenkkimyyjiltä 20-40€. Itse en ole mikään mekaanikko, joten osaako joku hieman valaista, meneekö homma metsään jos tilaa tuon edullisimman laitteen. Kompuran välyksen säätämisestä joku jo mainitsikin jotain, mutta pystyykö vääränmallinen ohjain aiheuttamaan vahinkoa, vai eikö vaan sitten toimi :nykii. Olen jahkaillut tuota tilaamista jo jonkin aikaa ja köyhä yrittää luonnollisesti valita edullisimman...

Auttakaa tyhmää...
 

Harri K

monenlaista kippoo....
Liittynyt
5 Tammikuu 2003
Sijainti
Tampere
Vs: Flektin ohjainyksikkö Outlanderiin

Annat VIN koodin (eli auton runkonron) niin tarkistan mikä sulle kuuluu siihen. Luottaisin että liike on oikeata kaupannut.


Ihan en ymmärränyt mitä kompressorin välyksen säätö ja flektin ohjausyksikkö nyt toisiinsa liittyvät?
Lisäksi tarkennatko onko kyse ilmastoinnin flektistä pelkästään vaiko molemmista flekteistä (toinen moottorille)
 

Modi

New Member
Liittynyt
14 Elokuu 2015
Vs: Flektin ohjainyksikkö Outlanderiin

Koodi on JMBXRCU5W4U003309. Kyseessä ilmastoinnin flekti. Auto toimii normaalisti, eikä lämmöt nouse, kunhan ei laita ilmastointia päälle. Uskon kyllä itsekin, että liike on antanut oikean varaosanumeron, mutta juuri tuo hämää, kun muutkin numerot tuntuvat käyvän... ::)
 

Harri K

monenlaista kippoo....
Liittynyt
5 Tammikuu 2003
Sijainti
Tampere
Vs: Flektin ohjainyksikkö Outlanderiin

Mun asa näyttää flektin ohjausboksiksi 1355A053.
Tuo: 1355A126 on sitten evo 7-evo9 ohjausboksi.

Molemmat em ovat siis normaalin flektin ohessa olevat boksit. Muita "ohjausbokseja" en löytäny flekteihin liittyen.

Sehän on kohtuu helppo napata irti ja katsot mikä nrosarja sulle lukee boksin kyljessä...
 

Modi

New Member
Liittynyt
14 Elokuu 2015
Vs: Flektin ohjainyksikkö Outlanderiin

Eipä tarvinnut edes irrottaa kun huomasi, että sivut ja päällinen ihan sileitä, eli kaikki mahdolliset tekstit tai numerosarjat kuluneet pois :'(
 

Nuts

Member
Liittynyt
14 Heinäkuu 2015
Vs: Flektin ohjainyksikkö Outlanderiin

Mårå

Harri K......onko hajua mistä tuon asa:n saisi 2014 Outlanderiin....eli käsittääkseni on kysymys varaosa/korjaamo tietokannasta..
 

-JP-

Active Member
Liittynyt
31 Heinäkuu 2007
Sijainti
Tampere
Vs: Flektin ohjainyksikkö Outlanderiin

Googlella löytää venäläisen online asan. Itse käytän sitä chromella ja google kääntäjällä.

Voin laittaa linkin illalla jos et muuten sitä löydä.
 

Harri K

monenlaista kippoo....
Liittynyt
5 Tammikuu 2003
Sijainti
Tampere
Vs: Flektin ohjainyksikkö Outlanderiin

-JP- sanoi
Googlella löytää venäläisen online asan. Itse käytän sitä chromella ja google kääntäjällä.

Voin laittaa linkin illalla jos et muuten sitä löydä.
Siinä ei taida olla 2014 outikkaa vaan vielä...
PS. se sama "ryssäasa" on sillä samalla sivustolla ihan englanniksikin ;)
 

ST

Well-Known Member
Club Member
Liittynyt
24 Syyskuu 2003
Sijainti
Manse
Vs: Flektin ohjainyksikkö Outlanderiin

Muistaakseni tuossa oli tuki 2012 asti vain.
 

-JP-

Active Member
Liittynyt
31 Heinäkuu 2007
Sijainti
Tampere
Vs: Flektin ohjainyksikkö Outlanderiin

Harri K sanoi
Siinä ei taida olla 2014 outikkaa vaan vielä...
PS. se sama "ryssäasa" on sillä samalla sivustolla ihan englanniksikin ;)

? En ole kuin yhden kielen löytänyt ? Pitää vilkasta...
 

Panda

Member
Club Member
Liittynyt
1 Joulukuu 2004
Sijainti
Lappeenranta
Vs: Flektin ohjainyksikkö Outlanderiin

-JP- sanoi
? En ole kuin yhden kielen löytänyt ? Pitää vilkasta...
Minulla on ainakin kaksi lippua yläreunassa, Venäjän ja Englannin lippu ja siintä saa kielen vaihdettua.
 

AnttiHartik

Active Member
Liittynyt
26 Kesäkuu 2006
Sijainti
Hyvinkää
Vs: Flektin ohjainyksikkö Outlanderiin

Käy myös se 1355A124.

Mulla lukee OEMmitsubishipartsilta tilatun varaosan kannessa 1C232 19700.
Jos muistan oikein kun omaani uutta hain niin lancerin, outtiksen ja mazda 6:kin sama osa.
 

Modi

New Member
Liittynyt
14 Elokuu 2015
Vs: Flektin ohjainyksikkö Outlanderiin

No kiitti AH, tätähän mie olen ihmetellytkin ???kun ulkolaiset myyjät tarjoavat tuota osaa tosiaan näihin edellä mainitsemiisi malleihin, mutta kun Deltalta kysyin, niin puhuivat ainoastaan tuosta 1355A408:sta oman autoni osalta ja sen vanhemmasta versiosta 1355A126:sta. Yksi itävaltalainen yritys mainitsee myös tuon 1355A124:n vanhaksi numeroksi tälle 1355A408:e, On nimittäin hinnoissa eroa. Taidan ostaa sen halvemman 1355A124:n Ei kai se suurempaa vahinkoakaan voi saada aikaan ::)
 
Ylös Bottom