Galant -81 4g63 8v kysymyksiä tyhmältä.

Jannn-e

New Member
Liittynyt
3 Syyskuu 2015
Moro!

Elikkääns tää mitsu harrastaminen on vasta niin alkutekijöissä, että pitää alkaa opiskelemaan ja kyselemään.

Oikeestaan suurin ongelma, mitä en oo vielä saanu ratkastua: Tossa mun käsittääkseni on se 4g63 pannu 8 tappisella kannella ja ahtimella. Tässä kannessa siis on se vesikiertohässäkkä. Nyt olis kuitenkin suunnitteilla 4pisteruisku. Onko tää ees mahdollista tohon 8tappiseen, kun tuntuu että ei löyty imusarjoja mistään? Ja kaikkihan aina kaatuu siihe veden kiertoon.

Kellään tietämystä/ideoita?

Ps. Olis tosi ikävää, jos joltain harrastelijalta sattuis vielä sellanen 4pisteruiskun imusarja löytymään jostain. Kaasuläppäkotelo ei olis myöskään paha.
Kiitos jo etukäteen!!

Yt. Janne
 

Mr mmc

CS5W ralli///art
Liittynyt
18 Maaliskuu 2004
Sijainti
Polvijärvi
Mulla olis imusarja aihio, 8v etuveto galantista, kaasuläppä pitää siirtää toiseen päähän imusarjaa(alumiininiä)
Jos olisi mun projekti tekisin :
Gti galantin kansi
Gti galantin öljypumppun pääty
Tasapainoakselin poistokitti
Gti galantin imusarja johon läppäkotelo muutos
Gti galantin ecu-moottori johtosarja johon muutos evo7-9 eculle
Evo 4-9 pakosarja johon muutosta että sopii(joku aftermarket)
Evo 5-9 Ahdin (titaani siipi malli)
Evo 7-9 ecu map ohjauksella/thepramod softalla
...ja sisuskalut koneeseen että männät sopii 16v kansien kanssa
Gti galantin anturit...
Gti galantilla tarkoitan 88-92 e3x gti galanttia

Mutta jos haluat pitää vanhan kannen ja turbon :
Etuveto e33 galantista imusarja ja virranjakaja sekä ecu-moottori johtosarja ja
evo8 ecu

Vesi putki modi on kyllä hankala mutta kyllä sen pystyy tekemään, en muista onko eräs kerholainen jäsenten puolella tehnyt hyvän rakennus projekti kertomuksen jossa asia on
Ratkaistu hienosti

Jäsenten puolella on juttua miten tuo evo7-9 ecu sopii e3x galantin johtosarjaan
8v konekin toimii kun laittaa ruiskun jakajan siellä sisällä on tarpeelliset anturit muuten sitä ei tarvi käyttää kun muuttuu hukkakipinä synkälle ;)
 
Ylös Bottom