Nyt kun alkaa olla sesonkiaika niin talviliukuriksi jollekin joutais yks takapotkunen. (itsellekin jää vielä pari/kolme)
Katsastettu juuri 14.10.2011 on mulla vara autona ajossa nyt.
Toimii hienosti talvellakin (=varsinkin)
extraa muihin vastaaviin
Uudenveroisella kitkalukkoperällä (L200/pikkuPajero), 4:7 välityksellä eli sentakia jaksaa viedä voimattomammallakin koneella talvella.
Eikä sillä normi liikenteessä jalkoihin jää, maantiellä käy tietty kovemmilla kierroksilla välityksen takia, 15" pyörä auttaa asiaan.
16" tuumaiset (piikitkin) mahtuu hyvin pyörimään vaikka autoa on madallettu jousista 4cm edestä ja 7cm takaa.
Aiempi kone alko savuttamaan, nyt on paikalleen vaihdettu rempattu kaasarikone. Ajettu alle 5tkm.
Vikaa: vesipumppu ääntää, ei vuoda eikä estä ajamista mutta vaihtaa täytyy johonkin kohtaan.
Muut oli alkuperäisosia paitsi ks. pumppu ja kone oli seisonut välissä jokusen vuoden.
(Lisähinnasta vaihdan pumpun vielä.)
Renkaita löytyy kesään ja talveen (vanhoja piikkipyöriäkin 15" löytyy mukaan jos sellanen kiinnostaa.)
HP siis 1300e (only in mcf) Wink
Sanotaan 800e auto ja 500e on tuo perän hinta nyt paikallaan eli siitä koostuu.
Mikäli haluat halvemmalla niin otat ja vaihdat vakiomurikan siihen niin auton hinta laskee 800euroon!
..vakiomurikka löytyy tallista. (..tai minä vaihdan kun sovitaan vaivanpalkasta)
Monenlaista uutta alkuperäisosaa siihen laiteltiin pari vuotta sitten ja osat on kunnossa edelleen.
Kertaakaan en ole ajanut sitä ulos eli ei ole kärsinyt jääradalla; kas kun on ajeltu hankien välissä.
Tuossa vanha topicci löytys kyseisestä autosta.
http://www.mitsubishiclubfinland.com/keskustelu/index.php?topic=29572.0
Semmonen Auto on vapaana / koeajettavissa milloin vain.
XOY-237
Janne Karlsson 050-3853255, Tampere, saijanne(ät)hotmail.com , tai yv tai tähän.
Sitten mikäli oikeen ratalelun teet siitä niin hinnasta sopimalla mukaan saa just rempatun
"Wide Block" 4G63 8v Turbo koneen ja siihen kuuluvan turbolaatikon (+pätkän kardaania) <- noilla sen saa asennettua ks. autoon. (muutoskatsastus vaatii linkkuperän vaihtamisen ja jotain jarruosaa, kaikkea osaa löytyy)
TBO Koneessa:
-Uudet 6-bolt VR4 turbo männät (0,5mm), turbon omilla kangilla, porattu lohko, tasapainoakselit poistettu, 2.0 turbon vaihtokampura,
-Uudet laakerit ja ARP pultit: kiertokankiin + runkopukkeihin,
-Cometic kannentiiviste, ym. tiivisteet tietty uutta.
(eli tuohonhan saadaan 16v kansikin laitettua jos haluaa, kansi ei ole vielä paikallaan)
Turbo Galantin laatikko + Cosworthin 5-lapanen kisasintteri levy.
Kone/lodju paketin hinta riippuu kokoonpanosta, mut samanverran kun auto? niin puuttuu enää ahdin ja ecu.
(Eli esim. jonkun evon käytetyn turbon ja megasquirtin vaikka, 8v version 4-pisteruisku imusarja löytyykokonainen kaasuläppineen, suuttimineen)
Katotaan jos on kiinnostuneita. Kone/laatikko paketista voi erikseenkin tarjota.
Kysykee, lisätietoja saa!
edit1 perävälityksen kirjotin väärin, ei sentään 5:1 ollu, mieluummin joku 4:7 paikkeilla. Eli tiuhempi on kuin normiperä mutta ei niin tiuha etteikö maantieajotkin onnistuisi ihan jees.
Katotaan koneen kanssa mitkä on loppukustannukset kun se saadaan kasaan, ilmoitelkaa silti ketä kiinnostaa ja mikä.
edit2 otsikko sininen galantti meni, pari varaosakoppaa vielä jäljellä.
Katsastettu juuri 14.10.2011 on mulla vara autona ajossa nyt.
Toimii hienosti talvellakin (=varsinkin)
extraa muihin vastaaviin
Uudenveroisella kitkalukkoperällä (L200/pikkuPajero), 4:7 välityksellä eli sentakia jaksaa viedä voimattomammallakin koneella talvella.
Eikä sillä normi liikenteessä jalkoihin jää, maantiellä käy tietty kovemmilla kierroksilla välityksen takia, 15" pyörä auttaa asiaan.
16" tuumaiset (piikitkin) mahtuu hyvin pyörimään vaikka autoa on madallettu jousista 4cm edestä ja 7cm takaa.
Aiempi kone alko savuttamaan, nyt on paikalleen vaihdettu rempattu kaasarikone. Ajettu alle 5tkm.
Vikaa: vesipumppu ääntää, ei vuoda eikä estä ajamista mutta vaihtaa täytyy johonkin kohtaan.
Muut oli alkuperäisosia paitsi ks. pumppu ja kone oli seisonut välissä jokusen vuoden.
(Lisähinnasta vaihdan pumpun vielä.)
Renkaita löytyy kesään ja talveen (vanhoja piikkipyöriäkin 15" löytyy mukaan jos sellanen kiinnostaa.)
HP siis 1300e (only in mcf) Wink
Sanotaan 800e auto ja 500e on tuo perän hinta nyt paikallaan eli siitä koostuu.
Mikäli haluat halvemmalla niin otat ja vaihdat vakiomurikan siihen niin auton hinta laskee 800euroon!
..vakiomurikka löytyy tallista. (..tai minä vaihdan kun sovitaan vaivanpalkasta)
Monenlaista uutta alkuperäisosaa siihen laiteltiin pari vuotta sitten ja osat on kunnossa edelleen.
Kertaakaan en ole ajanut sitä ulos eli ei ole kärsinyt jääradalla; kas kun on ajeltu hankien välissä.
Tuossa vanha topicci löytys kyseisestä autosta.
http://www.mitsubishiclubfinland.com/keskustelu/index.php?topic=29572.0
Semmonen Auto on vapaana / koeajettavissa milloin vain.
XOY-237
Janne Karlsson 050-3853255, Tampere, saijanne(ät)hotmail.com , tai yv tai tähän.
Sitten mikäli oikeen ratalelun teet siitä niin hinnasta sopimalla mukaan saa just rempatun
"Wide Block" 4G63 8v Turbo koneen ja siihen kuuluvan turbolaatikon (+pätkän kardaania) <- noilla sen saa asennettua ks. autoon. (muutoskatsastus vaatii linkkuperän vaihtamisen ja jotain jarruosaa, kaikkea osaa löytyy)
TBO Koneessa:
-Uudet 6-bolt VR4 turbo männät (0,5mm), turbon omilla kangilla, porattu lohko, tasapainoakselit poistettu, 2.0 turbon vaihtokampura,
-Uudet laakerit ja ARP pultit: kiertokankiin + runkopukkeihin,
-Cometic kannentiiviste, ym. tiivisteet tietty uutta.
(eli tuohonhan saadaan 16v kansikin laitettua jos haluaa, kansi ei ole vielä paikallaan)
Turbo Galantin laatikko + Cosworthin 5-lapanen kisasintteri levy.
Kone/lodju paketin hinta riippuu kokoonpanosta, mut samanverran kun auto? niin puuttuu enää ahdin ja ecu.
(Eli esim. jonkun evon käytetyn turbon ja megasquirtin vaikka, 8v version 4-pisteruisku imusarja löytyykokonainen kaasuläppineen, suuttimineen)
Katotaan jos on kiinnostuneita. Kone/laatikko paketista voi erikseenkin tarjota.
Kysykee, lisätietoja saa!
edit1 perävälityksen kirjotin väärin, ei sentään 5:1 ollu, mieluummin joku 4:7 paikkeilla. Eli tiuhempi on kuin normiperä mutta ei niin tiuha etteikö maantieajotkin onnistuisi ihan jees.
Katotaan koneen kanssa mitkä on loppukustannukset kun se saadaan kasaan, ilmoitelkaa silti ketä kiinnostaa ja mikä.
edit2 otsikko sininen galantti meni, pari varaosakoppaa vielä jäljellä.