Galant Turbo RWD varaosia jäljellä

Sapporo

Turbo RWD
Liittynyt
4 Elokuu 2003
Sijainti
Tampere
Nyt kun alkaa olla sesonkiaika niin talviliukuriksi jollekin joutais yks takapotkunen. (itsellekin jää vielä pari/kolme) ;)
Katsastettu juuri 14.10.2011 on mulla vara autona ajossa nyt.
Toimii hienosti talvellakin (=varsinkin)

extraa muihin vastaaviin
Uudenveroisella kitkalukkoperällä (L200/pikkuPajero), 4:7 välityksellä eli sentakia jaksaa viedä voimattomammallakin koneella talvella.
Eikä sillä normi liikenteessä jalkoihin jää, maantiellä käy tietty kovemmilla kierroksilla välityksen takia, 15" pyörä auttaa asiaan.
16" tuumaiset (piikitkin) mahtuu hyvin pyörimään vaikka autoa on madallettu jousista 4cm edestä ja 7cm takaa.

Aiempi kone alko savuttamaan, nyt on paikalleen vaihdettu rempattu kaasarikone. Ajettu alle 5tkm.

Vikaa: vesipumppu ääntää, ei vuoda eikä estä ajamista mutta vaihtaa täytyy johonkin kohtaan.
Muut oli alkuperäisosia paitsi ks. pumppu ja kone oli seisonut välissä jokusen vuoden.
(Lisähinnasta vaihdan pumpun vielä.)

Renkaita löytyy kesään ja talveen (vanhoja piikkipyöriäkin 15" löytyy mukaan jos sellanen kiinnostaa.)

HP siis 1300e (only in mcf) Wink

Sanotaan 800e auto ja 500e on tuo perän hinta nyt paikallaan eli siitä koostuu.
Mikäli haluat halvemmalla niin otat ja vaihdat vakiomurikan siihen niin auton hinta laskee 800euroon!
..vakiomurikka löytyy tallista. (..tai minä vaihdan kun sovitaan vaivanpalkasta)

Monenlaista uutta alkuperäisosaa siihen laiteltiin pari vuotta sitten ja osat on kunnossa edelleen.
Kertaakaan en ole ajanut sitä ulos eli ei ole kärsinyt jääradalla; kas kun on ajeltu hankien välissä. ;)

Tuossa vanha topicci löytys kyseisestä autosta.
http://www.mitsubishiclubfinland.com/keskustelu/index.php?topic=29572.0

Semmonen Auto on vapaana / koeajettavissa milloin vain.
XOY-237

Janne Karlsson 050-3853255, Tampere, saijanne(ät)hotmail.com , tai yv tai tähän.

Sitten mikäli oikeen ratalelun teet siitä niin hinnasta sopimalla mukaan saa just rempatun
"Wide Block" 4G63 8v Turbo koneen ja siihen kuuluvan turbolaatikon (+pätkän kardaania) <- noilla sen saa asennettua ks. autoon. (muutoskatsastus vaatii linkkuperän vaihtamisen ja jotain jarruosaa, kaikkea osaa löytyy)

TBO Koneessa:
-Uudet 6-bolt VR4 turbo männät (0,5mm), turbon omilla kangilla, porattu lohko, tasapainoakselit poistettu, 2.0 turbon vaihtokampura,
-Uudet laakerit ja ARP pultit: kiertokankiin + runkopukkeihin,
-Cometic kannentiiviste, ym. tiivisteet tietty uutta.
(eli tuohonhan saadaan 16v kansikin laitettua jos haluaa, kansi ei ole vielä paikallaan)

Turbo Galantin laatikko + Cosworthin 5-lapanen kisasintteri levy.

Kone/lodju paketin hinta riippuu kokoonpanosta, mut samanverran kun auto? niin puuttuu enää ahdin ja ecu.
(Eli esim. jonkun evon käytetyn turbon ja megasquirtin vaikka, 8v version 4-pisteruisku imusarja löytyykokonainen kaasuläppineen, suuttimineen)

Katotaan jos on kiinnostuneita. Kone/laatikko paketista voi erikseenkin tarjota.

Kysykee, lisätietoja saa!

edit1 perävälityksen kirjotin väärin, ei sentään 5:1 ollu, mieluummin joku 4:7 paikkeilla. Eli tiuhempi on kuin normiperä mutta ei niin tiuha etteikö maantieajotkin onnistuisi ihan jees.

Katotaan koneen kanssa mitkä on loppukustannukset kun se saadaan kasaan, ilmoitelkaa silti ketä kiinnostaa ja mikä.

edit2 otsikko sininen galantti meni, pari varaosakoppaa vielä jäljellä.
 

Sapporo

Turbo RWD
Liittynyt
4 Elokuu 2003
Sijainti
Tampere
Vs: M: Takaveto Galantteja / Osia, sekä Turboihin että vaparimalleihin

Sininen Galantti myyty!
Joku onneksi ymmärsi idioottivarman käyttiksen päälle ja senkin että meni perineen päivineen. :peukku
(On mulla kylläkin vielä työmatkakulkineena pari viikoa että saan turbogalantin ajoon/leimaan.)

Vielä on tallissa kaksi "ylimääräistä" Galanttia: yksi vapari Galantti, on varattu.
mutta siis tämä
http://www.mitsubishiclubfinland.com/keskustelu/index.php?topic=31504.0

Sekä yksi Turbo Galantti joka on purettu ja tarvii hitsausta, osat löytyy mukaan, kummankin liikenteeseen saattamiseksi.
Kori kaikkine osineen 350e/kpl
Turbo Galantin projektiosio on näemmä poistettu, mut jotain kuvia löytyy pyytämällä.

Turbo moottori/lodjun hinta sovitaan erikseen, laitatko itse loppukasauksen uusitulle koneelle vai laitetaanko se ostajalle valmiiksi asti eli kysele.

Nämä on vielä hallissa säilössä mutta tilan/rahan/uusien osien tarve ajaa nämä myyntiin.

Vanhaa kunnollista Mitsulaatua tarjolla!

joten post post ja hophop :)
 

Tamus

Diamonds are a Girl's Best Friend
Club Member
Moderaattori
Liittynyt
10 Heinäkuu 2007
Sijainti
Laihia
Vs: M: Takaveto Galantteja / Osia, sekä Turboihin että vaparimalleihin

:eek:

Mistä mä keksin rahaa? :(
 

Sapporo

Turbo RWD
Liittynyt
4 Elokuu 2003
Sijainti
Tampere
Vs: M: Takaveto Galantteja / Osia, sekä Turboihin että vaparimalleihin

Tamus sanoi
:eek:

Mistä mä keksin rahaa? :(

Heh! Osarilla nämä on muutkin menny.. tuettu paikallista Mitsu-harrastelua.
Luottoa löytyy ei oo siitä kiinni! -mitä saisi olla? ;)
 

Sapporo

Turbo RWD
Liittynyt
4 Elokuu 2003
Sijainti
Tampere
Vs: M: Takaveto Galantteja / Osia, sekä Turboihin että vaparimalleihin

Vaihtoehtoinen osoite nähdä samat kuvat vapari Galantista ;D
http://bad-sig.blogspot.com/search/label/Sigmas%20powered%20by%20BMW
Johon on siis kiinnostunut jota infoan kaupankulusta mutta kysyä saa kaikki vielä!

Tämä poistumassa kohta, mutta vaikka muistoksi pari fotoa
161020114891.jpg


161020114892.jpg


161020114895.jpg


Turbo Galantti joka vapaana vielä, kuvia alla kun sitä ei oltu vielä purettu ruoste korjausta varten
mitsubishi-galant-3463698_b_4f4a2789f8cf6454.jpg


mitsubishi-galant-3463698_b_7ac88eb59eaed4a5.jpg


mitsubishi-galant-3463698_b_e7f3f35a29ecb0fc.jpg


Oma yksilö, huomaa peräkkäinen rek.no Turbo-Galanttien kesken: BAN-545 ja BAN-546 ;D

DSC00721-2.jpg


IMG_0972.jpg


IMG_1013.jpg


Muut on halpoja, mutta viimeinen on ns."kallis?" koska tarvin sitä ite ja oon sitä itseä silmälläpitäen laittanut eli rahaakin menny tonnitolkulla ja kaikki parhaat osat kerättynä on tässä.
Mikäli joku nyt haluaa tämän niin 5ke sen saa - Juuri asennettu aikanaan Japanin Moottorituonnin toimittamalla alkuperäisellä (60tkm ajetulla) Turbokoneella, laatikko rempattu ym. - Lyhyesti: kaikki kunnossa. Leima haetaan vielä konttorilta ja on ajoon valmis!
Lähinnä sitä vasten tarjoan että jos joku museoija tms? haluaa tämän niin olen tarjonnut sitä nyt.
Ellei kukaan "ota talteen" niin mulla on "vapaat kädet" sen kanssa.
On vielä alkuperäiskuntoinen kattoikkunaa lukuunottamatta. (Ei ole mun asentama) btw. Saahan sen kattoaukonkin autopeltiseppä hitsattua kiinni)
Muut ylimääräset hilut irtoaa/vaihtuu hetkessä takaisin alkuperäisiin (vanteet, ratti, laajakaista lambda, ym. pientä siinä on)
Ei ole museopakkoa mutta jos museoimismies löytyy niin nyt on kiire! Mun käsissä on pysynyt tähän asti orkkiksena ..ja se on pieni ihme se :driver

Huudelkaa jos kiinnostutte.
Itsellekin kelpaa edelleen eli ei missään pakkomyynnissä tämä viimonen.
 

J. Puhakka

Active Member
Club Member
Moderaattori
Liittynyt
7 Tammikuu 2003
Vs: M: Takaveto Galantteja / Osia, sekä Turboihin että vaparimalleihin

Ikävää että ei oo mahdollisuutta ostaa (vaikka moisen oon omistanutkin aikanaan), mut tuo BAN rekkari sopisi kyllä itelle ;D
 

Tamus

Diamonds are a Girl's Best Friend
Club Member
Moderaattori
Liittynyt
10 Heinäkuu 2007
Sijainti
Laihia
Vs: M: Takaveto Galantteja / Osia, sekä Turboihin että vaparimalleihin

Missä kunnossa se turbokoppa on? Se lähinnä kiinnostaisi. Onko se sulla tossa sieressä? Voisin poiketa joku päivä katsomaan kamoja.
 

Sapporo

Turbo RWD
Liittynyt
4 Elokuu 2003
Sijainti
Tampere
Vs: M: Takaveto Galantteja / Osia, sekä Turboihin että vaparimalleihin

Tamus sanoi
Missä kunnossa se turbokoppa on? Se lähinnä kiinnostaisi. Onko se sulla tossa sieressä? Voisin poiketa joku päivä katsomaan kamoja.
Ok, en ole tarkasti tutkinut tuota toista turbokoppaa. Perän vaan aikanaan tarvin ja kun ei löytynyt nopeasti niin ostin tämän koko auton varalle kun sattu olemaan nettiautossa myytävänä.
Kori on sen jälkeen ollut ulkorakennuksessa suojassa.
Entinen omistaja oli purkanut sitä ja leikannut ruostekohdat irti. Kuskin jalkatilassa ja takajalkatiloissa on jokunen reikä jotka tarvis uutta lappua, mitä muistelen.
Päältä suht siisti ja sisustan osat hienossa kunnossa ja pisteosat.
Kojelauta, kattoverhoilu ym. on paikallaan.
Hitsaamista jonkun verran ja kasausta enemmänkin mutta kyllähän se teillä onnistuis.

Mikäli tarvitte tästä vaan osat siihen teidän nykyiseen niin aina vain selkeytyy, varaosat on hyväkuntoisia ja löytyy varmasti tavaraa tuohon hintaan.

Auto on pohjanmaalla, mut pistäkee poiketen niin keitetään kahvit ja tehdään sunitelma.

Nyt kun on mielenhäiriö päällänsä niin voin myydä jotain mikä taas myöhemmin ei ole myytävänä. ;)
(on mennytkin 4G63T viritavaraa paljon mun tallista niin että osaa jo harmittelen)

(btw.Hyvällä säkällä joku vois tuoda sen auton tännepäin ellei itse halua noutaa)
 

Sapporo

Turbo RWD
Liittynyt
4 Elokuu 2003
Sijainti
Tampere
Vs: M: Takaveto Galantteja / Osia, sekä Turboihin että vaparimalleihin

Enkä nyt hirviä ootella pitkään meneekö oma auto alta joten se on myynnissä enää korkeintaan tämän viikon!
Hintaa ei oo järkeä pudottaa kun pitäis nykyisestä saada edes kolmaosa siitä mitä seuraaja maksaisi.
Galanttia tarvin talvella ja se on siihen ihan mainio, mutta ao. ois haaveena talviautoksi myöhemmin.
(mun maulla kun vaihtoehtoja ei montaa ole)
http://www.nettiauto.com/toyota/chaser/4217337

Mut syödään kanaa ja otetaan Galantista käyttöarvoa käyttöön niin hinta alenee pikkuhiljaa, ehkä.

Eli viimeistä Galantia voi kysyä myöhemminkin..
 
Ylös Bottom