gen2 kytkin remppa

Vs: gen2 kytkin remppa

Helpoin on loota pois..
kepit pitää irrottaa ja ku laitat takasi niin muista ruuvien oikeet kohdat muute ei pelaa oikein..
 
Vs: gen2 kytkin remppa

ja vaihde vapaalla sekä jos kyseessä super select niin valitsinvipu siihen visco asentoon, sitten piuhat irti, näinhän se oli?
 
Vs: gen2 kytkin remppa

Eikös 2 koppasessa-91 ja siitä eteenpäin ole jo tuo viscoveto, eli superselect laatikko, tuo on se ns. nopee neliveto ei lukittu.
 
Vs: gen2 kytkin remppa

Tilat ja työkalut ratkaisi mun kohdalla tän niin että nappasin mieluummin koneen ylös. :nykii

Tasaisella on kätevämpi nostaa kone pois norsulla, kuin yrittää kammeta loota pihamaalle ja auton alta pois.

Ei kai noissa SS-malleissa mitään viscovirityksiä ole? Ihan planeetta-tasauspyörästollä jakaa voimaa.
 
Vs: gen2 kytkin remppa

niin tuota itsekkin ajattelin jos mootorin ottais pois, kun ei enää paljon pysty ylöspäin työskentelemään käsillä, käsivarret siinä kunnossa, että ei oikein onnistu altapäin tuusailu, mites se asetelma/painelaakeri systeemi, kun toimii väärin päin, onko asetelma irroitettava luukun kautta, vai mites, että saa koneen ja lootan erilleen, eikös painelaakeri asetelmassa kiinni
 
Vs: gen2 kytkin remppa

bishisumi sanoi
niin tuota itsekkin ajattelin jos mootorin ottais pois, kun ei enää paljon pysty ylöspäin työskentelemään käsillä, käsivarret siinä kunnossa, että ei oikein onnistu altapäin tuusailu, mites se asetelma/painelaakeri systeemi, kun toimii väärin päin, onko asetelma irroitettava luukun kautta, vai mites, että saa koneen ja lootan erilleen, eikös painelaakeri asetelmassa kiinni
Ei tuossa paljon kyllä jää enempää ylöspäin ruuvattavaa, vaikka ottaa laatikon pois vs. koneen.
Ne koneen ja laatikon väliset ruuvit joutuu kuitenkin alakautta ottamaan kaikki pois. Mihinkään ei käytännössä pääse käsiksi yläkautta.
Vaatii metrin verran jatkoja hylsyyn, että ylettyy laatikon takaa ruuvaamaan auki ne neljä ylintä.

Jos purkaa laatikon alakautta, niin kardaanit ja vaihteistopalkin irroitus enää lisänä koneen/kytkinkopan välisiin ruuveihin ja niihin pääsee oikein mukavasti alapuolelta kiinni.
Itsellä oli ongelma tuo laatikon pudottaminen alas ja siirto pois tieltä(auton alla ei tilaa kun ei ole pukkia, eikä minkäänlaista laatikkonostinta)) ja taas nosto takaisin paikalleen ongelmana..

Painelaakeri irtoaa asetelmasta kun vipuaa sen lukkorengasta paineasetelmaa kohti. Tuo tapahtuu juuri sen alapuolella olevan luukun kautta.
 
Vs: gen2 kytkin remppa

Gary Grand sanoi
Tilat ja työkalut ratkaisi mun kohdalla tän niin että nappasin mieluummin koneen ylös. :nykii

Tasaisella on kätevämpi nostaa kone pois norsulla, kuin yrittää kammeta loota pihamaalle ja auton alta pois.

Ei kai noissa SS-malleissa mitään viscovirityksiä ole? Ihan planeetta-tasauspyörästollä jakaa voimaa.
Kyllä on 2gen SS malleissa keskellä viskolukko, kun ajetaan 4H asennossa. Lukkoasennoissa keskiakseli menee täysin jäykäksi.

Muuta en sit näistä Pajeroista tiedäkään, mut piti opiskella kun siskonpoika osti semmosen :D
 
Vs: gen2 kytkin remppa

Jahvetti sanoi
Helpoin on loota pois..
kepit pitää irrottaa ja ku laitat takasi niin muista ruuvien oikeet kohdat muute ei pelaa oikein..


nuista ruuveista, kepin kiinnitys vai mitkä ruuvit? ja nelikko vipu 4h asentoon?
 
Vs: gen2 kytkin remppa



Painelaakeri irtoaa asetelmasta kun vipuaa sen lukkorengasta paineasetelmaa kohti. Tuo tapahtuu juuri sen alapuolella olevan luukun kautta.
[/quote]

onko tuo vaikea laitta takaisin päin, siis kun asentaa lootaa takaisin paikoilleen
 
Vs: gen2 kytkin remppa

se lukittuu itsestään kun menee paikoilleen.
 
Takaisin
Ylös Bottom