Hyvinkään raketti projektipäiväkirjan keskustelu

Vs: Hyvinkään raketti projektipäiväkirjan keskustelu

mystinengalant sanoi
Niimpäniin...

"Ei me kyllä yllytetty mitään."

Sinä taisit olla ainoa siitä porukasta joka ei yllyttänyt.
 
Vs: Hyvinkään raketti projektipäiväkirjan keskustelu

Mun mielipide on että jos saat ton 16 vuotiaan turbokoneen istutettua tavalla tai toisella laillisesti keulille, niin ehdottomasti sitten tikimiehen suuntaan, sellasta hillittyä ja siistiä pullistelua ja amistelua, ei mitää bozosokua kuitenkaan. :D

Jos pysyy vaparitahkona niin laittaa siistiks ja ajelee kesällä välillä kaljakauppaan ettei mahheudu.
 
Vs: Hyvinkään raketti projektipäiväkirjan keskustelu

Samanlainen projekti itseä himoittanut jo kauan.

Ehdottomasti rakentelua japanin tyyliin. Matalaksi, pienehköt ulospäin levittävät vanteet ja miedot levikkeet. Ehkä jotain etulippaa. :peukku

Kuvassa Toyota mutta tyyli on SUPER RETEE. 8)
top-old-school-chassis-ra20-celica-04.jpg
 
Vs: Hyvinkään raketti projektipäiväkirjan keskustelu

Slider sanoi
Mun mielipide on että jos saat ton 16 vuotiaan turbokoneen istutettua tavalla tai toisella laillisesti keulille, niin ehdottomasti sitten tikimiehen suuntaan, sellasta hillittyä ja siistiä pullistelua ja amistelua, ei mitää bozosokua kuitenkaan. :D

Jos pysyy vaparitahkona niin laittaa siistiks ja ajelee kesällä välillä kaljakauppaan ettei mahheudu.

No niin aika samoilla linjoilla oon. Mut tän vois tehdä näyttävän näköiseks myös vaparina kun ei se ois nopea turbonakaan ja mulla on kuitenkin yks nopeampi auto jos vauhdinnälkä iskee.

lancer evo-r sanoi
Samanlainen projekti itseä himoittanut jo kauan.

Ehdottomasti rakentelua japanin tyyliin. Matalaksi, pienehköt ulospäin levittävät vanteet ja miedot levikkeet. Ehkä jotain etulippaa. :peukku

Etulippa on mielestäni välttämätön hankinta ja melkovarmasti myös takalasin ritilä. Ehkä myös ducktail lippa jos siihen suuntaan lähtee tekemään. Mutta ekana täytyy laittaa tekniikka ja kori kuntoon.

Linkki päiväkirjaan.
 
Vs: Hyvinkään raketti projektipäiväkirjan keskustelu

^ Tuohon suuntaan muttei kuitenkaan nuin matalaksi ja sekaan ehkä vähän raggarimeininkiä.
 
Vs: Hyvinkään raketti projektipäiväkirjan keskustelu

Mun mielestä tähän sopisi joku hirveä mörköturbomoottori ja ulkokuoren voisi jättää vähän rapeaksi. ;D
 
Vs: Hyvinkään raketti projektipäiväkirjan keskustelu

Toi pohja on kyllä törkeän hyvä
 
Vs: Hyvinkään raketti projektipäiväkirjan keskustelu

Jotain ehjättyjä peltiosia saattaa löytyä ylimääräisenä.
 
Vs: Hyvinkään raketti projektipäiväkirjan keskustelu

Kerro toki lisää vaikka YV:llä mitä ois tarjolla.
 
Vs: Hyvinkään raketti projektipäiväkirjan keskustelu

Itselläni oli vanhempikoppaisessa 7x15 edessä 195/60 rengastuksella ja 8x15 takana 205/60 renkailla, muistaakseni edessä ET10 ja takana ET0, mahtuivat ilman ongelmia myös madalluksen kanssa. Kokoerolla ei ulkonäöllistä saati käytännön merkitystä, tosin takana tilaa oli aika naftisti jo noilla kumeilla.

En tiedä oliko tästä tiedosta hyötyä, mutta ompahan jonkinlainen vertailukohta.
 
Vs: Hyvinkään raketti projektipäiväkirjan keskustelu

Kaikki tieto kelpaa. Takana on tilaa ja sitä tullaan tekemään vielä lisää. Eilisiltana katsottiin Akion kanssa vähän että minkä verran kaarta saa rälläköityä.
 
Tämmöinen jälki syntyy kun myllytyskoneen talla hajoaa koneesta kesken ajon ja kara uppoaa pyörivänä konepeltiin. Nyt siis tiedätte jos olette joskus pohtineet miltä se näyttää.
Näytä liitetiedosto 21033

Auuu! Mikä myllytyskone? Mikä talla? Ikä?
Oliko ollut ”oireeton” tähän asti ja sitten yhtäkkiä hajosi?
 
Takaisin
Ylös Bottom