JDM autojen paikkaluku

Smiqul

New Member
Liittynyt
12 Syyskuu 2010
Sijainti
Nastola
Vs: JDM autojen paikkaluku

Evo5 kokonaismassa 1750 ja punnittu paino 1450. Siinävaiheessa autosta oli tulossa 4-paikkanen, mutta kuinkas kävikään kun toinen katsastusmies tuli paikalle ja totesi että 3-paikkanen siitä tulee ja takapenkiltä keski ja toinen sivu vyö pois. ???
 

nokonzok

Active Member
Liittynyt
31 Lokakuu 2005
Sijainti
Espoo
Vs: JDM autojen paikkaluku

Smiqul sanoi
Evo5 kokonaismassa 1750 ja punnittu paino 1450. Siinävaiheessa autosta oli tulossa 4-paikkanen, mutta kuinkas kävikään kun toinen katsastusmies tuli paikalle ja totesi että 3-paikkanen siitä tulee ja takapenkiltä keski ja toinen sivu vyö pois. ???

Kyllähän se tuolla kantavuudella pitäisi olla kilolleen 4-paikkainen. Millä ihmeen perusteella katsuri sen yhden paikan sieltä vei? Sinänsä kuitenkin semijärkevää touhua kun eivät vaatineet mitään penkkien poistamisia, vöiden poisto on oikeastikin riittävä toimenpide.
 

Smiqul

New Member
Liittynyt
12 Syyskuu 2010
Sijainti
Nastola
Vs: JDM autojen paikkaluku

nokonzok sanoi
Kyllähän se tuolla kantavuudella pitäisi olla kilolleen 4-paikkainen. Millä ihmeen perusteella katsuri sen yhden paikan sieltä vei? Sinänsä kuitenkin semijärkevää touhua kun eivät vaatineet mitään penkkien poistamisia, vöiden poisto on oikeastikin riittävä toimenpide.

Paikkamäärästä oli tullut jostain kyseiselle konttorille sanomista kun olivat ilmeisesti kaikki aikaisemmat jdm autot laittanu 4-paikkasiks jos vaan oli penkit ja vyöt. :peukku

Mutta eikö tilapäisesti 3-paikkasessakin autossa saa se neljäs henkilö olla?
 

PetuS

New Member
Liittynyt
10 Elokuu 2010
Vs: JDM autojen paikkaluku

Smiqul sanoi
Paikkamäärästä oli tullut jostain kyseiselle konttorille sanomista kun olivat ilmeisesti kaikki aikaisemmat jdm autot laittanu 4-paikkasiks jos vaan oli penkit ja vyöt. :peukku

Mutta eikö tilapäisesti 3-paikkasessakin autossa saa se neljäs henkilö olla?
Ei saa olla.
 

miikka

New Member
Liittynyt
1 Joulukuu 2003
Vs: JDM autojen paikkaluku

Tuliko sulle otteellekin nuo 1750/1450 massat? Ettei laittanut mitään 1750/1455?
 

Samppa

Voima hävis, vääntö jäi.
Liittynyt
20 Helmikuu 2008
Vs: JDM autojen paikkaluku

Smiqul sanoi
Paikkamäärästä oli tullut jostain kyseiselle konttorille sanomista kun olivat ilmeisesti kaikki aikaisemmat jdm autot laittanu 4-paikkasiks jos vaan oli penkit ja vyöt. :peukku

Ammattimaisen kuuloista toimintaa. Tulee moitteita, kun on tehty väärin, niin jatketaan toimimalla toisella tapaa väärin selvittämättä miten homma oikeasti menee.
 

marko_h

New Member
Liittynyt
13 Joulukuu 2006
Vs: JDM autojen paikkaluku

Smiqul sanoi
Evo5 kokonaismassa 1750 ja punnittu paino 1450. Siinävaiheessa autosta oli tulossa 4-paikkanen, mutta kuinkas kävikään kun toinen katsastusmies tuli paikalle ja totesi että 3-paikkanen siitä tulee ja takapenkiltä keski ja toinen sivu vyö pois. ???

Tuolta tämän ketjun ensimmäiseltä sivulta löytyy AKE:n ohje, jossa lukee selkeästi, että 75 kg / hlö tarvitaan. Lappu mukaan ja vaatimaan korjausta. Tarvittaessa soitto AKE:een.
 

Hyeena

Galant Sigma 2000 GLX -80
Liittynyt
15 Toukokuu 2003
Sijainti
Kaarina
Vs: JDM autojen paikkaluku

Ja koska omia mokiaan ei voi myontaa niin varautuu tassa tapauksessa (kun luku menee tasan eika jaa kiloakaan ylimaarasta) kitinaan vaikka esimerkiksi tavarakantantavuudesta tms. Se 75kg sisaltaa 7kg tavaraa per larvi (eli takalainen henkilo painaa 68kg ja kantaa mukanaan 7kg tavaraa), eli mitaan tarvetta millekkaan extra kilolle ei ole. (sori, ei nyt ole suoraa linkkia heittaa dokumentteihin, laiskottaa)
(Esim. kuorma-autossa pitaa kuormalle olla varattu yli puolet kantavuudesta, eli siella pitaa olla tavara puolella se yksi ylimaarainen kilo kun tiukalle mennaan)
 

evo4

New Member
Liittynyt
13 Maaliskuu 2010
Sijainti
porvoo
Vs: JDM autojen paikkaluku

kävin juuri punnitsemassa auton ja saivat 2 paikkasen siitä edelleenkin. vaikka ensimmäisellä kerralla saivat 3,66 paikkasen mutta laittoivat silti 2 paikkaiseksi. omamassa 1400+ ja kokonais massa 1625. kertokaas mulle miten saisin 4 paikkaiseksi auton ??? ::)
 

Harri K

monenlaista kippoo....
Liittynyt
5 Tammikuu 2003
Sijainti
Tampere
Vs: JDM autojen paikkaluku

evo4 sanoi
kävin juuri punnitsemassa auton ja saivat 2 paikkasen siitä edelleenkin. vaikka ensimmäisellä kerralla saivat 3,66 paikkasen mutta laittoivat silti 2 paikkaiseksi. omamassa 1400+ ja kokonais massa 1625. kertokaas mulle miten saisin 4 paikkaiseksi auton ??? ::)

http://www.mitsubishiclubfinland.com/keskustelu/index.php?topic=24562.msg272335#msg272335
 

marko_h

New Member
Liittynyt
13 Joulukuu 2006
Vs: JDM autojen paikkaluku

Toinen vaihtoehto on keventää autoa siten, että vaaka näyttää enintään 1325 kg, jolloin jää 75 kg jokaista neljää paikkaa kohti. Paperit Vemiciltä on tosin paljon helpompi vaihtoehto
 

nokonzok

Active Member
Liittynyt
31 Lokakuu 2005
Sijainti
Espoo
Vs: JDM autojen paikkaluku

Twilight sanoi
Heh. Mitenköhän käy kun kysyy papereita Deltasta... Hmm...

Todennäköisesti ihan samalla tavalla kuin aikaisemminkin. Vehohan myi Vemicin sellaisenaan Deltalle.
 

Twilight

New Member
Liittynyt
30 Joulukuu 2007
Vs: JDM autojen paikkaluku

Soitin sinne äsken ja toistaiseksi sama kaveri Veholta (Meriläinen) hoitaa asioita. Deltan edustajan (Jääskeläinen) mukaan näistä "JDM"- asioista oli keskusteltu ja vuosimäärältään kaikenlaisia todistuksia oli kirjoitettu "melko paljon".

Eli ihan kiinnostunut oli ainakin kyselemään näistä asioista. :peukku
 

nokonzok

Active Member
Liittynyt
31 Lokakuu 2005
Sijainti
Espoo
Vs: JDM autojen paikkaluku

Twilight sanoi
Soitin sinne äsken ja toistaiseksi sama kaveri Veholta (Meriläinen) hoitaa asioita. Deltan edustajan (Jääskeläinen) mukaan näistä "JDM"- asioista oli keskusteltu ja vuosimäärältään kaikenlaisia todistuksia oli kirjoitettu "melko paljon".

Eli ihan kiinnostunut oli ainakin kyselemään näistä asioista. :peukku

Kuulostaa ihan kohtuullisen lupaavalta. Niille voi sanoa, että ottavat Subarusta mallia :)
 

marko_h

New Member
Liittynyt
13 Joulukuu 2006
Vs: JDM autojen paikkaluku

nokonzok sanoi
Maahantuoja kirjoittaa painot kaiken muun ohella samaan paperiin ja homma on sillä selkeä.

Saako maahantuojalta tosiaan kaikki todistukset painoineen katsastukseen? Ja painot lienevät riittävät 5-paikkaiseksi?
 
A

akseliporakorpi

Guest
Vs: JDM autojen paikkaluku

Vieläkö porukka on saanut painotodistuksia? Ite laitoin 9.1 viestiä mutta ei ole mitään kuulunut, vaikuttikohan tämä kauppa negatiivisesti asiaan :mad:
 

Twilight

New Member
Liittynyt
30 Joulukuu 2007
Vs: JDM autojen paikkaluku

akseliporakorpi sanoi
Vieläkö porukka on saanut painotodistuksia? Ite laitoin 9.1 viestiä mutta ei ole mitään kuulunut, vaikuttikohan tämä kauppa negatiivisesti asiaan :mad:

Mulla oli tossa puolenkuun aikana puhetta kyseisen henkilön kanssa. Puhelimessa lupasi todistuksen postiin välittömästi. Nyt kuitenkin 2vko jälkeen mitään ei ole kuulunut eikä näkynyt, vaikka yrittänyt soittaa kyseisen henkilön numeroonkin. Huonosti on kyllä kaveri hoitanut asiat, ei luvata jos ei voida toimittaa!
 

faior

Member
Liittynyt
8 Marraskuu 2010
Vs: JDM autojen paikkaluku

14.1 itekki lähetin kyselyä ja pdf:n, mutta mitään ei ole kuulunut.. :\
 

ihraarcher

New Member
Liittynyt
27 Lokakuu 2010
Vs: JDM autojen paikkaluku

Ite sain oman kuuspuolikkaan justiinsa rekisteröityä viispaikkaseks. Piti vaan skannata tuolle Meriläiselle kopio tuv lapusta ja köyhtyä 50€.
 
A

akseliporakorpi

Guest
Vs: JDM autojen paikkaluku

VR. Sykerö sanoi
Maksoko lappu 50€ vai muutoskatsastusko sen makso?

Lappu maksaa sen verran. Eilen kans tuli lappu, nyt 80e köyhempänä (lappu 50e, muutoskatsastus 30e) on Evo 5-paikkainen :peukku
 

jope47

New Member
Liittynyt
22 Heinäkuu 2010
Vs: JDM autojen paikkaluku

Veho on myynyt Vemic auton Delta autolle, joten kun pyydätte massatodistusta niin laittakaa osoitteeksi janne.merilainen@delta.fi
Muuten samat kuviot kuin aiemmin.
 

calle

Galant 2.5 V6 -97, ex Galant 2,0 -91, EVO III
Liittynyt
17 Toukokuu 2006
Sijainti
Tammisaari
Vs: JDM autojen paikkaluku

Mulla toi evo3 on sitten 5 paikkanen. TUV lapussa oli kokonais massa 1885 ja katsuri punnitsi auton niin 1350 ja mutisi sen jälkeen et tosta vielä vähennetään 90kg.
 
M

Mark78

Guest
Vs: JDM autojen paikkaluku

Oma seiska on 5-paikkanen. Ei tarvinnut mitään lappuja tilata.
 

dani

Galant VR4 6G
Club Member
Moderaattori
Liittynyt
21 Elokuu 2006
Sijainti
Vantaa
Vs: JDM autojen paikkaluku

Mark78 sanoi
Oma seiska on 5-paikkanen. Ei tarvinnut mitään lappuja tilata.

Millaiset massat otteessa ja mistä ne massatiedot otettiin? Nämä tiedot hyödyttää enemmän jatkossa kuin se että vain toteaa jotta tuli 5-paikkainen.
 

J. Puhakka

Active Member
Club Member
Moderaattori
Liittynyt
7 Tammikuu 2003
Vs: JDM autojen paikkaluku

Eiköhän tuo oo selvä että tässä tapauksessa katsuri käytti järkeään, joka siis valtion hommissa on kiellettyä. Lappu olisi pitänyt vaatia asiakkaalta.
 

Jupe88

New Member
Liittynyt
2 Lokakuu 2010
Sijainti
Myrskylä
Vs: JDM autojen paikkaluku

Omasta seiskasta tuli neljä paikkainen vaikka oli lappu. Lapussa samat painot mitä tuv lapussa eli 1350/1750 ja auto puntarille painoa 1440kg. Voi kyllä johtua siitä että katsuri oli harvinaisen tarkka tapaus.... :seina
 

Oikku

Member
Liittynyt
29 Maaliskuu 2010
Vs: JDM autojen paikkaluku

Omasta Gto:sta meinasivat tehdä 2-paikkasen yhden tonnarin tietojen takia. Katsuri totes että punnitaan toi auto. Noh loppujen lopuksi sano että kyllä siinä akselimassat riittää 4-paikkaseksi, sais ottaa painoa vielä lisää pois parisataa kiloa ja silti massat riittäis ;D
 

dani

Galant VR4 6G
Club Member
Moderaattori
Liittynyt
21 Elokuu 2006
Sijainti
Vantaa
Vs: JDM autojen paikkaluku

Oikku sanoi
Omasta Gto:sta meinasivat tehdä 2-paikkasen yhden tonnarin tietojen takia. Katsuri totes että punnitaan toi auto. Noh loppujen lopuksi sano että kyllä siinä akselimassat riittää 4-paikkaseksi, sais ottaa painoa vielä lisää pois parisataa kiloa ja silti massat riittäis ;D

Siis mitä? Autoja kevennetään juuri sen takia että saadaan kokonaismassan ja omamassan erotusta suuremmaksi = suurempi paikkaluku. Tais olla taas oikein insinööri asialla kun on katsasteltu..
 

Oikku

Member
Liittynyt
29 Maaliskuu 2010
Vs: JDM autojen paikkaluku

dani sanoi
Siis mitä? Autoja kevennetään juuri sen takia että saadaan kokonaismassan ja omamassan erotusta suuremmaksi = suurempi paikkaluku. Tais olla taas oikein insinööri asialla kun on katsasteltu..

No sitä se minäkin ajattelin. Oli jo ilman puntarilla käyntiä todennu että ei sitä saa 4-paikkaseksi. Auto on reilu 100kg kevyempi mitä normaali 3000gt. Olikohan se 1670kg mitä tonnarin oli ja oma painoi sen 1540kg. Peräkontissa oli vielä noin vajaa 100kg hifiä. Meinas vaan lyödä paikkaluvun lukkoon ennen ku edes oli puntaroinu koko autoa.
 
M

Mark78

Guest
Vs: JDM autojen paikkaluku

dani sanoi
Millaiset massat otteessa ja mistä ne massatiedot otettiin? Nämä tiedot hyödyttää enemmän jatkossa kuin se että vain toteaa jotta tuli 5-paikkainen.

Massat näyttäisi olevan 1525/1885kg ja sitä, mistä katsuri on nuo massat repinyt, ei ole hajua.
 

miikka

New Member
Liittynyt
1 Joulukuu 2003
Vs: JDM autojen paikkaluku

calle sanoi
Mulla toi evo3 on sitten 5 paikkanen. TUV lapussa oli kokonais massa 1885 ja katsuri punnitsi auton niin 1350 ja mutisi sen jälkeen et tosta vielä vähennetään 90kg.
TUV-lappujen massoja vaan kun ei saisi käyttää. Menny siinä kohtaa pieleen mutta eipä siinä sulla kai valittamista :)
 

Divi

New Member
Liittynyt
1 Kesäkuu 2011
Sijainti
Karkkila
Vs: JDM autojen paikkaluku

vähän ehkä :eek:fftopic mutta Kannattaa käydä somerolla leimaamassa kaveri ainakin kehui että se on sellanen aja halliin sisään pidä käynnissä 5 min ja aja ulos meininkii... ja jos ajat autolla mikä kulkee ilman lavettia niin leima tulee jo pihalla ;D niin veikkaan että tuollaisista asioista ne ei sitten varmaan tajua mitään. itse ajattelin 9 käydä leimaamassa siellä xenonien kanssa katsoo sit mitä se sanoo :kuningas
 

miikka

New Member
Liittynyt
1 Joulukuu 2003
Vs: JDM autojen paikkaluku

Divi sanoi
vähän ehkä :eek:fftopic mutta Kannattaa käydä somerolla leimaamassa kaveri ainakin kehui että se on sellanen aja halliin sisään pidä käynnissä 5 min ja aja ulos meininkii... ja jos ajat autolla mikä kulkee ilman lavettia niin leima tulee jo pihalla ;D niin veikkaan että tuollaisista asioista ne ei sitten varmaan tajua mitään. itse ajattelin 9 käydä leimaamassa siellä xenonien kanssa katsoo sit mitä se sanoo :kuningas

Eipä kannata tollasista asioista kovin paljon huudella tällaisilla avoimilla forumeilla, voi loppua ilo lyhyeen ::) Kuulostaa muutenkin hienolta konttorilta. Jos teknisen kunnon tarkastaminen on tuota luokkaa mitä puhut, saako siinä nyt sitten asiakas rahoilleen vastinetta...
 

simonsays

Active Member
Liittynyt
4 Tammikuu 2007
Vs: JDM autojen paikkaluku

miikka sanoi
Eipä kannata tollasista asioista kovin paljon huudella tällaisilla avoimilla forumeilla, voi loppua ilo lyhyeen ::) Kuulostaa muutenkin hienolta konttorilta. Jos teknisen kunnon tarkastaminen on tuota luokkaa mitä puhut, saako siinä nyt sitten asiakas rahoilleen vastinetta...

olin juuri aikeissa kirjoittaa että mä en ainakaan omaa autoani tuonne veisi :I
 

Divi

New Member
Liittynyt
1 Kesäkuu 2011
Sijainti
Karkkila
Vs: JDM autojen paikkaluku

miikka sanoi
Eipä kannata tollasista asioista kovin paljon huudella tällaisilla avoimilla forumeilla, voi loppua ilo lyhyeen ::) Kuulostaa muutenkin hienolta konttorilta. Jos teknisen kunnon tarkastaminen on tuota luokkaa mitä puhut, saako siinä nyt sitten asiakas rahoilleen vastinetta...

No eihän siinä juu saa kyllä rahoilleen mitään vastinetta sehän on totta ja onhan se kiva että joku edes viitsisi katsoa sitä autoa tarkemmin kun taskulampun kanssa siinä montun päällä... :-\
 

eki75

Galant 1.8td-88, 720tkm "Eläkkeellä", +FD 15
Liittynyt
5 Tammikuu 2003
Sijainti
Karstula-JKL-Kolho
Vs: JDM autojen paikkaluku

miikka sanoi
Eipä kannata tollasista asioista kovin paljon huudella tällaisilla avoimilla forumeilla, voi loppua ilo lyhyeen ::) Kuulostaa muutenkin hienolta konttorilta. Jos teknisen kunnon tarkastaminen on tuota luokkaa mitä puhut, saako siinä nyt sitten asiakas rahoilleen vastinetta...

Joo-o, ei kuulu aiheeseen ei, mutta itse en kyllä tunne että saisin katsastuksesta mitään vastinetta rahoilleni, vaan välttämätön paha vuosittain. Laki on laki. Jos joku muu saa niin hyvä heille.. :peukku

-Eki
 

Biim

New Member
Liittynyt
24 Elokuu 2007
Sijainti
Vantaa
Vs: JDM autojen paikkaluku

eki75 sanoi
Joo-o, ei kuulu aiheeseen ei, mutta itse en kyllä tunne että saisin katsastuksesta mitään vastinetta rahoilleni, vaan välttämätön paha vuosittain. Laki on laki. Jos joku muu saa niin hyvä heille.. :peukku

-Eki

Onhan se välttämätön paha ja kallistakin, mutta kyllä mä silti olen ihan tyytyväinen, että ammatti-ihminen tarkastaa auton varsinkin alustan osalta. En mä noita itse osaa tarkastaa. Näin voi mahdollisesti tiedossa olevia remppoja jyvitellä pidemmälle ajalle eikä tule ihan puskista.

Yleensä käsken kattella auton alustan erityisen tarkasti. Tokihan se joskus palkitsee satojen eurojen korjauskuluilla, mutta eihän mikään loputtomasti huoltamatta kulje?
 

eki75

Galant 1.8td-88, 720tkm "Eläkkeellä", +FD 15
Liittynyt
5 Tammikuu 2003
Sijainti
Karstula-JKL-Kolho
Vs: JDM autojen paikkaluku

Biim sanoi
Onhan se välttämätön paha ja kallistakin, mutta kyllä mä silti olen ihan tyytyväinen, että ammatti-ihminen tarkastaa auton varsinkin alustan osalta. En mä noita itse osaa tarkastaa. Näin voi mahdollisesti tiedossa olevia remppoja jyvitellä pidemmälle ajalle eikä tule ihan puskista.

Yleensä käsken kattella auton alustan erityisen tarkasti. Tokihan se joskus palkitsee satojen eurojen korjauskuluilla, mutta eihän mikään loputtomasti huoltamatta kulje?

Kyllä nuinkin, varsinkin silloin on varmaan hyvä, jos ei itse seuraa yhtään mitä autolle vuodessa/10-50tkm tapahtuu, niin joku muu sen tsekkaa läpi... :)

Mutta kuten itse asian koen niin turhaa hommaa.. ;D

-Eki
 

axe90

Fuck the shallow water nigga, we was in tha deep.
Liittynyt
16 Heinäkuu 2008
Sijainti
Helzinki
Vs: JDM autojen paikkaluku

Divi sanoi
vähän ehkä :eek:fftopic mutta Kannattaa käydä somerolla leimaamassa kaveri ainakin kehui että se on sellanen aja halliin sisään pidä käynnissä 5 min ja aja ulos meininkii... ja jos ajat autolla mikä kulkee ilman lavettia niin leima tulee jo pihalla ;D niin veikkaan että tuollaisista asioista ne ei sitten varmaan tajua mitään. itse ajattelin 9 käydä leimaamassa siellä xenonien kanssa katsoo sit mitä se sanoo :kuningas

pakko pistää kun itse tuli ko. paikkakunnalla asuttua yli 20 vuotta, pari tapausta itsekin tiedän että vähän enemmän rakenneltu auto on kaikkine palikoineen saatu läpi menemään, mutta kumma kyllä paikkakuntalaiset eivät itse tuolla pahemmin käy, menevät ennemmin saloon/forssaan.. sen verran itsellä kokemusta ko. paikasta kun kevarista lähtivät kilvet ja vein tuonne rekisteröinti katsastukseen. Katsuri katsoi päällisinpuolin että näytti jotakuinkin kevytmoottoripyörältä ja heitti pikku lenkin katsoi että pysähtyykin. (kilvetys operaatiota varten laitoin jotain vanhaa sohvaFoamia tyhjennetyn äänenvaimentajan täyteen ettei jäisi melun takia kilvet saamatta, vähän liikaa tuli tungettua ja eipä kosla kulkenyt yli 60km/h koko matkan aikana)
 

200

New Member
Liittynyt
26 Elokuu 2004
Vs: JDM autojen paikkaluku

Luin tän messun läpi, mutta jäi vielä vähän epäselväksi saako Legnumin:kin -98 4 paikkaiseksi.
Ton TUV paperin lähettää Jannelle ja se lähettää paluupostina painolapun joka kelpaa konttorilla 4 paikkasuuteen.

Nyt otteessa 2 paikkanen.
 

Haanpää

New Member
Liittynyt
7 Tammikuu 2011
Sijainti
Valkeakoski
Vs: JDM autojen paikkaluku

Oma Evo IV tuli 5-paikkaseksi ihan Pakettiautopoikain TÜV-todistuksessa olevilla massoilla ja konttorilla punnittuna vajaalla tankilla ja meikäläinen (70kg) kuskinpaikalla istumassa. Odotin jo jotain hankaluuksia tässä asiassa mutta kerrankin näin :)
 

Jerry

Mitsubishi Lancer Evo6 TME
Liittynyt
19 Kesäkuu 2011
Sijainti
Sipoo
Vs: JDM autojen paikkaluku

Tänään kävi oma 6.5 leimalla, 5 paikkaiseksi tuli niin että heilahti eikä minkään muun kanssa ongelmaa kuin että tyyppikilvestä puuttuu massat? Kuulemma tarvitsee uuden tyyppikilven tai sitten selvityksen että uutta kilpeä ei voi mistään saada jolloin siihen saa luvan tehdä sen itse. -98 vuodesta eteenpäin massat kuulema tarvitsee lukea tyyppikilvessä.

Onko muilla ollut vastaavaa?

Veropäätös tuli myös tänään, n.3200e, onkos se ihan ok 85000km ajetulle -2000 mallin evolle 6.5?

Odotin katsastuksesta paljon hankalempaa mutta yllättävän sujuvasti meni!

Voin suositella, Tuusulan Autokatsastus, itselle osui ainakin hyvin mukava ja rento inssi, ei vittuillut turhista! ;)
 

Samppa

Voima hävis, vääntö jäi.
Liittynyt
20 Helmikuu 2008
Vs: JDM autojen paikkaluku

Jerry sanoi
Tänään kävi oma 6.5 leimalla, 5 paikkaiseksi tuli niin että heilahti eikä minkään muun kanssa ongelmaa kuin että tyyppikilvestä puuttuu massat? Kuulemma tarvitsee uuden tyyppikilven tai sitten selvityksen että uutta kilpeä ei voi mistään saada jolloin siihen saa luvan tehdä sen itse. -98 vuodesta eteenpäin massat kuulema tarvitsee lukea tyyppikilvessä.

Onko muilla ollut vastaavaa?

Perus juttu mutta sen oman tarran pitäisi kyllä kelvata ihan ilman mitään erikoislupia. Jos ei ole muutosta tuohon tullut?
 

Clutchkick

New Member
Liittynyt
22 Lokakuu 2011
Vs: JDM autojen paikkaluku

Itellä tulee olemaan leimalla kans kunnon tappelu paikoista.. tosin granvian kanssa.. jos ny edes pääsen leimalle asti ku ei vastaavuuslappuja paljo näy :D
 
Ylös Bottom