Keskustelu tuonne -> http://mitsubishiclubfinland.com/bbs/index.php?threads/...
Juu. Tässä näin nuoren miehen sydän sykkii tälle automerkille.
Kaikki alkoi naapurin Patrollista 13 vuotiaana, siitä sitte pienen ajolenkin jälkeen iski maasturikuume. Pitkään siinä meni kunnes lähialueelta löytyi maasturi ja siitä tämä rakkaus merkkiin lähti. Pajeroita tässä tullut harrastettua muutama vuosi ja siitä se on lähtenyt laajenemaan
Noista hyötykäyttöautoista löytyy offipalstan puolelta projektia niin en tänne niitä rupea toistamiseen kirjoittelemaan.
Mutta tuosta sinne pääsee jos Pajerot ja Canterit kiinnostaa
https://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=157701
Inttiä varten ostin 89 Galantin kun ei oikee motarilla 120 km Pajerolla huvita 80 km/h ajella. Tähän tein perus huollot, öljyt, jakopää, vesipumppu, vaihdelaatikko, murros ym.
Sitten siirrytään projekti osioon.
Vajaa vetoinen Cordia GLS 1,6 l "vähäruosteinen" yksilö. =) 2015 kävin jo katsomassa tätä mutta isä ei oikee näyttäny vihreetä valoa... Siitä lähtien nettiautosta vilkuillu et oiskose vielä myynnissä. Nyt sitte ensilumen aikaa keräsin rohkeutta ja käväsin vaivihkaa tuon tuolta Lemiltä hakemassa kotiin kun tuota kalustoa on tullu hankittua.
Kilvet palautettu 2003 ja siitä lähtien kirjaimellisesti romuttamonportilla odotellu parempaa päivää.
Nämä japanilaiset autot on kyllä mahtavia. Käyntiin hörähti 16 vuoden jälkeen kun lämmitti kondensaattoria, sit käynnistys sumua ja avaimesta käyntiin (tosin sen sumun voimalla ku bensiinin saantia ei tullu katottua)
Tässä sitten muutamana iltana joulun aikoihi päässy hitsailemaan tätä. Alkaa kuskin lattia olemaan suht valmis lokaria/tulipeltiä lukuun otamatta.
Tää eka viesti meni vähä kuvien harjottelemisee mut nyt ois vissii hyvä.
Juu. Tässä näin nuoren miehen sydän sykkii tälle automerkille.
Kaikki alkoi naapurin Patrollista 13 vuotiaana, siitä sitte pienen ajolenkin jälkeen iski maasturikuume. Pitkään siinä meni kunnes lähialueelta löytyi maasturi ja siitä tämä rakkaus merkkiin lähti. Pajeroita tässä tullut harrastettua muutama vuosi ja siitä se on lähtenyt laajenemaan
Noista hyötykäyttöautoista löytyy offipalstan puolelta projektia niin en tänne niitä rupea toistamiseen kirjoittelemaan.
Mutta tuosta sinne pääsee jos Pajerot ja Canterit kiinnostaa
https://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=157701
Inttiä varten ostin 89 Galantin kun ei oikee motarilla 120 km Pajerolla huvita 80 km/h ajella. Tähän tein perus huollot, öljyt, jakopää, vesipumppu, vaihdelaatikko, murros ym.
Sitten siirrytään projekti osioon.
Vajaa vetoinen Cordia GLS 1,6 l "vähäruosteinen" yksilö. =) 2015 kävin jo katsomassa tätä mutta isä ei oikee näyttäny vihreetä valoa... Siitä lähtien nettiautosta vilkuillu et oiskose vielä myynnissä. Nyt sitte ensilumen aikaa keräsin rohkeutta ja käväsin vaivihkaa tuon tuolta Lemiltä hakemassa kotiin kun tuota kalustoa on tullu hankittua.
Kilvet palautettu 2003 ja siitä lähtien kirjaimellisesti romuttamonportilla odotellu parempaa päivää.
Nämä japanilaiset autot on kyllä mahtavia. Käyntiin hörähti 16 vuoden jälkeen kun lämmitti kondensaattoria, sit käynnistys sumua ja avaimesta käyntiin (tosin sen sumun voimalla ku bensiinin saantia ei tullu katottua)
Tässä sitten muutamana iltana joulun aikoihi päässy hitsailemaan tätä. Alkaa kuskin lattia olemaan suht valmis lokaria/tulipeltiä lukuun otamatta.
Tää eka viesti meni vähä kuvien harjottelemisee mut nyt ois vissii hyvä.
Viimeksi muokattu