Kerro jotain mukavaa edellisestä kirjoittajasta

miikka

New Member
Liittynyt
1 Joulukuu 2003
Kerro jokin mukava asia edellisestä kirjoittajasta... katsellaan millasta juttua alkaa tulemaan... ;D Jos ei tiedä mitään edellisestä kirjoittajasta, voihan juttu olla ihan tuulestakin temmattu... eli totta tai ei, sama se ;D
 

MitsuColt

New Member
Liittynyt
11 Tammikuu 2005
Nuhapumppu

Omistaa varsin siistin näköisen Galantin, ja kuuluu klubiin, johon myös minä joskus saatan tulla kuulumaan.
 
E

eesteri

Guest
Omistaa niinikään tyylikkään näköisen mitsun! :peukku... ja on jopa nuorempi kuin minä? :D
 

eki75

Galant 1.8td-88, 720tkm "Eläkkeellä", +FD 15
Liittynyt
5 Tammikuu 2003
Sijainti
Karstula-JKL-Kolho
Kohtuu hyvältä se näyttää kalusto sielläkin.. ja kaivoi foorumille yhden parhaista huumorilinkeistä eli ryyppykaverilaskurin... :peukku

-Eki
 

Skydiver

Active Member
Liittynyt
20 Tammikuu 2005
Sijainti
Kerava
Hyvällä huumorintajulla varustettu, pitkän mitsuhistorian omaava isäntä! Ajelee kauneimmalla Grandiksella, minkä olen nähnyt ja voittaa taatusti miiteissä jatkossakin isoimmilla vanteilla ajelevan klubilaisen tittelin. Ja miehestä löytyy tarvittaessa "äijäverta" ajella skuutterillakin talvipakkasessa... ;D
 
O

ode87

Guest
Pitää ilmeisesti Galanteista aika paljon.... ja onhan sillä hieno Shark ruohonleikkuri
 

Feppi

Galant Gti Dynamic 4 89, 91, Galant 02,03 Kupla 69
Liittynyt
25 Elokuu 2004
Sijainti
Forssa
Mitä kaupasta ei saa se tehdään itse ja vielä tyylikkäästi :peukku

Hieno Coltti
 

nostokurki

A121 Galant Sigma 1600GL
Liittynyt
5 Marraskuu 2005
on ystävällinen jopa tuntemattomille, laittoi valkoiset mittarinpohjat s-postiin :peukku
 

MitsuColt

New Member
Liittynyt
11 Tammikuu 2005
n_kurki

Pitää ainakin Galanteista, ja omistaa hienon mallisen sellaisen (jos avatariin on luottamista). Allekirjoitus täyttä asiaa.
 
S

Sami77

Guest
Ei hajuakaan kuka edellinen kirjoittaja on mutta, Viestistä päätellen kova rattimies näkyy olevan, ja nimestä päätellen tykkää touhuilla kaasareiden kanssa!
 

Mickza

Oli ennen Galant GLi -90
Liittynyt
12 Kesäkuu 2003
Sijainti
LOIMAA
Avatarin perusteella hienon Pajeron omistava henkilö :) Ja muutenkin varmaa mukava heppiu kun Mitsulla ajaa ;)
 
M

MetalMan_

Guest
Ajelee myöskin mitsumalliston kenties parhaimmalla tekeleellä eli Coltilla :peukku
 

ahis

Galant GTi Dynamic-4 ja LancerGTi -91
Liittynyt
8 Helmikuu 2003
Sijainti
Harjavalta
Todellinen mitsumies, jolla jääkarhun hermot!
Vaihtaa vaikka parkkiksella vanteet ohimennen välittämättä pakkasesta
 
J

Juhis

Guest
ahis ajaa todellisella laatuautolla, eli dynamic-4 mallin Galantilla! Autolla jota suuresti ihailen!
 
Ylös Bottom