Keskuslukituksen toiminta & hälytin vr4:ssä

mystinengalant

Mennyt mies
Moderaattori
Liittynyt
14 Kesäkuu 2004
Sijainti
Uusimaa
Olen nyt tässä useemman illan tapellut noitten johtojen kanssa, onko kukaan täällä asentanut vr4:seen hälytintä? Ongelmana on nyt se että sähkökuvista ei oikein selviä minun taidoilla onko keskuslukitus maadoittava vai jänitettä laittava kun tulee signaalia. Johdot eivät näytä olevan maissa eivätkä rungossa vapaina. Cobran asennusohjeessa mainittu pari johtoa joita olen koittanut avitaliin maadoittavina mutta homma ei lähde toimimaan, jos jollakin on tähän pikainen ratkaisu niin astukaa esiin nyt!
 

SpoonCivic

Celsior UCF31, Pajero Mini, Z50J's
Liittynyt
14 Maaliskuu 2009
Sijainti
Fagersta, Porvoo
Vs: Keskuslukituksen toiminta & hälytin vr4:ssä

mystinengalant sanoi
Kiitos, cobran ohjeessa on siis virhe! Mutta helvetin hyvä että tuli esille.

Toi ohje ei ainakin auttanut minua, Mulla oli ihan toisenlaiset värit... Sininen ja purple muistakseeni... Sininen oli avaava ja purple lukittava...
 

mystinengalant

Mennyt mies
Moderaattori
Liittynyt
14 Kesäkuu 2004
Sijainti
Uusimaa
Vs: Keskuslukituksen toiminta & hälytin vr4:ssä

SpoonCivic sanoi
Toi ohje ei ainakin auttanut minua, Mulla oli ihan toisenlaiset värit... Sininen ja purple muistakseeni... Sininen oli avaava ja purple lukittava...

Joo siellä on useempi vaihtoehto sen mukaan minkä oven johtoihin laitat, ohjeessa on virhe ja tosiaan normi 97-99 galantin sähkökaaviotkin sen osoittavat. Harmittaa vaan että tappelin asian kanssa turhaan. Aiheesta voisi tehdä ehkä pienen ohjeen mutta varmasti suljetulle puolelle.
 
Ylös Bottom