KESKUSTELU:ST's STW Sport Lancer -04

mystinengalant

Mennyt mies
Moderaattori
Liittynyt
14 Kesäkuu 2004
Sijainti
Uusimaa
Vs: KESKUSTELU:ST's STW Sport Lancer -04

No jos sanot tota hajuttomaksi ja mauttomaksi niin siinä on sitte jotain pielessä. Tommonen on ohjaukseltaan paras etuveto mitä ikinä oon ajanu. Muutenki aika erikoinen auto, todella sporttinen alusta, askeettinen varustelu (ei edes cruisea 2.0) ja hieman epämukava takapenkki + suht kova sisämelu. Kertoile sitten mihin kulutuksiin menee sinulla. Tuo ecun koodikin on sen verran katottu että sytkä ja bensakarttoja pystyy muokkaan, kun et kuitenkaan malta olla virittämättä :D
 

ST

Well-Known Member
Club Member
Liittynyt
24 Syyskuu 2003
Sijainti
Manse
Vs: KESKUSTELU:ST's STW Sport Lancer -04

No onhan tuo nyt sinällään hyvä ajaa,mutta sigun jälkeen aika karu pudotus "realistisuuteen",kun kerkisi hyvään tottumaan.
Mutta eihän tuo nyt huono ole,kun ottaa hintaluokan huomioon,ja sen että tuollaisen ylläpitohan on melkein ilmaista.


Cruise on jo "hyllyssä",ja pari muutakin pikkumodia pitää tehdä että rupeaa tuntumaan "autolta",esim jostain muistelisin lukeneeni että koodilla saa senkin ärsyttävän piirteen pois että kun vaihdat isommalle/pienemmälle,ettei itsestään nosta kierroksia.


Ja ensimmäisellä seka-ajo-tankillisella 8,45L kulutus.
 

Urran

Active Member
Liittynyt
25 Huhtikuu 2010
Sijainti
Kerava
Vs: KESKUSTELU:ST's STW Sport Lancer -04

^Joo Laten kanssa osittain samoilla linjoilla. Mut ei tätä mihinkään urheilu autoon/urheilulliseen ajoon tarkoitettuun autoon (Niin. Evo ei tosiaan ole urheiluauto mutta on se melkopaljon urheilullisempi :D) pidä eikä saa verrata. Moottori on tosiaan järkyn hengetön (tai siis onhan siellä potentiaalia, mutta se potentiaali on jaettu koko kierrosalueelle ::) ), ja siinäkin olet oikeassa että hajuton ja mauton. Mutta näin ajamisen kannalta niin sellaisiahan ne nopeat vaparit yleensä on? Täysin lineaarinen vääntökäyrä ja pitkä vetoalue. Noissa nopeissa peleissä on vaan potentiaalia melko paljon enemmän ja se ilmenee yleensä ihan eri kierrosluvuilla :D

Mä haluan myös tietää tuosta modista millä sen kierrosten noston saa pois :D Oon jotenkin tottunut nostamaan kaasun ennen itse vaihtoa. Mutta on se kyllä harmittanut joskus.

Ilmasesta ylläpidosta on pakko kommentoida että 90tkm huollot on aika hinnakkaita (siis osiltaan), se on kuitenkin 4G63, mut eihän täs muuten oikee mitään oo ollu. Jos jotain pitää vaihtaa niin kysäse täällä/04-07 lanccu topicissa eka. Mä/joku muu on saattanu ratkasta jo. Esim. Puslia ei kannata timantti-tiskiltä hakea juuri ikinä.

Latelle toitotan edelleen: Farkun takapenkki on säädettävä (selkänojan kaato). Taatusti epämukava jos on pystyasennossa :D Eikä tuo puhetaajuuden melukaan mikään älytön ole, mutta matalilla taajuuksilla on kyllä melkoinen humina.
 

Maxx

Member
Club Member
Hallitus
Moderaattori
Liittynyt
12 Maaliskuu 2006
Sijainti
Kangasala
Vs: KESKUSTELU:ST's STW Sport Lancer -04

:eek:fftopic

Tjaah et löytäny turbo-colttia.. ;D

Onkos tämä nyt jollain isolohko 1.6:lla? (ei kai?) ;D
 

ST

Well-Known Member
Club Member
Liittynyt
24 Syyskuu 2003
Sijainti
Manse
Vs: KESKUSTELU:ST's STW Sport Lancer -04

Maxx sanoi
Tjaah et löytäny turbo-colttia.. ;D

Onkos tämä nyt jollain isolohko 1.6:lla? (ei kai?)
Ei löytynyt Colttia ei.
Kyllä olisi aika äkkiä lähtenyt auto vaihtoon jos tuohon 1,6:n olisi päätynyt..
Eli 4G63.
Urran sanoi
Mut ei tätä mihinkään urheilu autoon/urheilulliseen ajoon tarkoitettuun autoon.
Moottori on tosiaan järkyn hengetön.

Ilmasesta ylläpidosta on pakko kommentoida että 90tkm huollot on aika hinnakkaita (siis osiltaan), se on kuitenkin 4G63
No ihan yleisesti kun vertaa tätä sigmaan,niin laiskahan tuo on,eikä sigukaan mikään urheilullinen auto kuitenkaan ollut.Mutta saahan siihenkin muutoksen jos liikaa alkaa häiritsemään..

No kyllä tälläisen ylläpito on "ilmaista",verrattuna siguun.
Esim jos jakoremmi on tähän huntin,oli se siguun kaksi.
Ja tähän saa osia hieman paremmin..
 

Urran

Active Member
Liittynyt
25 Huhtikuu 2010
Sijainti
Kerava
Vs: KESKUSTELU:ST's STW Sport Lancer -04

^No siis jakoremmi huntin tai ei niin jakopään remppaan tarvittavat osat (remmit, kiristimet, rullat ja vesipumppu) ~450-500e :) Samat kun Evo 7 ja 8. Toki Kahalta saa Gatesin hihnat vähän halvemmalla ja Camskillin kauttakin säästää muutaman roposen.

Ja kun mä puhuin tosta urheiluautoon vertaamisesta niin tarkoitin sitä ohjausta/ajofiilistä ;D IMO ihan parhaimmistoa kun puhutaan tän luokan autosta.

Enkä tiiä mitä tarkoitat osien paremmin saamisella kun esim. ABS-antureiden (niin muuten, 182e/kpl) toimitusaika oli Deltan kautta "tarkan" arvion mukaan 1-4kk :D
 

ST

Well-Known Member
Club Member
Liittynyt
24 Syyskuu 2003
Sijainti
Manse
Vs: KESKUSTELU:ST's STW Sport Lancer -04

Urran sanoi
Ja kun mä puhuin tosta urheiluautoon vertaamisesta niin tarkoitin sitä ohjausta/ajofiilistä ;D IMO ihan parhaimmistoa kun puhutaan tän luokan autosta.

Enkä tiiä mitä tarkoitat osien paremmin saamisella kun esim. ABS-antureiden (niin muuten, 182e/kpl) toimitusaika oli Deltan kautta "tarkan" arvion mukaan 1-4kk :D
Noh,onhan tässä nyt suht tarkka ohjaus,mutta sivutuuliherkkyys tekee siihen kuitenkin aika miinuksen,ajan kuitenkin paljon pitkääkin matkaa,ja sigulla ei kys ongelmaa ollut..

No eipä tuo nyt esim ABS-anturin hinnaksi vielä älytön ole,ja sitä on SAATAVILLA.
Tottunut jo siihen,että aina menee tonni,JOS osia edes saatavilla..
Ja mitä pikaisesti katsoin,niin hyvinhän tähän saa tarvikkeena saa osia,ihan tältäkin mantereelta.

Mutta kaiken kaikkiaan kuitenkin hintaansa nähden ihan ok,ja jotenkin pervolla tavalla tykännyt aina salaa tämän korisesta/EA-galantin farkkumallista ulkonäöltään..
 

Urran

Active Member
Liittynyt
25 Huhtikuu 2010
Sijainti
Kerava
Vs: KESKUSTELU:ST's STW Sport Lancer -04

Mitkäs ölpät vaihdoit lodjuun? Mun pitäs kans vaihtaa, takkuaa myös. Viimeeks vajaa vuos sit (~30tkm sitten) vaihdoin Castrolin SMX-S:t, mistä en ite ainakaan tykänny. :(
 

Jani T

ASX Instyle, Citroën C2, Porsche Boxster S
Liittynyt
6 Tammikuu 2003
Sijainti
Tammisaari
Vs: KESKUSTELU:ST's STW Sport Lancer -04

Hmmm... Vähän on negatiivis-sävytteinen "asenne" täällä ;), mun mielestä ikäluokkaan ihan kivannäköinen peli (Toki itsellä painaa mielessä aina noi autot "lähtökohtina" :D ) Ja hemmetin hyvähän toi on ajaa, eikä sillä nyt jalkoihinkaan jää jos vähän ns. kepittää, eikä paljoa tarvi murehtia et vikoja paljon olis, ainoana tietty se etutolppien/jousien kolinat. Täältä propsit :peukku
 

ST

Well-Known Member
Club Member
Liittynyt
24 Syyskuu 2003
Sijainti
Manse
Vs: KESKUSTELU:ST's STW Sport Lancer -04

Urran:
SMX-S jämä pullo (vajaa litra),loput MT90:ta mitä sattui myös hyllystä löytymään.
Ja näillä aion siis ajaa vain muutaman tkm,jonka jälkeen mitsun omat öljyt sisään.
SMX-S:ää kun ei enään saa,ja vastaavaa tuotetta ei ole millään merkillä,niin pakko lyötävä mitsun omat.

Jani:
Onhan toi nyt sinällään OK,mutta sigman jälkeen julmettu tiputus..
Ja eihän tuossa pahemmin valittamisen aihetta ole ollut.
 

Urran

Active Member
Liittynyt
25 Huhtikuu 2010
Sijainti
Kerava
Vs: KESKUSTELU:ST's STW Sport Lancer -04

Janin kanssa tavallaan samaa mieltä mutta tavallaan eri mieltä :D Kyllähän toi omille lähtökohdilleen on hyvä auto, ja suosittelen kaikkia koeajamaan saman ikäiset/saman kokoluokan/saman hintaluokan autot. Tulkaa sitten kertomaan mikä niistä on paras ajaa ja missä on paras ohjaustuntuma :) Mutta vaikka kuinka pitäisi vaaleanpunaisia Mitsulaseja päässä, niin eihän toi täydellinen ole. Esim. Keulan muotoilu on omien ja mystisen sanojen mukaan "ruma ankanpoikanen". Perä on myös ruma mutta käytännöllinen (toisin kun kilpailijansa).

Mä joudun ST:n harmittelun jälkeen toteemaan että vähän harmittaa ettei oo tullu tommosta Sigmaa ikinä koeajettua. Melkein pitää yrittää spottaa koeajot.

ST enpäs tienny ettei Castrollia saa enää. Viimeeksi kun Tuusulan Enkun autovaraosassa kävin, oli hylly vielä täynnä sitä. Redlineltähän löytyy muistaakseni "spekseihin" menevä litku myös? Itse haluaisin myös tota mystisen hypettämää "Mitsun omaa" mutta kertokaas mistä hemmetistä sitä saa ::) Ei käsittääkseni ainakaan Deltalta, eikä Deltan jälleenmyyjiltä ???
 

ST

Well-Known Member
Club Member
Liittynyt
24 Syyskuu 2003
Sijainti
Manse
Vs: KESKUSTELU:ST's STW Sport Lancer -04

Älä koeaja sigua,tai lähtee lanccu samantien vaihtoon..


Oisko jo pari vuotta sitten valmistus lopetettu (siis SMX-S),tilalla Syntrans Multivehicle (ei yhtä "pätevää"),mutta myydäänhän sitä monessa paikassa vanhaa tavaraa..


Deltalta sitä omaa saa,20L pytyissä (tai sitten jos kys kioskeissa tuttuja hommissa,niin litratavarana omaan pönttöön).
Ja jos jollain Deltalla sanotaan ettei saa,niin se on sitten paskapuhetta.


P.S.Onpas sitten v-mäiset kattokourut tuossa,oli sitten pikkasen täynnä urpuja kun autoa pesi..
 

uge

Active Member
Liittynyt
28 Joulukuu 2003
Vs: KESKUSTELU:ST's STW Sport Lancer -04

Varaosanumerolla 3005401 saa aika moneen vaihteistoon sopivaa litkua (GL-3, GL-4 laatua vaativiin kohteisiin).
 

Jani T

ASX Instyle, Citroën C2, Porsche Boxster S
Liittynyt
6 Tammikuu 2003
Sijainti
Tammisaari
Vs: KESKUSTELU:ST's STW Sport Lancer -04

No joo, tossa pfl keulassa on vähän kyllä heikko toi keula mut fl mallin puskuri ni paranee heti :) Ja perän muotoilu on mun mieleen kyllä, yksinkertainen laatikko ilman mitään turhaa :)

Ja sit muuten joku kuva olis kiva :D
 

mystinengalant

Mennyt mies
Moderaattori
Liittynyt
14 Kesäkuu 2004
Sijainti
Uusimaa
Vs: KESKUSTELU:ST's STW Sport Lancer -04

Sitä mitsun omaa saa kyllä litratavarana, diaqueenia sekin on. Lohjanportin autosta oon ite ostanu,.

Ja Urrania tunnen sen verran että se ei sigmasta tykkää, ei sitten yhtään. Sille pitää käytännössä olla mikroauto.

Urranin yksilössä ei kesärenkailla ollu mikään hirveen paha melu. Ilmeisen luotettavia nämä kyllä on ja itsekkin kerran yhtä yksilöä kattelin kaupassa mutta katoin sitten pohjaakin ja ostahalut hävisi.

Itekkin oon sitä mieltä että "faceliftissä" on hienompi keula. Ja eihän auto nyt toki ruma vars ole, sitä varten meillä on monet eurooppalaiset autot. Mutta esim galantteihin tottunoille tuo nyt on "ei niin vaikuttava" :D Tilaa varmasti on ihan kivasti.

Uge: siis tuo varaosanumero koskee diaqueenia nyt?
 

Jani T

ASX Instyle, Citroën C2, Porsche Boxster S
Liittynyt
6 Tammikuu 2003
Sijainti
Tammisaari
Vs: KESKUSTELU:ST's STW Sport Lancer -04

Tuosta lärpäkettä ni jo paranee ;)

lancerfrontlipcustomer.jpg


lan04evo801.jpg
 

Urran

Active Member
Liittynyt
25 Huhtikuu 2010
Sijainti
Kerava
Vs: KESKUSTELU:ST's STW Sport Lancer -04

Mielipidekysymyksiä. IMO facelifti on ihan kauhee, sekä keulasta että erityisesti perästä ;D

Myös tolla just linkatulla lipalla IMO saa hienosti pilattua auton. Mut mä oon tämmönen JDM toppahousu ni..

Late on ollu mun kyydissä vaan koppura kesärenkailla :D

Sanotaan nyt näin että itsekkin tavallaan tykkään tosta perästä, juuri sen takia että se on riittävän yksinkertainen. Mutta lamput on liian teknot ja sumarit on vuoden 1987 Civicistä lainatut. Lisäks se "spoikka" on niin minimalistinen et melkein rumentaa tota perää. Toi perä kyllä paranis Evo wagonin spoikalla mutta viimeeks kun saarivaltiosta kysyin käytetyn hintaa niin huonokuntosen ois myyny £250:llä ::) Ei se väärin oo, uus maksaa 600e.

Täytyy kyl varmaan rupee kyselee tota OEM öljyä esim. Mäkelän Koneesta. Viimeeks sano ettei oo.

Ja ei nois kattokouruis mitää v*ttumaista oo :D Kyse on vaan pesijästä ja välineistä ;)
 

uge

Active Member
Liittynyt
28 Joulukuu 2003
Vs: KESKUSTELU:ST's STW Sport Lancer -04

mystinengalant sanoi
Uge: siis tuo varaosanumero koskee diaqueenia nyt?

Tuolla numerolla saa 20 litran astian Dia-Queen NEW MULTI GEAR OIL API GL-3 SAE 75W-80.
 

ST

Well-Known Member
Club Member
Liittynyt
24 Syyskuu 2003
Sijainti
Manse
Vs: KESKUSTELU:ST's STW Sport Lancer -04

Jani T sanoi
Ja perän muotoilu on mun mieleen kyllä, yksinkertainen laatikko ilman mitään turhaa

Ja sit muuten joku kuva olis kiva
Olen jollain pervolla tavalla täysin samaa mieltä Janin&Urranin kanssa,joku tuossa perässä vain on..

Meinaatko Jani kuvaa tuosta omasta tötteröstä?


Ja joku +10min huuhtelin kattokourua/puoli,ja ei meinannut urpujen tulo millään loppua..
 

Urran

Active Member
Liittynyt
25 Huhtikuu 2010
Sijainti
Kerava
Vs: KESKUSTELU:ST's STW Sport Lancer -04

^Huljuttele useemmin :D IMO ainut mikä täs autos on oikeesti "vittumainen pestä" on takakontin lastausaukon reunat, eli ne mitkä jää paksin alle piiloon. Mitenkää pysty huuhtelee ilman et kaikki vedet on sisällä :D

Ja tosta perästä. Vaikka se onkin yksinkertainen niin mielestäni siitä on onnistuttu jatkojalostamaan yksi hienoimmista farkun takapakseista evör:
http://car.ppblogs.com/files/2011/08/mitsubishi-lancer-evolution-wagon.jpg

OT: Oli pakko linkkaa. Kehannu laittaa noin isoo kuvaa näytille kun late ois kuitenki rankassu mua kun seuraavan kerran näkee..
 

Jani T

ASX Instyle, Citroën C2, Porsche Boxster S
Liittynyt
6 Tammikuu 2003
Sijainti
Tammisaari
Vs: KESKUSTELU:ST's STW Sport Lancer -04

ST sanoi
Meinaatko Jani kuvaa tuosta omasta tötteröstä?

Juu sitäpä meinasin :) Muutoin osaan kyllä etsiä tuolta internetistä kuvia samanlaisista Lancuista ja itselläkin on broidin silloisesta mustasta kuvia jonkun verran ja appivanhusten autoa voin sitte ajella ja katsella ihan luonnossa :D
 

Urran

Active Member
Liittynyt
25 Huhtikuu 2010
Sijainti
Kerava
Vs: KESKUSTELU:ST's STW Sport Lancer -04

ST mikä rengastus sulla on noissa 16" vanteissa? Näyttää tosi korkeelta profiililta noissa sun kuvissa kun vertaa mun tassuihin :nykii
 

Urran

Active Member
Liittynyt
25 Huhtikuu 2010
Sijainti
Kerava
Vs: KESKUSTELU:ST's STW Sport Lancer -04

Hmm. Mulla on, ja lukee otteessa 195/50-16. Erikoista. Miksköhän meil on eri kokoset kun on saman vuoden autokin?
 

ST

Well-Known Member
Club Member
Liittynyt
24 Syyskuu 2003
Sijainti
Manse
Vs: KESKUSTELU:ST's STW Sport Lancer -04

Luultavasti siksi että 55-profiili on halvempi,ei nuo kuitenkaan orkkikset ole.
 

Urran

Active Member
Liittynyt
25 Huhtikuu 2010
Sijainti
Kerava
Vs: KESKUSTELU:ST's STW Sport Lancer -04

Toi on niin tuttu näky :D Siis oikeastaan molemmat kuvista. Mä käytän ton sisäloksun pari kertaa vuodesta auki vaan pestäkseni sen alta :) Tohon taakse kun väkisinkin kertyy tota mujua.

Mut suosittelen sijoittamaan foamlanceen + autofoamiin jos tommonen näky kaarissa vaikka joka kerta "pesee" :)
 

ST

Well-Known Member
Club Member
Liittynyt
24 Syyskuu 2003
Sijainti
Manse
Vs: KESKUSTELU:ST's STW Sport Lancer -04

Urran sanoi
Mut suosittelen sijoittamaan foamlanceen + autofoamiin jos tommonen näky kaarissa vaikka joka kerta "pesee" :)
Nyt meni hieman ohi..
 

ST

Well-Known Member
Club Member
Liittynyt
24 Syyskuu 2003
Sijainti
Manse
Vs: KESKUSTELU:ST's STW Sport Lancer -04

Niin joo,jos ulkopeltejä Urran tarkoitti.

Kuvassahan ei siis autoa ole pesty,kyllä kun tuosta vesisuihkulla huuhtaisee niin kura lähtee,sen verran vahassa kuitenkin.

Ja ulkokuorta en koskaan pese painepesurilla.
 

Urran

Active Member
Liittynyt
25 Huhtikuu 2010
Sijainti
Kerava
Vs: KESKUSTELU:ST's STW Sport Lancer -04

Eikun sanoit että huuhtaset kaaret joka kerta, mutta silti olivat kovin pinttyneet liasta. Sinänsä sehän ei välttämättä (välttämättä) oo huono juttu ollenkaan (likakin tavallaan suojaa kiviltä, mutta jos sen alla oleva pinta on rikki niin se yleensä tietää sitä että rauta alkaa muuttua takaisin malmiksi :D ). Mutta Foam Lance (eli ns. vaahtotykki painepesuriin) mahdollistaisi sen että kun huuhtaset auton ja samalla kaaret, ei sinne jäisi juuri mitään likaa :) Näin ollen huoltotyötkin on kivempi tehdä kun on puhtaampi ympäristö + massan tilaa on helpompi tarkkailla ja paikkailla tarpeen mukaan.

Siis tollanen:
http://www.youtube.com/watch?v=-UKKRGSFa9U

Ja tolla sisäloksun poistolla tarkotin tota paakkuuntunutta p*skaa ton sisäloksun takana, lokarin ja rungon välissä :)
 

ST

Well-Known Member
Club Member
Liittynyt
24 Syyskuu 2003
Sijainti
Manse
Vs: KESKUSTELU:ST's STW Sport Lancer -04

Urran sanoi
Eikun sanoit että huuhtaset kaaret joka kerta, mutta silti olivat kovin pinttyneet liasta.
Ei..

Tarkoitin että huuhtaisen vedellä oven/loksun välistä,niin että tuollaista kurapaakkua ei pääsisi kertymään tuonne sisäloksun väliin.

Ulkopellit tulevat aina puhtaaksi normipesulla,ei pääse pinttymään.

Ja niin hifisti en jaksa olla (tai sitten niin laiska..) että tuollaisen hankkisin,kun pesen niin pesen kunnolla (eli melkein kerran viikossa).
 

Urran

Active Member
Liittynyt
25 Huhtikuu 2010
Sijainti
Kerava
Vs: KESKUSTELU:ST's STW Sport Lancer -04

Jaa. Ymmärsin siis väärin :) Ei tuota oikein voi estää, ja itsellä ainakin on semmoinen "vaahtomuovi" tai vastaava siellä oven/loksun välissä?

Siis Foam Lancehan nimenomaan on laiskoille :D Mahdollistaa sen että huuhtaset auton vaan foamilla kerta viikkoon/useammin jos tarvis ja peset auton kunnolla ehkä kerran kuussa :) Tolla siis lähtee tosi rapanen auto 98% silminnähden puhtaaksi ilman mekaanista kosketusta pintaan, kun pesu tehdään riittävän nopeasti likaantumisen jälkeen :)
 

ST

Well-Known Member
Club Member
Liittynyt
24 Syyskuu 2003
Sijainti
Manse
Vs: KESKUSTELU:ST's STW Sport Lancer -04

Itselläkin on se vaahtomuovi paikallaan,ja senhän takia nimenomaan kerääkin tuota kuraa tuonne "sisäpuolelle".

Ja mää tykkään "real things",eli oikea pesu tai ei mitään,en esim ymmärrä yhtään sähkötupakoita,sehän on kuin kalja ilman alkoholia,tai r***kaus ilman käsiä..
 

Urran

Active Member
Liittynyt
25 Huhtikuu 2010
Sijainti
Kerava
Vs: KESKUSTELU:ST's STW Sport Lancer -04

Tyhmäks leimaamisen pelosta huolimatta: Mikä toi musta möllikkä on :D
 

Ronttu

New Member
Liittynyt
13 Tammikuu 2013
Vs: KESKUSTELU:ST's STW Sport Lancer -04

Jani T sanoi
Tuosta lärpäkettä ni jo paranee ;)

lancerfrontlipcustomer.jpg

Mistä näitä saa tilaa :), niin ja morjesta vain, olen uusi tällä foorumilla. Mulla on tollane -07 Lancer STW 2.0 koneella ja tykkään kyllä.
 

Urran

Active Member
Liittynyt
25 Huhtikuu 2010
Sijainti
Kerava
Vs: KESKUSTELU:ST's STW Sport Lancer -04

Otat mut kohta kiinni kilsoissa. Maalaatko siis OEM puskimen uusiks vai onks sul tähän jotain uutta? :)
 

ST

Well-Known Member
Club Member
Liittynyt
24 Syyskuu 2003
Sijainti
Manse
Vs: KESKUSTELU:ST's STW Sport Lancer -04

Toisen oem-puskimen maalaan,ja ihan semmosenaan menee paikalleen,vaikka olisihan tuossa jo pari kpl lisälippojakin taakse..
 

Urran

Active Member
Liittynyt
25 Huhtikuu 2010
Sijainti
Kerava
Vs: KESKUSTELU:ST's STW Sport Lancer -04

Parempi näin. Mikä syy? Onks tölvästy johonkin?

Mulla oma etunen myös huonossa kunnossa. Sähän voisit antaa sen sun vanhan mulle niin mä voisin maalata sen kivaks. Saat vaikka mun vanhan sit tilalle :D Ei tarttis ottaa autoo pois ajosta ;)

No ei vaineskaa, laitahan kuvia maalipinnasta :) Jos täs alkaa maalipinta olee hyväs kunnossa niin sehän tarkottas sitä et tästä pitäs oikasta aplarit ja hierasta hienoks ;)
 

ST

Well-Known Member
Club Member
Liittynyt
24 Syyskuu 2003
Sijainti
Manse
Vs: KESKUSTELU:ST's STW Sport Lancer -04

Tölvästy joo,ja alta paljastui pakkelikasa.

Tuon vanhan takapuskimen saat hakea ilmaiseksi,jos sen haluat,mutta työtä siinä on..
 

Basbarduu

V GSR & A163
Club Member
Moderaattori
Liittynyt
31 Maaliskuu 2009
Vs: KESKUSTELU:ST's STW Sport Lancer -04

Valot näyttää hyvälle ja varmaan parempi kuviokin nyt mutta tuon kilven tausta möhkäleen voisit kyllä poistaa rumentamasta.
 

Urran

Active Member
Liittynyt
25 Huhtikuu 2010
Sijainti
Kerava
Vs: KESKUSTELU:ST's STW Sport Lancer -04

Basbarduu mun on pitäny tehdä Rikun duunissa alumiinista kilven alunen jo vuosia ton muovikökön tilalle :D

Joo sai keula uutta ilmettä, kuva ei vielä hirveesti kerro, lähikuva ois kiva. Onks nää ihan Universal Retrofitit? Mitä jäi maksamaan ja jos viitit niin selosta vähän mitä teit että sait umpiot auki. Mul ei oo ikinä ollu fiksaatiota projektorilinsseihin, mutta valoteho kelpais :) Tossa on meinaan törkeen huonot lyhdyt vakiona.

Et vahingossakaan ottanu kuvia ennen jälkeen valotehosta :D
 

ST

Well-Known Member
Club Member
Liittynyt
24 Syyskuu 2003
Sijainti
Manse
Vs: KESKUSTELU:ST's STW Sport Lancer -04

Nuo ovat ns bolt-on-valot,eli ei tarvinnut kuin toista parkkipolttimon kantaa/sliittimiä muokata että sai sopimaan.
Depon tekeleet lähinnä Venäjän markkinoille,vas valokuvio mutta ei hyväksyntiä.

Lähivaloteho huomattavasti parempi,mutta pitkät hieman huonommat.
 

Urran

Active Member
Liittynyt
25 Huhtikuu 2010
Sijainti
Kerava
Vs: KESKUSTELU:ST's STW Sport Lancer -04

Jos kromaus oli vielä ehjä niin niistä saa tehtyä käytännössä virheettömät ;D Jos ja kun nyt myyt, niin kannattaahan nuo antaa silti mukaan. Ettei tuu ylläriä katsastuksessa :)
 

ST

Well-Known Member
Club Member
Liittynyt
24 Syyskuu 2003
Sijainti
Manse
Vs: KESKUSTELU:ST's STW Sport Lancer -04

Urran sanoi
Jos kromaus oli vielä ehjä niin niistä saa tehtyä käytännössä virheettömät ;D Jos ja kun nyt myyt, niin kannattaahan nuo antaa silti mukaan. Ettei tuu ylläriä katsastuksessa :)
Saahan noista hetkellisesti virheettömät (umpion pintahan vain haalistunut),mutta..

Ja tietenkin nuo säilyy auton mukana,leimallehan ei noilla umpioilla asiaa ole,kun korkeudensäätökin puuttuu.
 

Urran

Active Member
Liittynyt
25 Huhtikuu 2010
Sijainti
Kerava
Vs: KESKUSTELU:ST's STW Sport Lancer -04

Hetkellisesti ja hetkellisesti. Noi kalvopinnotteet tekee ihmeitä, ja saattaa olla että kirkkaus kestää käsittelyn jälkeen pidempään kun tehdasuusien pinta ;D Mut kiveniskut ja tien hiekkapuhallus varmistaa kyllä sen että eihän noi käyttöautoissa kovin virheettöminä pysy :)

Juu itse jossain vaiheessa mietin noita retrofit ratkaisuja jne. Just valotehon kasvattamisen merkeissä, kun noi orkkislyhdyt on aika onnettomat.
 
Ylös Bottom