Klassikot-lehden projekti esittely toive.

Ile

Member
Club Member
Liittynyt
5 Tammikuu 2003
Sijainti
Laitila
Olipa vaikea otsikoida...

No kuitenkin ajattelin että täällä on näitä remppa miehiä reilusti, niin klassikot-lehden toimitus toivoo tällaisen tekstin muodossa.

29.5. Esittele kunnostusprojektisi!
Museoajoneuvon kunnostus on mittava projekti eivätkä useimmat ihmiset edes osaa kuvitella kaikkea työhön liittyviä yksityiskohtia. Mikäli olet itse toteuttanut ja dokumentoinut oman autosi kunnostus- tai entisöintityön, kerro siitä meille! Julkaisemme tulevissa numeroissa mahdollisuuksien mukaan kuvitettuja projektikertomuksia. Kuvia sekä lisätietoja aiheesta voi lähettää sähköpostilla osoitteeseen toimitus(ät)klassikot.fi
 

tepi

Active Member
Club Member
Liittynyt
23 Elokuu 2006
Sijainti
Suomi
Vs: Klassikot-lehden projekti esittely toive.

Niitä vois laittaa ihan tänne mitsu foorumillekkin....
 

Ile

Member
Club Member
Liittynyt
5 Tammikuu 2003
Sijainti
Laitila
Vs: Klassikot-lehden projekti esittely toive.

Niimpä vois. Eikös tuolla ole paikka noille "Artikkeleille". Sinne varmaan kuuluisivat tuollaiset.
 

cristan

Active Member
Club Member
Rekisterinhoitaja
Toimihenkilö
Moderaattori
Liittynyt
26 Tammikuu 2003
Sijainti
Hönölä
Vs: Klassikot-lehden projekti esittely toive.

O.J:lla on oma entisöinti projekti menoillaan mutta ei taida aika riittää niin on vähän hidasta joten ei saa edes kuvia otettua.
 

nostokurki

A121 Galant Sigma 1600GL
Liittynyt
5 Marraskuu 2005
Vs: Klassikot-lehden projekti esittely toive.

sama täällä... projekti rullaa koko ajan hitaasti eteenpäin ja pioneerihengellä mennään, eli kaikki mahdollinen tehdään itse.

Ei vaan ketään tunnu kiinnostavan.
 

miikka

New Member
Liittynyt
1 Joulukuu 2003
Vs: Klassikot-lehden projekti esittely toive.

Voisivat tulla tekemään jutun mun Celestestä ja siitä minkälainen urakka on vielä edessä :p
 
Ylös Bottom