Korisarjaa 89 sedan lanceriin

miikulix

New Member
Liittynyt
25 Marraskuu 2012
Sijainti
Varkaus
Itselläni on mitsubishi lancer vm.89. Ei ole tähän päivään asti sattunut vielä silmään sopivaa korisarjaa porrasperäiseen GLX malliin. Onko niitä myynnissä jossain? Tai muitten autojen puskureita jotka helppo modata kiinni niin saisi ulkonäönkin kuntoon? Kiitos vastauksista jo etukäteen :)
 

mystinengalant

Mennyt mies
Moderaattori
Liittynyt
14 Kesäkuu 2004
Sijainti
Uusimaa
Vs: Kori

OTSIKKO vähän kuvaavammaksi, foorumin säännöissäkin sanotaan että tuollaiset otsikot ei ole sallittuja, esim Korisarjaa 89 sedan lanceriin voisi olla parempi.
 

Jerkku

Member
Liittynyt
8 Syyskuu 2011
Sijainti
Hyvinkää
Vs: Korisarjaa 89 sedan lanceriin

Itse laittaisin gti mallin puskurit ja helmat. Omaan silmään parhaimman näköinen ja noita löytynee jo purkuautoista.
Mitsubishi-Lancer-2.jpg
 

T. Kiili

Mr. Cyborg
Moderaattori
Liittynyt
28 Helmikuu 2004
Sijainti
kotka
Vs: Korisarjaa 89 sedan lanceriin

Mulla ois ylimääräsenä tommonen puskuri ja galantin lippa siihen :)
 

Nuhapumppu

Mitsubishi Pajero 2,5TD
Liittynyt
15 Elokuu 2005
Sijainti
Muhos
Vs: Korisarjaa 89 sedan lanceriin

Ja rikös näihin passaa P10 primeran puskurikin heittämällä,ainakin kaveri muistaakseni sellaisen omaansa laittoi.
 

miikulix

New Member
Liittynyt
25 Marraskuu 2012
Sijainti
Varkaus
Vs: Korisarjaa 89 sedan lanceriin

Saakos mistään semmosta pelkkää lippaa etupuskurin alle? Myös jotkut tuning helmat kiinnostais? Ja kun se mun mitsubishi lancer glx on hopean värinen nii onko vannehopea paukkumaali lähelläkään sitä auton omaa väriä?
 

mikko412

Active Member
Liittynyt
15 Toukokuu 2005
Vs: Korisarjaa 89 sedan lanceriin

miikulix sanoi
Saakos mistään semmosta pelkkää lippaa etupuskurin alle? Myös jotkut tuning helmat kiinnostais? Ja kun se mun mitsubishi lancer glx on hopean värinen nii onko vannehopea paukkumaali lähelläkään sitä auton omaa väriä?

konepellin etureunassa on alulätkä josta löytyy autosi väri nro. ja sit haet sen mukaan paikkamaali sprayn,takuulla lähempänä alkup sävyä kun vannehopee.

exe malleis on pikkunen lippa edessä puskurin jatkeena.
 

miikulix

New Member
Liittynyt
25 Marraskuu 2012
Sijainti
Varkaus
Vs: Korisarjaa 89 sedan lanceriin

Joo pitää kattoa se värikoodi.. itelläni ei oo sitä lippaa keulalla..no mutta senhän luulis saavan jo romuautoista. ;D
 

miikulix

New Member
Liittynyt
25 Marraskuu 2012
Sijainti
Varkaus
Vs: Korisarjaa 89 sedan lanceriin

Takapuskuri olis nyt työn alla et semmone jostaki`? mietin noita evo lancerin takapuskureita et vois yhen ostaa työn alle ja pistää jotenkii sopimaan ;D
 

miikulix

New Member
Liittynyt
25 Marraskuu 2012
Sijainti
Varkaus
Vs: Korisarjaa 89 sedan lanceriin

Oma mitsu saii kokea pienen pusun perseeseen ja uus puskuri olis hankittava. Tässä alkanut tosissaan projektoimaan vehettä ja nyt on pohja tsekattu ja laitettu. Vanteita ja alustasarjaa tässä miettinyt mut eipä ole tärpännyt. Mistä moiset?
 
Ylös Bottom