Kuulostaako tutulta? :)

NEPPULDO

New Member
Liittynyt
20 Maaliskuu 2006
Vaimo paistoi miehelleen kananmunia aamiaiseksi. Yhtäkkiä mies paukkaa keittiöön. -"Varovasti"-hän sanoo, "VAROVASTI!, laita lisää rasvaa! Paistat liian monta kerralla. LIIAN MONTA! Käännä niitä! KÄÄNNÄ NIITÄ NYT!Tarvitset lisää rasvaa. Voih, herran jumala. MINNE saat tilaa RASVALLE? Ne tulevat tarttumaan kiinni! Varovasti...VAROVASTI! MINÄ olen aina VAROVAINEN! Sinä et IKINÄÄN kuuntele minua kun laitat ruokaa! IKINÄ! Käännä ne! Kiirehdi! Oletko hullu? Oletko menettänyt järkesi? Älä unohda suolaa. Tiedät, että aina unohdat suolan. Käytä suolaa. KÄYTÄ SUOLAA! SUOLAA!!!!

Vaimo tuijottaa miestään. :
"Mikä ihme sinua vaivaa? Luuletko, etten tiedä, miten pari kananmunaa paistetaan?"

Mies vastaa rauhallisesti :

"Halusin vain näyttää, miltä tuntuu, kun minä ajan autoa."

;D ;D

Onkos muillekin tuttu tunne? Pidemmällä matkalla joskus saattaa tuntua että nyt summu kii :-X! :)

Itse jouduin kuuntelemaan ajaes tuollaista joskus, nykyisin tilanne onneks jo rauhoittunu. ;D
 
M

MetalMan_

Guest
Vs: Kuulostaako tutulta? :)

Hallitus vetää yleensä hirsiä vieressä jos ajetaan pidempää matkaa :palvo
 

Peke

Porsche 911 Turbo, Citroen Xsara VTS, EX Evo 9
Liittynyt
14 Joulukuu 2003
Sijainti
Pääkaupunkiseutu
Vs: Kuulostaako tutulta? :)

Hiljaa on parempi puolisko vieressä, koska en mä joka tapuksessa kuulis mitään. Poppi huutaa. ;)
 

Blizzard^

tasan ei mee nallekarkit...=)
Liittynyt
16 Joulukuu 2005
Sijainti
Vihti
Vs: Kuulostaako tutulta? :)

Joo kyl sen hallituksen saa yleensä hyvin äkkiä hiljennettyä musiikilla.... :peukku tai sit aletaa vinkuu et on pää kipee tai sattuu korviin.... mut sittenpä onkin hyvä syy jättää emäntä kotiin... ;D
 

Gallu

Galantista tullee hauska anagrammi...
Liittynyt
20 Marraskuu 2005
Sijainti
Lieto
Vs: Kuulostaako tutulta? :)

wiketys sanoi
Meillä kans hallitus vetää unta palloon pitemmillä matkoilla :)
Kumma juttu, niin täälläkin. ??? Joskus se jopa alkaa harmittaa kun toinen tuhisee vieressä sikiunta ja itte pitäis pysyä hereillä. :p
 
M

MetalMan_

Guest
Vs: Kuulostaako tutulta? :)

Gallu sanoi
Kumma juttu, niin täälläkin. ??? Joskus se jopa alkaa harmittaa kun toinen tuhisee vieressä sikiunta ja itte pitäis pysyä hereillä. :p

Mitäs varten ne poppikoneet on autossa 8)
 

Gallu

Galantista tullee hauska anagrammi...
Liittynyt
20 Marraskuu 2005
Sijainti
Lieto
Vs: Kuulostaako tutulta? :)

MetalMan_ sanoi
Mitäs varten ne poppikoneet on autossa 8)
Niin olis niin jossei joku #¤&¡#&%tanan nisti olis pölliny niitä syksyllä. :seina
 

alfadatsun

New Member
Liittynyt
10 Lokakuu 2003
Sijainti
Vaasa
Vs: Kuulostaako tutulta? :)

Meillä tuo ns.mäkättävämpi puoli on oppinut vajoamaan penkkiin syvemmälti kun ajan omine tapoineni 8)
 

Imperio

pör pör
Club Member
Liittynyt
10 Tammikuu 2005
Sijainti
Siilinjärvi
Vs: Kuulostaako tutulta? :)

Ei ole nykyisin enää tuttua ollenkaan. Toinen osapuoli tietää että jos rupeaa neuvomaan niin pääsee bussilla loppumatkan 8)
 

ms Frost

HuiHai ix35 (Ex Outlander Turbo)
Liittynyt
13 Elokuu 2006
Sijainti
Espoo
Vs: Kuulostaako tutulta? :)

Imperio sanoi
Ei ole nykyisin enää tuttua ollenkaan. Toinen osapuoli tietää että jos rupeaa neuvomaan niin pääsee bussilla loppumatkan 8)
meillä kans :peukku
 

Kupo

Lancer 2.0 Sport STW -04
Liittynyt
4 Helmikuu 2006
Sijainti
Anjalankoski
Vs: Kuulostaako tutulta? :)

Imperio sanoi
Ei ole nykyisin enää tuttua ollenkaan. Toinen osapuoli tietää että jos rupeaa neuvomaan niin pääsee bussilla loppumatkan 8)
Meilläkin on sama mutta loppumatka mennää kävellen :peukku

Ja vaimo on ottanut neuvosta sen verran hyvin oppia että se pätee myös toisinpäin ajettaessa. Ajelee nimittäin samalla tyylillä kuin minäkin :driver
 

caleb

Member
Liittynyt
19 Toukokuu 2006
Sijainti
Tampere
Vs: Kuulostaako tutulta? :)

joo kullostaa erittäin..työkaverit tuppaa neuvomaan hieman liikaa ja alkaa KILJUMAAN!!!!! mutkassa jos meen yli neljääkymppiä tai joku auto tai kävelijä on 10 metrin etäisyydellä........siinä meinaa kyllä kolari jos toinenkin tulla välillä ku pelästyy..se kiljuminen on vaarallista jos joku :mad:
 

ilmari

New Member
Liittynyt
27 Elokuu 2006
Vs: Kuulostaako tutulta? :)

Noita kun lukee niin ei tartte enää ihmetellä miks "mikä mieltänne painaa" puolel lukee jatkuvasti et naiset :seina tai miehet :seina, jos noin pikkuasioista pitää pistää autosta ulos.. ;D ;D ;D
 

osku

RS -04
Liittynyt
23 Kesäkuu 2005
Sijainti
Uusmaa
Vs: Kuulostaako tutulta? :)

Jos kyytilääset rupiaa märisemään nii ei muutaku kunnon ek. pätkä, niin kyllä on hiljaa loppumatkan.

Omassa tapauksessa toimii hyvin. Moni märisijä ei eres halua mun kyyttiin ;D

Eri asia jos asiasta asiallisesti huomauttaa esim. nopeudesta tai ohituksista, niin voi kai sitä vähä yrittää hillitä.
 

Mr mmc

CS5W ralli///art
Liittynyt
18 Maaliskuu 2004
Sijainti
Polvijärvi
Vs: Kuulostaako tutulta? :)

osku sanoi
Jos kyytilääset rupiaa märisemään nii ei muutaku kunnon ek. pätkä, niin kyllä on hiljaa loppumatkan.

Omassa tapauksessa toimii hyvin. Moni märisijä ei eres halua mun kyyttiin ;D

Eri asia jos asiasta asiallisesti huomauttaa esim. nopeudesta tai ohituksista, niin voi kai sitä vähä yrittää hillitä.

omalla kohdalla taanoin kävi niin että kauhee marina aina jos oli vähänkin ylinopeutta tai ohituksia...
no ne loppu sit myöhemin siihen kun kävikin että ite istuin apparin paikalla ja alkasin puristamaan penkistä ohitus tilanteessa... "marisija" kaahailee 225/45-17 kumeilla vesisateessa 165kmh (ja galantin kesanakit ei mitkään hyvät olleet) ja ohittaa rekan... siinä sivussa vain mainitsin että "rauhotus nyt ja katoppa paljon o nopeutta" vastaus tuli "oho en mä edes huomannu".... juuri sopiva paikka kuitata :peukku
 

Gallu

Galantista tullee hauska anagrammi...
Liittynyt
20 Marraskuu 2005
Sijainti
Lieto
Vs: Kuulostaako tutulta? :)

osku sanoi
Jos kyytilääset rupiaa märisemään nii ei muutaku kunnon ek. pätkä, niin kyllä on hiljaa loppumatkan.

Omassa tapauksessa toimii hyvin. Moni märisijä ei eres halua mun kyyttiin ;D

Eri asia jos asiasta asiallisesti huomauttaa esim. nopeudesta tai ohituksista, niin voi kai sitä vähä yrittää hillitä.
Mulla taas on päinvastoin. Kyytiläiset pakkaa nukahtamaan. Ainakin muija ja sen sisko. No ehkä mun ajotyylistä kertoo jotain erään kaverin kommenti yhtenä uutenavuotena kun päätin käsijarrulla kääntää taskuparkkiin kadun toiselle puolelle. "Mikäs sille tuli? Oliks toi presidentti mitä mä keitin niin jotenkin vahvempaa kun se saludo mihin se on tottunu?" ;D Ei juma ja omasta mielestäni en nyt ole niihin rauhallisempiin kuskeihin sentään kuulunut. Tai sit se vaan tuntuu siltä kun kaikki peruuttaa vastaan vaikka ajais rauhallisemminkin. ;D
 

Nuhapumppu

Mitsubishi Pajero 2,5TD
Liittynyt
15 Elokuu 2005
Sijainti
Muhos
Vs: Kuulostaako tutulta? :)

Gallu sanoi
Kumma juttu, niin täälläkin. ??? Joskus se jopa alkaa harmittaa kun toinen tuhisee vieressä sikiunta ja itte pitäis pysyä hereillä. :p
Nukkuu ??? Mä olen vissiin sitten niin suhari ettei tuo parempi puolisko nuku sitten eie millään ku minä ajan,päin vastoin,onkuin olis 8batteryä vetynyt kierteelle ;D
 

jarno

siinä on 4 pyörää,., mitä sitten
Liittynyt
19 Syyskuu 2006
Sijainti
Lappeenranta
Vs: Kuulostaako tutulta? :)

Yleensä emäntä ajaa pitemmät matkat. Saa itse vedellä hirsiä ;)
Mutta hiljaista on joka tapauksessa,ihan sama kumpi ajaa!!
 

MVa~1

Liian korkea ja liian matala..
Liittynyt
4 Syyskuu 2006
Sijainti
Rovaniemi
Vs: Kuulostaako tutulta? :)

caleb sanoi
joo kullostaa erittäin..työkaverit tuppaa neuvomaan hieman liikaa ja alkaa KILJUMAAN!!!!! mutkassa jos meen yli neljääkymppiä tai joku auto tai kävelijä on 10 metrin etäisyydellä........siinä meinaa kyllä kolari jos toinenkin tulla välillä ku pelästyy..se kiljuminen on vaarallista jos joku :mad:

Olen täysin samaa mieltä. Huomaat edessä olevan esim. toisen auton, jota sinun pitää väistää. Vieressä istuva alkaa huutamaan, et VARO!, niin sitä rupeaa vilkuileen et mitä hemmettiä pitää varoa, ja meinaa ajaa sen auton, jonka on jo itse havainnut ja josta se vänkärikin yrittää varoitella, päälle. Ja sitten kuunnellaan mäkätystä, kuinka vaarallinen ja holtiton kuski olen. :seina Ihme kyllä, kaverit kyydissä ei tule mitään läheltä piti tilanteita vaik kuinka juttelee tai puhuu puhelimeen tms. kun ne ei vain huuda vaan luottaa kuskiin ;D
 

Viivi

New Member
Liittynyt
23 Marraskuu 2005
Sijainti
Vantaa
Vs: Kuulostaako tutulta? :)

caleb sanoi
joo kullostaa erittäin..työkaverit tuppaa neuvomaan hieman liikaa ja alkaa KILJUMAAN!!!!! mutkassa jos meen yli neljääkymppiä tai joku auto tai kävelijä on 10 metrin etäisyydellä........siinä meinaa kyllä kolari jos toinenkin tulla välillä ku pelästyy..se kiljuminen on vaarallista jos joku :mad:

Heh, tästäpä tuli mieleen vanha kunnon Hyacinth Bucket (lausutaan bukeeeee)
Mind the pedestrian!!
 

wiketys

1.8 TD sw 7 hengen
Liittynyt
16 Lokakuu 2006
Sijainti
Liminka
Vs: Kuulostaako tutulta? :)

Meilläkin nykyään avokki omaa itse oma "hurjan" ajo tyylinsä jolloin minä pistelen unta palloon jos uskaltaa ;)
 
Ylös Bottom