Lancer 1.8 GTI 4G93 vm- 95 nykii

Korpikuono

New Member
Liittynyt
18 Syyskuu 2015
Eli lancerissa ollut jo pitemmän aikaa ongelma että nykii.
Kylmänä toimii paremmin ja lämpimänä innostuu niin ettei pysty kunnolla ajamaan. Varsinkin jos ulkona on yli +25c,ajaminen käytännössä mahdotonta koska sammuu. Kylmänäkään ei toimi kunnolla vaan puolen kaasun jälkeen alkaa booamaan ja nykimään mutta voi ajaa vaikka 100km matkan ja toimii suht hyvin. Kaasuläppäkoteloa putsailtu ja tulpanjohdot uusittu. Bensapumppu alkaa ääntämään kun nykiminen pahenee mutta pyörii kokoajan.
Lisäksi jos on parkissa ja ilmastointi päällä niin hetken kuluttua kierrokset seilaavat eikä tahdo käynnissä pysyä. Mikä neuvoksi? Ruiskussa vikaa jossakin anturissa? Palstaa selailemalla ei oikein kunnon vastausta löydy kyseiseen vehkeeseen.
 

Akio

impact green
Club Member
Moderaattori
Liittynyt
16 Huhtikuu 2010
Sijainti
Lohja
Äkkiseltään sanoisin että pumpussa/imusihdissä ja tai suodattimessa voisi olla jotain
 

Korpikuono

New Member
Liittynyt
18 Syyskuu 2015
Mutta jos polttoainelinjassa on tukos tms, eikös sen pitäisi olla joka hetki sama tilanne, eli oli keli kuuma tai kylmä, moottori kylmä tai kuuma? Ero on huomattava auton toiminnan kannalta. Kulkee kylmällä kelillä tasakaasulla suhteellisen tasaisesti kuitenkin matka-ajossa. Pa-suodatin vaihdettu.
 

Febiz

Active Member
Club Member
Liittynyt
1 Toukokuu 2005
Sijainti
Lahti
Minun lancerissahan ilmenee pätkimistä, johon sai vähän muutosta sytkää säätämällä. Nokka-akselin asentotunnistin saattaa olla vaihtokunnossa.
Sytytyspuolen asiat on minulla jo tsekattu ja uusi bensansuodatin.
 

Akio

impact green
Club Member
Moderaattori
Liittynyt
16 Huhtikuu 2010
Sijainti
Lohja
Muutama tapaus ollut itsellä (ei tosin otsikon autoa) missä bensalinja ahistunut ja kuumana pätkinyt/sammunut. Myös tuo että pumppu ääntää viittaisi mun mielestä että siinä jotain
 

Korpikuono

New Member
Liittynyt
18 Syyskuu 2015
Täytyypä kattoa polttoainelinja läpi että näkyykö putkissa klommoja tai letkuissa luttuja. Ce valo syttyi tänään palamaan.
 
Viimeksi muokattu

mc662

Member
Liittynyt
28 Marraskuu 2017
Entäs ecu jos siellä olis joku juotos katko ja lämpimällä ottaa karvat etäisyyttä. Kun rupee taas lämpösenä temppuilee jäähdytä kylmäsprayllä ecu ja jos starttaa moitteetta nii joku juotos on pettänyt.
 

TuplaNokka

PunkkaRacingTeam
Liittynyt
1 Helmikuu 2015
mulla oli 4g92:ssa ecu menossa, teki samaa aina tankkauksen jälkeen, yks aamu ecu päästi savut si pihalle ja ecun vaihdolla ongelma hävis, kilometrejä oli 350tkm, toisessa lancerissa kans kyrvähti ecu 350tkm kohilla mut se ei kyllä oirehtinut se vaa kyrvähti keske ajon, se kondensaattori mikä sielt meni molemmista oli joku bensapuolen konkka, voiskoha tässäki olla ecu menossa? toivottavasti oli apua
 
Ylös Bottom