Lancer madallusjousista

Remeks

New Member
Liittynyt
23 Maaliskuu 2012
Eli tommosta 95 gli mitsua olis tarkotus madaltaa keväällä koska keulii todella törkeän näkösesti,niinkuin kaikissa tämän korisis.Tarkoitus olis edes saada ainakin keula samalle tasolle kuin perä mutten todellakaan ole kunnon madaltamistakaan vastaan.

Kellään kokemuksia tämmösistä ? Mitenkäs tuon tuv-hyväksyntä jutskan kans ?
http://www.modificars.fi/tuotteet/mitsubishi-lancer-2/Vogtland-madallusjouset-Mitsubishi-Lancer
 

DaJackal

EA5A, Z16A, CB4A, D22, E39A
Club Member
Liittynyt
10 Huhtikuu 2010
Sijainti
Lappeenranta
Vs: Lancer madallusjousista

Ongelmia tulee konttorilla jos ei TÜV-hyväksyntää ole. Laitapa nimim "samitsu":lle privaa, sillä näin tallissa yhden upouuden madallusjousisarjan juuri tuon ikäiseen Lanceriin ja siinä oli myös TÜV-paprut.
 

Remeks

New Member
Liittynyt
23 Maaliskuu 2012
Vs: Lancer madallusjousista

lähetin hänelle yksityisviestiä,en vain ole varma saiko hän sitä koska ei ainakaan tallentunut lähetettyihin ? olen siis uusi käyttäjä tällä sivustolla.
 

Driver

Member
Liittynyt
6 Toukokuu 2012
Vs: Lancer madallusjousista

Kyllä se hänelle varmasti lähti, tällä foorumilla kun ei automaattisesti lähettytjä viestejä tallenneta, pitää muistaakseni laittaa rasti johonkin paikkaan että ne tallentuis ;)
Kyseiset jouset on varattu mulle tuohon joulukuun alkuun asti, kannattaa sen jälkeen kysellä uudestaan, mutta tällä hetkellä ainakin olen ostamassa ne silloin :p
 

Bazeeba

Member
Liittynyt
1 Syyskuu 2007
Sijainti
Soini
Vs: Lancer madallusjousista

Missäs kohtaa tuo tulee että vaatii laput? oma tuommonen oli 93 eikä siitä kyselly muutaku että saiko renkaat suunnattua oikein ja se oli sillä hyvä.
 

catodium

JKL
Liittynyt
28 Kesäkuu 2004
Sijainti
Jyväskylä
Vs: Lancer madallusjousista

Vertaileeko ne oikeasti jousien merkitöjä tüv lappujen merkintöihin vai riittääkö niille se printattu A4? ts. ottaa kopsut joidenkin toisien jousien lappusista :hymiö
 

DaJackal

EA5A, Z16A, CB4A, D22, E39A
Club Member
Liittynyt
10 Huhtikuu 2010
Sijainti
Lappeenranta
Vs: Lancer madallusjousista

Jaa, se olikin vasta 96-> (muistelin että 93). No sitten lain puolesta saa. Kiitos Jerkulle korjauksesta!
 
Ylös Bottom