Lancer Ralliart

Laza

///Ralliart///
Liittynyt
11 Marraskuu 2009
Vs: Lancer Ralliart

Onkohan tuossa vielä veroja mukana? Eikös noi jenkkilän hinnat ole aina ilmoitettu ilman osavaltion veroa?
 

J. Puhakka

Active Member
Club Member
Moderaattori
Liittynyt
7 Tammikuu 2003
Vs: Lancer Ralliart

Laza sanoi
Onkohan tuossa vielä veroja mukana? Eikös noi jenkkilän hinnat ole aina ilmoitettu ilman osavaltion veroa?

Juu ei ole, en muistanut katsoa. mut ei nekään tee järkyttäviä jos suomimallin hinta on verojen kanssa 44ke or so?

* Manufacturers Suggested Retail Price. Excludes destination/handling $720 ($845 Alaska), tax, title, license etc. Actual prices set by retailers.
Texasissa kai menis näin:
All sales are subject to a $150.00 admin fee, and Texas Vehicle Inventory Tax based at .002485 of the purchase price. Ex. $10,000 purchase = $24.85 VIT Taxes. Texas residents pay 6.25% sales tax and registration fee of $100.50

Eli tekeekö tuon verollisen hinnan: + 150 (admin fee) + 87 (texas vehicle inventory tax) + 100.50 (registration fee) + 2192,382 (sales tax) Jääkö jotain uupumaan?
== ~2500 USD päälle.. (~1700e), eikö tuommosen tuominen jo melkein itse kannata.. vaikka maksaskin suomiverot niin hinta varmaan jää alemmaksi kuin suomimallilla?

(Näyttäs nykysellään että autoveroa tulisi: 14526,87e, paras malli suomessa?, tosin tuskin nuin paljoa siltikään kun kyseessä tuontiauto?), saattaa siinä euron tai kaksi säästää.

23655 * 1,10 * 1,22 + 14526 = jotain 45ke...
 

masa-90

Member
Liittynyt
26 Syyskuu 2003
Vs: Lancer Ralliart

Joo Suomessa veroja tulee kyllä ihan kivasti tohon hinnan päälle, ja etteikö siinä ennestäänkin olis jo tarpeeksi välistävetäjiä. Eihän auto maksa valmistajalle kuin muutaman tonnin valmistaa. Veikkaan että yhden Ralliartinkin valmistuskulut Mitsulle jää pitkästi alle 10k euroon. Eli kyllä siinä lopputuotteessa maksetaan aika paljon muusta kuin itse autosta, etenkin täällä pohjolassa. :mad:
 

kapsu

Eclipse 2g, '97 4G63 NA
Liittynyt
5 Tammikuu 2003
Sijainti
Hämeenlinna
Vs: Lancer Ralliart

kmk sanoi
Lisähuomioita vielä pari:
-Ratin etäisyyssäätö olisi must-lisä tähänkin Mitsuun.
-Penkit oli samat kuin omassa Lancerissa, eli ei hyvä. Evon Recaroita ei kuulemma saa edes rahalla, toisin kuin esim. Jenkkimarkkinoilla.

vakiojakkarat? tsiisus...
Ja tuo etäisyyssäätön puute ei kyllä oikein sovi hintalappuun :/
 

Laza

///Ralliart///
Liittynyt
11 Marraskuu 2009
Vs: Lancer Ralliart

RA sportback tuli sitten tilattua..nyt 6kk odottelua :driver

Lisävarustelista on melkoisen lyhyt kun mitään ekstraa ei voi tilata :/ (pl. GS/ei-GS varustelu)
 
M

mikada

Guest
Vs: Lancer Ralliart

kapsu sanoi
Ja tuo etäisyyssäätön puute ei kyllä oikein sovi hintalappuun :/
Ei sitä ratin etäisyyden säätöä tarvita, kun Mitsulla osataan laittaa ratti oikealle kohdalle jo tehtaalla ;)
 

MakeM

Active Member
Liittynyt
2 Elokuu 2008
Sijainti
Espoo
Vs: Lancer Ralliart

Niin, sille 165cm japsille sopivaksi? :mad:
Ja sitten kun on itse 30cm pidempi.. ;D
 
M

mikada

Guest
Vs: Lancer Ralliart

MakeM sanoi
Niin, sille 165cm japsille sopivaksi? :mad:
Ja sitten kun on itse 30cm pidempi.. ;D
Ei kun Mitsun insinöörit laittaa sen ratin oikeaan paikkaan kaikille aivan kuin jos jututatte 124 korin Mersun omistajia, niin ratti on ollu aina kaikille oikeassa kohdassa vaikka ei ole ratin korkeus eikä etäisyydensäätöjä ;). Mersu miehet sanovat, että aikoinaan kun Mersut tehtiin ajatuksella, niin joudettiin miettimään ratti oikealle kohdalle, mutta nyt uusia malleja pukataan jatkuvasti tuutista ulos ja ratti muljahtaa milloin minnekkin ja niitä suunnittelumokia pysritään nyt sitten kompensoimaan ratin säädöillä :D
 

ast

Z27AG
Liittynyt
6 Tammikuu 2003
Sijainti
Järvenpää
Vs: Lancer Ralliart

MitsuMi sanoi
Ei sitä ratin etäisyyden säätöä tarvita, kun Mitsulla osataan laittaa ratti oikealle kohdalle jo tehtaalla ;)

Minusta taas ratti on aivan väärässä paikassa monessakin Mitsussa, esimerkkinä CK Lancerit sitältäen Evo 4-6 mallit. Liian matalalla, liian kallellaan ja liian kaukana. Piti vaihtaa auto airbagittomaan malliin että saa laillisesti siirrettyä ratin parempaan paikkaan...
 

MakeM

Active Member
Liittynyt
2 Elokuu 2008
Sijainti
Espoo
Vs: Lancer Ralliart

Word. Huomaa kyllä muutenkin että aikalailla pienemmille ihmisille suunniteltu. Saa tosissaan yrittää saada säädöt hyviksi.
Tuo 60mm rattiakselin jatke auttoi ihan törkeästi kyllä, tosin kohta olis ko vaihdekeppi liian kaukana jne.
 

JT

New Member
Liittynyt
4 Joulukuu 2008
Vs: Lancer Ralliart

Vai pitää odotella vielä puoli vuotta, ennen kuin saadaan RA kokoontuminen aikaiseksi.
Toista kuukautta jo pitänyt RA:lla yksin ajelella.
 

Ofelia

New Member
Liittynyt
20 Maaliskuu 2010
Vs: Lancer Ralliart

Tilasin GS sedanin eilen... Sain vielä poikkeusluvalla sellaisen, rukoilemalla suurinpiirtein maahantuojaa tuomaan mulle vielä yhden. Ei kuulu enää maahantuontivalikoimaan. Kenellä muulla sellainen? Ei malttaisi millään odottaa puolta vuotta. Spoilerin kokoa vielä mietin maanantaihin asti. Evossa liian iso. Estää näkyvyyttä taaskepäin. Onko se isompi ralliartiin saatava kamalan jättimäinen?
 

Peke

Porsche 911 Turbo, Citroen Xsara VTS, EX Evo 9
Liittynyt
14 Joulukuu 2003
Sijainti
Pääkaupunkiseutu
Vs: Lancer Ralliart

Ofelia sanoi
Spoilerin kokoa vielä mietin maanantaihin asti. Evossa liian iso. Estää näkyvyyttä taaskepäin.

Ei saata**, eka kerran kuulen et joku jättää ottamatta ison spoikan tuosta syystä. Mitä sinne tarttee niin tarkasti nähdä? ;D
Miks tuon mallin tuonti lopetetaan? ???
 

Ofelia

New Member
Liittynyt
20 Maaliskuu 2010
Vs: Lancer Ralliart

Tilasin isolla spoilerilla kuitenkin :) Tuonti lopetetaan, koska tehdas rajoittaa maahantuontia... Ja Suomeen halutaan tuoda enemmän Outlandereita kun on toi citymaasturibuumi. Mä saan oman GS:n kuitenkin elokuussa.

Niin ja taakse tarvii nähdä, jotta voi seurata ettei ole poliisit perässä :D
 

kmk

New Member
Liittynyt
31 Heinäkuu 2004
Sijainti
Tampere
Vs: Lancer Ralliart

Ofelia sanoi
Tilasin isolla spoilerilla kuitenkin :) Tuonti lopetetaan, koska tehdas rajoittaa maahantuontia... Ja Suomeen halutaan tuoda enemmän Outlandereita kun on toi citymaasturibuumi. Mä saan oman GS:n kuitenkin elokuussa.

Niin ja taakse tarvii nähdä, jotta voi seurata ettei ole poliisit perässä :D

Niin tarkoitatko, että GS-varustellun sedanin tuonti lopetetaan? Karvalakkimalli siis jää kuitenkin??
 

Ofelia

New Member
Liittynyt
20 Maaliskuu 2010
Vs: Lancer Ralliart

Jep. Karvalakkia tuovat, ja GS:ää saa enää vain Sportbackina. Karvalakkiin ei edes saa tilattua premiun audio -järjestelmää tehtaalta, joten kalliiksi tulisi sen varustelu samaan tasoon kuin GS.
 

Laza

///Ralliart///
Liittynyt
11 Marraskuu 2009
Vs: Lancer Ralliart

Outo päätös. Muuallapäin maailmaa kun noihin saa kattoluukut, recarot ja muutakin sälää valittua. Tää on kai sitten taas joku ns. suomi-ekstra.

Nimim. omaa GS:ää odotellessa. Koskas pidetään miitti?
 

Ofelia

New Member
Liittynyt
20 Maaliskuu 2010
Vs: Lancer Ralliart

^ Mulle käy miitti syksyllä, kun oma GS tulee kotiin :) Tuleeko sullekin sedan?
 

Laza

///Ralliart///
Liittynyt
11 Marraskuu 2009
Vs: Lancer Ralliart

Noniin, vihdoin sain 'porkkanan' kotiin. Noita ei kai kovin montaa vielä ole liikenteessä, Tampereella oli myyty 6kpl joista pari on vielä toimittamatta.
 

Liitetiedostot

  • mitsu1b.jpg
    mitsu1b.jpg
    104.5 KB · Lukukerrat 1,010
  • mitsu2.jpg
    mitsu2.jpg
    85.5 KB · Lukukerrat 977

nahkuri

evo ix
Liittynyt
3 Heinäkuu 2009
Vs: Lancer Ralliart

Laza sanoi
Noniin, vihdoin sain 'porkkanan' kotiin. Noita ei kai kovin montaa vielä ole liikenteessä, Tampereella oli myyty 6kpl joista pari on vielä toimittamatta.

onnea uudelle kulkineelle. onhan tosi nätti väri! :peukku näyttää muuten äkkiä katsottuna sedanilta tossa alemmassa kuvassa. piti oikeen tarkkaan tutkia.. ;D
 

Laza

///Ralliart///
Liittynyt
11 Marraskuu 2009
Vs: Lancer Ralliart

Vähän ongelmiakin on tullut:

Orkkisvanteille (18x7") ei sitten kirveelläkään saanut 225/40 renkaita sovitettua :( Muljasivat pajassa tunnin verran pari eri merkkistäkin rengasta, mutta aina se vaan jäi epätasapainoon eikä kumi mennyt kunnolla vanteelle. Outo tapaus, tuon pitäisi koon puolesta mennä hienosti vielä :(

Autossa piti speksien mukaan olla parkkitutka, sellaista ei kuitenkaan autossa ole..?
 

JT

New Member
Liittynyt
4 Joulukuu 2008
Vs: Lancer Ralliart

Eipä ole peruutustutkaa, vaikka lupailevat. Samanlainen piipitys kyllä on peruutusvaihteen kytkeytymisen merkkiäänenä, mutta se ei vain tihene esteen lähestyessä. Melko hämäävää.

Älä sitten säikähdä, kun jarrutat Abseille saakka, menee meinaan hätävilkut päälle.
Kun talven jää/lumikeleillä on hätävilkut päällä risteykseen tullessa, niin on vastaantulijoillakin hölmöjä ilmeitä.

Jostain luin, että kaarrevalot saisivat EU:ssa palaa vain alle 40 km/h nopeudessa. Tässäpä ne syttyy kovemmassakin vauhdissa. Onhan se kiva, kun pitkässä sladissakin näkee mihin on menossa. (katkaisijasta saa kyllä kokonaan pois)
Kun vielä lisätään, että auto sallii vasemman jalan jarrutuksen katkaisematta vetoa, niin jääradalla RalliArt vilkkui kuin joulukuusi.

Vaihteiston ohjelma on D:llä nurkissa ajettaessa hölmö. Sport-asetuksella huutaa liikaa ja normaalilla jurraa kutosella 1200 r/min. Läpsyköillä ja kepillä kyllä pelaa ihan kivasti siviiliautoksi. Nopeat peruutukset ei sitten onnistu, sen verran hitaasti "R" kytkeytyy päälle.

Auto haisee aluksi kuumana "hiihtohissille", elikkäs lämpöiselle hydrauliöljylle. Ajanmittaan kyllä laimenee ja vähenee.

Suurin puute on ratin pituussäätö ja ärsyttävin tyyppivika on hansikaslokeron kannen kitinä.

Minulla on orkkisvanteilla 225/40 Yokohama Parada 2, eikä ollut mitään ongelmaa asennuksessa / painotuksessa.
Onneksi ei ole ylisuuria jarruja, niin sai talveksi 205/60-16 nastat. Tavirenkaassa kun on hyvä olla tuota runkojoustoa.

Milloinkas onkaan se RalliArt -kokoontuminen?

Hauskaa ja turvallista ajoa.
 

Limu

New Member
Liittynyt
18 Maaliskuu 2010
Vs: Lancer Ralliart

Kivan näköinen härveli. Omaa odotellaan vielä pari kuukautta...

Se pakin piipityksen poistaminen on maahantuojalla selvityksessä. Toivottavasti jaksavat selvittää sen koska 1) ärsyttävä 2) käytännössä estää peruutustutkan asentamisen (tai siis tuplapiipitys on vaarallista mielenterveydelle)

Luulisi muuten että tuon automaattihätävilkunkin saisi jotenkin koodattua pois, siinä ei kyllä ole näillä leveysasteilla mitään järkeä...

Minkälaisella keskikulutuksella olette pärjäilleet?
 

Laza

///Ralliart///
Liittynyt
11 Marraskuu 2009
Vs: Lancer Ralliart

Joo, mielestäni tuolle on oikeasti tehtävä jotain, koska kauppakirjoissa ja joka paikassa muuallakin lukee, että autossa on peruutustutka. Ei kai sitä voi noin vain pois jättää, joko jälkiasentavat tai sitten kompensoivat muuten.

Muuten kai voisi pistää listoille mitä vaan, esim. ilmastoinnin mutta sitten todeta 'aijaa ei tällasta voi tohon pistää'.

Mutta joo se piipitys olis kiva saada pois :p Pitäisikö tuollaisen p-tutkan näyttää näytössäkin jotain, eikös noissa tyypillisesti näytetä jonkunlaista tutkakuvaa?

Keskikulutus on kaupunkiajossa 12..14l välillä, motarilla satasta ajettaessa 8..10l.

Tuota MMCSää ei vissiin saa päälle ilman että kääntää virtoja avaimesta? Sitten taas jos aukaisee kuskin oven niin alkaa hirveä piipitys..ainoana ratkaisuna tuohon on ollut istua repsikan paikalla ja säädellä sieltä (noita asetuksia kun on n kpl...). Tosi kiva kuitenkin että voi itse vaikuttaa noinkin moneen säätöön.

Pidetäänkö tänään joku miitti jossain? :p
 

Peke

Porsche 911 Turbo, Citroen Xsara VTS, EX Evo 9
Liittynyt
14 Joulukuu 2003
Sijainti
Pääkaupunkiseutu
Vs: Lancer Ralliart

Laza sanoi
Mutta joo se piipitys olis kiva saada pois :p Pitäisikö tuollaisen p-tutkan näyttää näytössäkin jotain, eikös noissa tyypillisesti näytetä jonkunlaista tutkakuvaa?

Monessa autossa on vain piipittävä malli, hyvä apu se on sekin. ;)
 

nokonzok

Active Member
Liittynyt
31 Lokakuu 2005
Sijainti
Espoo
Vs: Lancer Ralliart

Peke sanoi
Monessa autossa on vain piipittävä malli, hyvä apu se on sekin. ;)

Samaa meinasin just sanoa. Tuli ajeltua tuossa päivänä erään Opel Insigniaa ja siinä oli pelkkä piippi ilman mitään näyttöjä. Kokeilaa peruutella tarpeeksi lähellä esteitä, jos vaikka alkaisi piipityksen taajuus muuttumaan.
 

Laza

///Ralliart///
Liittynyt
11 Marraskuu 2009
Vs: Lancer Ralliart

Juu sekin kävisi, mutta ei tuossa autossa ole edes niitä antureita missään.

Jotenkin epäilyttää tuo maahantuojan selitys muutenkin, onko tuo tutkan puuttuminen nyt oikeasti tullut heille yllätyksenä?
 

Wlooffy

Active Member
Liittynyt
25 Lokakuu 2006
Sijainti
Salo
Vs: Lancer Ralliart

nokonzok sanoi
Samaa meinasin just sanoa. Tuli ajeltua tuossa päivänä erään Opel Insigniaa ja siinä oli pelkkä piippi ilman mitään näyttöjä. Kokeilaa peruutella tarpeeksi lähellä esteitä, jos vaikka alkaisi piipityksen taajuus muuttumaan.

Eipä noihinkaan kannata sokeasti luottaa :D
Kaveri oli töissä peruutellu C5:lla tolppaa päin niin että se tolppa osu just anturin kohdalle, eikä tutka sanonu mitään.
 

kapsu

Eclipse 2g, '97 4G63 NA
Liittynyt
5 Tammikuu 2003
Sijainti
Hämeenlinna
Vs: Lancer Ralliart

Laza sanoi
Joo, mielestäni tuolle on oikeasti tehtävä jotain, koska kauppakirjoissa ja joka paikassa muuallakin lukee, että autossa on peruutustutka. Ei kai sitä voi noin vain pois jättää, joko jälkiasentavat tai sitten kompensoivat muuten.
Niin, tottakai tuota täytyy vaatia.
Jos papereissakin se lukee niin tokihan heidän on se asennettava (ts. maksettava asennus) tai muuten korvata ostajalle jos niin sovitaan.
 

Limu

New Member
Liittynyt
18 Maaliskuu 2010
Vs: Lancer Ralliart

onko orkkisfillarit huonot vai mistä yleinen into vaihtaa 225/40 fillareita alle?
 

-JP-

Active Member
Liittynyt
31 Heinäkuu 2007
Sijainti
Tampere
Vs: Lancer Ralliart

nokonzok sanoi
Samaa meinasin just sanoa. Tuli ajeltua tuossa päivänä erään Opel Insigniaa ja siinä oli pelkkä piippi ilman mitään näyttöjä. Kokeilaa peruutella tarpeeksi lähellä esteitä, jos vaikka alkaisi piipityksen taajuus muuttumaan.

Oli Uudessa_Seelannissa vuokralla uusi Mitsun se tila auto...(en muista mallia..) Parkki tutka oli aivan perseestä. Huusi vaan kokoajan samanlailla ilman näyttöä , sama oli vaikkei olis ollut ollenkaan. Onneksi sen sai pois päältä , toisin kun Ford Galaxyssa ,jossa aina päällä kun virrat laittoi päälle.
 
V

veikka81

Guest
Vs: Lancer Ralliart

-JP- sanoi
Oli Uudessa_Seelannissa vuokralla uusi Mitsun se tila auto...(en muista mallia..) Parkki tutka oli aivan p*rseestä. Huusi vaan kokoajan samanlailla ilman näyttöä , sama oli vaikkei olis ollut ollenkaan. Onneksi sen sai pois päältä , toisin kun Ford Galaxyssa ,jossa aina päällä kun virrat laittoi päälle.

No kato, eihän sitä muuten voi tietää että on pakki päällä jos tuota piipitystä ei kuuluis ;D
 

-JP-

Active Member
Liittynyt
31 Heinäkuu 2007
Sijainti
Tampere
Vs: Lancer Ralliart

Veikka sanoi
No kato, eihän sitä muuten voi tietää että on pakki päällä jos tuota piipitystä ei kuuluis ;D

Ottaa myös edestä. Eli ei tartte pakkia. Ainakin tuo vuokra-auto. Eli parkkitutka , ei peruutustutka.
 

PaveKoo

New Member
Liittynyt
29 Toukokuu 2010
Sijainti
Kouvola
Vs: Lancer Ralliart

Täällä ilmoittautuu tuore ralliartin omistaja.
Eilen kävin hakemassa valkoisen menopelin alle.
Ja eikun niitä miittejä järjestämään 8)
 

Shadow

There's A Shadow On Everybody's Back...
Liittynyt
10 Helmikuu 2008
Vs: Lancer Ralliart

PaveKoo sanoi
Täällä ilmoittautuu tuore ralliartin omistaja.
Eilen kävin hakemassa valkoisen menopelin alle.
Ja eikun niitä miittejä järjestämään 8)

Onnittelut :peukku Mihin päin tuli?
 

Laza

///Ralliart///
Liittynyt
11 Marraskuu 2009
Vs: Lancer Ralliart

Päivitystä tuohon peruutustutkaan:

- sellaisen saa kyllä, kun kerran on luvattukin. Uusimmista listoista tuo on näemmä sitten jo otettu pois :)
- toimii sitten niin, että sekä peruutusvaihteen että tutkan piippaukset ovat päällekäin (lievä kakofonia..)
- vaihtoehtona tarjosivat sitten n. 400 euron muuta varustetta, jos ei välttämättä halua tuota tutkaa

10.6 klo 19 nyt ainakin sitten mitsumiittiin Lahdesjärven ABC:lle (T:re)
 

Biim

New Member
Liittynyt
24 Elokuu 2007
Sijainti
Vantaa
Vs: Lancer Ralliart

Miltäs on ralliartti maistunut nyt hetken ajelun jälkeen? Kävin itsekin sen koeajamassa syksyllä, mutta pitää koittaa ajautua ensi viikon miittiin, koska toi väri on niin vinkee että pitää nähdä luonnossa. Ei voi kuin fantasioida että saisi oman lolvecsin tilalle tuommoisen dsg-tyyppisen ratkaisun. :)
 

Laza

///Ralliart///
Liittynyt
11 Marraskuu 2009
Vs: Lancer Ralliart

Kyllähän se maistuu, ensin pelotti vähän tuon 98:n käyttö mutta eipä tuo nyt meikäläisen ajokilsoilla paljoakaan lisälaskua tee. Yleensä minun ei tarvitse (tai en jaksa) lukea ohjekirjoja, mutta tuossa MMCS:ssä ja kaikissa härveleissä on jonkun verran opiskeltavaa ja alkuasetettavaa, mutta ihan suht. loogisia nekin ovat.

Ärsyttäviä featureita ovat nuo jenkkityyliset piippaukset, esim. jos on ovi tai turvavyö auki (eikä auto edes liiku). Niitä ei kai saa mitenkään pois.

Tuo laatikko on aika venkeä, vaihtaa kyllä nopeasti ja sutjakasti, mutta sillä on kuitenkin vähän omaperäinen luonne. Joskus valoista lähtö ei ole kovin ripeä, pakki ei mene heti päälle ja jotain random nytkähdyksiäkin voi tapahtua. Nuo ovat ns. featureita, eikä mitään pahoja missään tapauksessa, mutta ensikertalaiselle voi tulla vähän yllätyksenä.
 

PaveKoo

New Member
Liittynyt
29 Toukokuu 2010
Sijainti
Kouvola
Vs: Lancer Ralliart

Mites muut omistajat, oletteko "tuunailleet" tai muuten jo muokkailleet autoa??
Itselläni olisi ensimmäiseksi mielessä vanteet ja alustan madallus.
Löytyykö keltään vinkkejä noiden suhteen?!?
 

-JP-

Active Member
Liittynyt
31 Heinäkuu 2007
Sijainti
Tampere
Vs: Lancer Ralliart

Laza sanoi
Ärsyttäviä featureita ovat nuo jenkkityyliset piippaukset, esim. jos on ovi tai turvavyö auki (eikä auto edes liiku). Niitä ei kai saa mitenkään pois.

Täytyy räplätä niitä kytkimiä. Kyllä ne äänet lähtee pois ,jos vaan niin haluaa.
 

MakeM

Active Member
Liittynyt
2 Elokuu 2008
Sijainti
Espoo
Vs: Lancer Ralliart

Useammasta autosta saa ainakin huollossa poistettua summerit...

Ai joku vielä nykyäänkin tuskastelee kun joutuu ysikasia tankkaamaan? Hintaeroa tälläkin hetkellä kuitenkin huikeat 1,5%, eli vaikkapa neljän tonnin vuosittaisessa bensalaskussa tekee jo 60e. Useampi auto kuluttaa vielä varmasti yli 1,5% vähemmän ysikasia kuin ysiviitosta.
 

Limu

New Member
Liittynyt
18 Maaliskuu 2010
Vs: Lancer Ralliart

PaveKoo sanoi
Mites muut omistajat, oletteko "tuunailleet" tai muuten jo muokkailleet autoa??
Itselläni olisi ensimmäiseksi mielessä vanteet ja alustan madallus.
Löytyykö keltään vinkkejä noiden suhteen?!?

Alustojen suhteen olen vähän selvitellyt ja ainoa TUV -hyväksytty alustasarja jonka olen toistaiseksi löytänyt on KW variant2.

Maailmalta tuohon löytyy esim. jousia pilvinpimein, esim. eibach jne. mutta euroopan markkinoille niitä ei ole tuotu ilmeisesti vähäisestä kysynnästä johtuen. US-spec lienee ihan sama alusta, mutta siis tuo TUV -hyväksyntä vaan puuttuu.
Jos jollain muuta tietoa niin otan ilolla vastaan, itsekkäkin tuo alustan päivitys varmasti edessä, noh, kunhan ensin tulisi tuo auto...
 
Ylös Bottom